Skocz do zawartości

Zakręty, jak trzymać stopę/ kolano


slusar_o2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Karwa, ja na cargo 80 km/h przejeżdzałem i czułem sie jak mistrz świata-ale dobrze wiedzieć gdzie jest poprzeczka....

kivi, 80 to ja GSem przejeżdżam i jak mistrz świata się nie czuję :bigrazz:

Biegu niestety w trakcie nie zmienię...

 

Jeszcze kwestia pozostaje, w którym momencie patrzysz na zegary...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kivi, 80 to ja GSem przejeżdżam i jak mistrz świata się nie czuję :bigrazz:

Biegu niestety w trakcie nie zmienię...

 

Jeszcze kwestia pozostaje, w którym momencie patrzysz na zegary...

Jestem pełen podziwu. Może bym pojechał szybciej, ale za dużo trzeba się wracać coby jeszcze raz spróbować, więc podchodzę tam incydentalnie, poza tym ruch spory i ktoś zazwyczaj blokuje bo kogoś dogonię.

 

24cefcm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.s Pani Ajriszkofi, Pani jest po różnych doszkalaniach.

Albo po prostu postanowiłam przejść naukę jazdy motocyklem "po bożemu" od słabego GSa.

Między innymi po to, żeby się na litrze nie kompromitować 80km/h ;)

 

kivi - tak żartuję sobie tylko złośliwie. Yuby chyba nieco ściemnia z tym 120...

Na cargo jest jeden dobry patent - przejeżdżać na czerwonym ;]

Edytowane przez ajriszkofi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak miałem w Bieszczadach kilka razy, Ja prostowałem i albo w krzaki, albo w przepaść,.... :bigrazz:

Przepaść? Tobie się chyba krainy pomyliły :biggrin:

kivi, 80 to ja GSem przejeżdżam i jak mistrz świata się nie czuję :bigrazz:

padłem :biggrin: :lalag:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jaka jest ta teoria na temat cypków ? ;p Rozumiem, że darcie podnóżkami => zła pozycja. I że da się w mniejszym pochyleniu, z tą sama prędkością przelecieć, jednak nie drąc nimi.

Tak teoretycznie :

- przed zakrętem dupa do tyłu, żeby mieć miejsce na wciśnięcie pięści między jajka, a bak

- stopa wewnętrzna do tyłu i w stronę moto czubkiem buta

- zakręt zaczynamy przechylając barki w stronę zakrętu razem z głową

- następnie skręcamy biodra w kierunku zakrętu, wyginamy kolano do wewnątrz

- i dalej, zsuwamy tyłek z moto w dół ?

Jednocześnie ma być tak, że gdybyśmy puścili kierownicę, to mamy nie spaść z moto ? O czymś zapomniałem (o czymś nie wiem), albo coś przekręciłem ?

 

Pzdr

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz sie cofnąć do GS-a i wszystko stanie się łatwiejsze, lepsze i znacznie szybsze.

Nie dzięki ;p

Musisz jeszcze sobie odpowiedzieć na jedno pytanie, czy chce zamknąć tylną oponę, czy przytrzeć kolanem.

W chwili obecnej to drugie. Poza tym nie byłbym sobą, gdybym nie spytał jakie będą różnice między pierwszym a drugim ?

Ja myśle,ze trzeba więcej praktyki :wink:

To swoją drogą, ale przy ćwiczeniu lepiej jak już ktoś wspomniał, choć w miarę poprawnie starać się to robić. A ćwiczenie = więcej praktyki.

Nie nie, nie czubek buta do moto, tylko pięta do moto, śródstopie na podnóżku.

Hmm, to wtedy będę tarł ślizgiem buta o asfalt ?

 

Pzdr

Edytowane przez Techniacz

Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Hmm, to wtedy będę tarł ślizgiem buta o asfalt ?

 

Pzdr

Pytasz, czy twierdzisz?

Jak będziesz dobrze siedział, to kolano będzie niżej niż czubek stopy.

 

A różnica między zamknięciem opony i przytarciem kolana jest taka, że można zrobić jedno, nie robiąc drugiego :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...