Bob-ER5 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam i proszę o pomoc. W linku są 3 zdjęcia pokazujące silnik z wyciekiem oleju. Jak widac olej wycieka z tej małej dziurki między żeberkami i to tylko na jednym cylindrze. Drugi suchy. Co to może byc?? LINK: http://img514.imageshack.us/gal.php?g=dsc00017bp.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Witam i proszę o pomoc. W linku są 3 zdjęcia pokazujące silnik z wyciekiem oleju. Jak widac olej wycieka z tej małej dziurki między żeberkami i to tylko na jednym cylindrze. Drugi suchy. Co to może byc?? LINK: http://img514.imageshack.us/gal.php?g=dsc00017bp.jpg Ta "dziurka" jest po to zeby w razie trzego nie zalewało świec zapłonowch. Mi to wygląda na nieszczelnośc miedzy pokrywą rorządu a głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob-ER5 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 To w takim razie co moglo spowodowac ta nieszczelnośc tak z dnia na dzien? Jak to naprawic i ile mniej wiecej moze to kosztowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzukigt80 Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 To w takim razie co moglo spowodowac ta nieszczelnośc tak z dnia na dzien? Jak to naprawic i ile mniej wiecej moze to kosztowac? Najlepiej wymienić uszczelke. http://www.allegro.pl/item1067209621_ir_us...aki_er_500.html U mnie też troche "leciało" z tej uszczelki rozebrałem, odtłuściłem i dałem starą uszczelkę plus czarny silicon. Od początku sezonu mam spokój, nie ma zadnych wycieków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 jeżeli uszczelka nie będzie sparciała lub przycieta to smiało możesz ją założyc jeszcze raz, dobrze odtłuść, uszczelke umyj w wodzie z mydłem i wysusz, w rowek możesz dać delikatną ilość jakiegość szczeliwa polecam hylomar, skrecaj sruby momentami podanymi w serwisówce http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob-ER5 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Nie wiem czy sie dobrze zrozumielismy odnośnie miejsca, z którego cieknie olej. dlatego przesylam kolejna fote. Przy tej uszczelsce, o ktorej wspomnieliscie jest sucho. LINK http://img27.imageshack.us/i/dsc00018fb.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiecha Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 (edytowane) Uszczelka pomiedzy głowicą a pokrywą zaworów służy miedzy innymi do zapobiegania przelewaniu sie oleju na swiece, swiece masz w zagłębieniu, jeżeli uszczelka nie uszczelnia to zalewa swiece "od góry - tam gdzie wkładasz fajki" i na 99 % to jest otwór do spuszczania tego oleju. Wyjmij fajke i wykręć swiece z tego cylindra co leci olej, sprawdz czy jest tłusta (od strony fajki) jezeli tłusta to uszczelka do wymiany albo do wyjęcia odtłuszczenia i założenia na jakiś silikon czy cos takiego. Nie znam tego modelu. ale w gsxr 1100 tak jest, wszystko zalezy od kształtu uszczelki. Edytowane 6 Czerwca 2010 przez zwiecha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Takjak wyzej, masz nieszczelna uszczelke pokrywy zaworow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob-ER5 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Dziękuję wszystkim za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi