ajriszkofi Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Karwa, ja na cargo 80 km/h przejeżdzałem i czułem sie jak mistrz świata-ale dobrze wiedzieć gdzie jest poprzeczka.... kivi, 80 to ja GSem przejeżdżam i jak mistrz świata się nie czuję :bigrazz: Biegu niestety w trakcie nie zmienię... Jeszcze kwestia pozostaje, w którym momencie patrzysz na zegary... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A jak się na drodze spotka krawężnik ?? Tak jak tutaj ?? To czy kolano jest potrzebne ?? :D Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 kivi, 80 to ja GSem przejeżdżam i jak mistrz świata się nie czuję :bigrazz: Biegu niestety w trakcie nie zmienię... Jeszcze kwestia pozostaje, w którym momencie patrzysz na zegary... Jestem pełen podziwu. Może bym pojechał szybciej, ale za dużo trzeba się wracać coby jeszcze raz spróbować, więc podchodzę tam incydentalnie, poza tym ruch spory i ktoś zazwyczaj blokuje bo kogoś dogonię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 (edytowane) P.s Pani Ajriszkofi, Pani jest po różnych doszkalaniach. Albo po prostu postanowiłam przejść naukę jazdy motocyklem "po bożemu" od słabego GSa. Między innymi po to, żeby się na litrze nie kompromitować 80km/h ;) kivi - tak żartuję sobie tylko złośliwie. Yuby chyba nieco ściemnia z tym 120... Na cargo jest jeden dobry patent - przejeżdżać na czerwonym ;] Edytowane 18 Czerwca 2010 przez ajriszkofi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Zauważam-ale nie czuję się jakoś wybitnie skompromitowany ale miło mi słyszec , że sa zdecydowanie lepsi ode mnie -odbije sobie na najlbliższej prostej jak ostatni pętak:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 A jak się na drodze spotka krawężnik ?? Tak jak tutaj ?? To czy kolano jest potrzebne ?? :D Należy wyminąć krawężnik :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 W sumie racja-ale wolałbym z kimś kto umie-bo powielanie błędów raczej do niczego nie prowadzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Tak miałem w Bieszczadach kilka razy, Ja prostowałem i albo w krzaki, albo w przepaść,.... :bigrazz: Przepaść? Tobie się chyba krainy pomyliły :biggrin: kivi, 80 to ja GSem przejeżdżam i jak mistrz świata się nie czuję :bigrazz: padłem :biggrin: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 To jaka jest ta teoria na temat cypków ? ;p Rozumiem, że darcie podnóżkami => zła pozycja. I że da się w mniejszym pochyleniu, z tą sama prędkością przelecieć, jednak nie drąc nimi. Tak teoretycznie : - przed zakrętem dupa do tyłu, żeby mieć miejsce na wciśnięcie pięści między jajka, a bak - stopa wewnętrzna do tyłu i w stronę moto czubkiem buta - zakręt zaczynamy przechylając barki w stronę zakrętu razem z głową - następnie skręcamy biodra w kierunku zakrętu, wyginamy kolano do wewnątrz - i dalej, zsuwamy tyłek z moto w dół ? Jednocześnie ma być tak, że gdybyśmy puścili kierownicę, to mamy nie spaść z moto ? O czymś zapomniałem (o czymś nie wiem), albo coś przekręciłem ? Pzdr Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Musisz sie cofnąć do GS-a i wszystko stanie się łatwiejsze, lepsze i znacznie szybsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Ja myśle,ze trzeba więcej praktyki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 - stopa wewnętrzna do tyłu i w stronę moto czubkiem buta Pzdr Nie nie, nie czubek buta do moto, tylko pięta do moto, śródstopie na podnóżku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slusar_o2 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Ale winkle konkretne. :bigrazz: to droga z Istebnej, dokładnie jeden zakręt w górę nakręciłem moje próby z pierwszego posta. masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) Musisz sie cofnąć do GS-a i wszystko stanie się łatwiejsze, lepsze i znacznie szybsze. Nie dzięki ;p Musisz jeszcze sobie odpowiedzieć na jedno pytanie, czy chce zamknąć tylną oponę, czy przytrzeć kolanem. W chwili obecnej to drugie. Poza tym nie byłbym sobą, gdybym nie spytał jakie będą różnice między pierwszym a drugim ? Ja myśle,ze trzeba więcej praktyki :wink: To swoją drogą, ale przy ćwiczeniu lepiej jak już ktoś wspomniał, choć w miarę poprawnie starać się to robić. A ćwiczenie = więcej praktyki. Nie nie, nie czubek buta do moto, tylko pięta do moto, śródstopie na podnóżku. Hmm, to wtedy będę tarł ślizgiem buta o asfalt ? Pzdr Edytowane 19 Czerwca 2010 przez Techniacz Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Hmm, to wtedy będę tarł ślizgiem buta o asfalt ? Pzdr Pytasz, czy twierdzisz? Jak będziesz dobrze siedział, to kolano będzie niżej niż czubek stopy. A różnica między zamknięciem opony i przytarciem kolana jest taka, że można zrobić jedno, nie robiąc drugiego :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.