Skocz do zawartości

Rama od scigacza 125 2t, silnik 250-500cmm 4t


Patryk94BP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie ;)

Czy może ktoś z was kiedyś próbował zamontować silnik 250-500cmm 4t do ramy od 125? Jeśli tak to bardzo proszę o wskazówki pod nr gg: 7076279 lub ewentualnie w temacie :bigrazz:

Pozdrawiam :cool:

Edytowane przez Patryk94BP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka rama jaki silnik? model producent?

 

na przykład silnik rd350 wchodzi w ramę cagivy mito - oczywiście dorobione mocowania. Ale w tą samą ramę nie wejdzie większość silników rzędowych czterocylindrowych bo są po prostu za szerokie. wogule szkoda roboty. Lepiej naprawić te 125 w dwusuwie, sprzedac i kupic coś większego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba chodzi zeby koszty użytkowania były mniejsze,

 

na allegro był moze i jest nadal do sprzedania 125 z 250 4t spalanie do 3 litrów, a taka 125 łyka 6 + olej :lapad:

Przerabianie będzie Cię kosztowało tyle że nie opłaca się tego robić kosztem 3l paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydziwiacie panowie, jeżeli znajdzie tanio stary 4T to taka przeróbka dla zabicia czasu będzie wporządku.

 

Szukaj XR/XL 125 albo 250, przekładki z jednej stajni są prostsze. Prawie na pewno będziesz miał do roboty mocowania i użycie części z ramy XR/XL odpada bo w pewnym momencie silnik jest elementem nośnym.

Byćmoże czeka Cie też przeróbka instalacji elektrycznej, przewody i właściwości prądnicy w 4T mogą być nieco inne.

 

Albo jak masz $$$ to kup sobie 160ccm big bore kit do NSR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pewnie chciałby na A1 jeździć mając 300ccm pod bakiem ;) Silnik zamocujesz jeżeli będzie na niego miejsce. Bo przeróbki ramy nie wchodzą w grę. Potem wystarczy porobić wzmocnienia, aby silnik pewnie się trzymał bo podczas wywrotki mógłby wylecieć :banghead:

Edytowane przez Krempy

Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.

Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...

Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wpadłeś może na to dlaczego mają po 15km wszystkie bez wyjątku ?

 

Takie przepisy. Pamiętaj, że po przeróbce możesz beknąć za większą moc i grzebanie przy konstrukcji moto ( jeśli konstrukcja nie będzie SAM to diagnosta na pewno się przyczepi ).

Teraz jak spojrzałem, że masz raptem 15 lat to trzymaj się wersji z wstawieniem silnika od XR/XL 125 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już lepiej kup se Aprilię RS 125 GS. To moto już całkiem sporo potrafi, a gdy je trochę podkręcisz to nawet 200 wyciągnie ;) A dźwięk, hmm... Ja wolę 2T :icon_mrgreen: kwestia gustu. Może na wydechu FMF'a (o ile takie są do tego modelu) by już lepiej chodziło, w crossówkach takie końcówki dająbardziej "basowy" pomruk.

Tylko kwestia mocy nadal jest sporna, bo RS ma ponoćkoło 30pare - 40 koni, a to już przekracza uprawnienia na A1, aczkolwiek da się ją bez problemu zarejestrować na A1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...