Patryk94BP Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie ;) Czy może ktoś z was kiedyś próbował zamontować silnik 250-500cmm 4t do ramy od 125? Jeśli tak to bardzo proszę o wskazówki pod nr gg: 7076279 lub ewentualnie w temacie :bigrazz: Pozdrawiam :cool: Edytowane 5 Czerwca 2010 przez Patryk94BP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 jaka rama jaki silnik? model producent? na przykład silnik rd350 wchodzi w ramę cagivy mito - oczywiście dorobione mocowania. Ale w tą samą ramę nie wejdzie większość silników rzędowych czterocylindrowych bo są po prostu za szerokie. wogule szkoda roboty. Lepiej naprawić te 125 w dwusuwie, sprzedac i kupic coś większego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 to chyba chodzi zeby koszty użytkowania były mniejsze, na allegro był moze i jest nadal do sprzedania 125 z 250 4t spalanie do 3 litrów, a taka 125 łyka 6 + olej :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94BP Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 ja mam czas i chec sie pobawic z tymi przeróbkami, bo prawko dopiero w lipcu dostane :/ rama chcialem od Hondy NSR bo mi sie bardzo podoba ;) i nie wiem jaki silnik wstawic, niestety :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 to chyba chodzi zeby koszty użytkowania były mniejsze, na allegro był moze i jest nadal do sprzedania 125 z 250 4t spalanie do 3 litrów, a taka 125 łyka 6 + olej :lapad: Przerabianie będzie Cię kosztowało tyle że nie opłaca się tego robić kosztem 3l paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94BP Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Przerabianie będzie Cię kosztowało tyle że nie opłaca się tego robić kosztem 3l paliwa nie chodzi mi tylko o spalanie. silnik ladniej pracuje i silniki nie sa tak awaryjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 jak masz dwa moto jeden z 4t drugi 2 t to jeszcze ujdzie przeróbka, ale w innym wypadku nie ma szans, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Wydziwiacie panowie, jeżeli znajdzie tanio stary 4T to taka przeróbka dla zabicia czasu będzie wporządku. Szukaj XR/XL 125 albo 250, przekładki z jednej stajni są prostsze. Prawie na pewno będziesz miał do roboty mocowania i użycie części z ramy XR/XL odpada bo w pewnym momencie silnik jest elementem nośnym. Byćmoże czeka Cie też przeróbka instalacji elektrycznej, przewody i właściwości prądnicy w 4T mogą być nieco inne. Albo jak masz $$$ to kup sobie 160ccm big bore kit do NSR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 (edytowane) Kolega pewnie chciałby na A1 jeździć mając 300ccm pod bakiem ;) Silnik zamocujesz jeżeli będzie na niego miejsce. Bo przeróbki ramy nie wchodzą w grę. Potem wystarczy porobić wzmocnienia, aby silnik pewnie się trzymał bo podczas wywrotki mógłby wylecieć :banghead: Edytowane 6 Czerwca 2010 przez Krempy Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk94BP Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 no tak bo jak dla mnie te 125 2t nie maja pracy jak motor :| za to 4t już troszeczkę lepiej pracują ale nie ma tak dobrze bo po 10-15 km mają :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 A wpadłeś może na to dlaczego mają po 15km wszystkie bez wyjątku ? Takie przepisy. Pamiętaj, że po przeróbce możesz beknąć za większą moc i grzebanie przy konstrukcji moto ( jeśli konstrukcja nie będzie SAM to diagnosta na pewno się przyczepi ). Teraz jak spojrzałem, że masz raptem 15 lat to trzymaj się wersji z wstawieniem silnika od XR/XL 125 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Już lepiej kup se Aprilię RS 125 GS. To moto już całkiem sporo potrafi, a gdy je trochę podkręcisz to nawet 200 wyciągnie ;) A dźwięk, hmm... Ja wolę 2T :icon_mrgreen: kwestia gustu. Może na wydechu FMF'a (o ile takie są do tego modelu) by już lepiej chodziło, w crossówkach takie końcówki dająbardziej "basowy" pomruk. Tylko kwestia mocy nadal jest sporna, bo RS ma ponoćkoło 30pare - 40 koni, a to już przekracza uprawnienia na A1, aczkolwiek da się ją bez problemu zarejestrować na A1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 bajki z tym ze 125 poleci 200km/h, musiałby mieć jakieś 50 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 nie poleci, chyba ze ktos czerpie wiedze z fimikow na youtube :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Na seryjnym RS 125 GS od kumpla wyciągnąłem 175-180, więc dałby radę wykręcić do 200 np z innym gaźnikiem czy coś. I to nie jest żadne przechwalanie się, tylko naprawdę chcę dobrze doradzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.