BANANvanDYK Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Witam. Mam pytanie dotyczące regulacji dźwigni tylnego hamulca, czy można zrobić to dokonując zmiany długości popychacza pompki, czy musi to być z góry ustalona długość? Moje pytanie dotyczy Hondy CBR 600 F1 PC23. Nie zauważyłem aby dźwignia posiadała zderzak, wygląda na to że jego funkcję spełnia pompka hamulcowa. Nie chcę czegoś zepsuć, chcę obniżyć dźwignię o około jeden centymetr bo muszę gimnastykować stopą aby jej użyć. Foto setu: http://www.bikepics.com/pictures/1987173/ 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Zagmatwales :) Przy pompie na popychaczu masz regulacje wysokosci hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Tak jak Jimi pisze. Tam jest regulacja na popychaczu. O zderzak się nie martw, wszystko jest OK na fotce. Wiele motocykli ma właśnie tak rozwiązany tylny hebel. Regulowałem to dziesiątki razy w różnych sprzętach. Czasem zdarza się że gumowy "kondom" obraca się przy kręceniu regulacją, pilnuj żeby go nie zniszczyć. MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Dzięki. Udało się wyregulować dźwignię. Musiałem wkręcić ok. 5mm gwintu. Pewien problem przy regulacji to konieczność odkręcenia setu, inaczej nie ma dojścia. 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi