matix19 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 A więc problem jest taki że motocykl GS500 z 2004 roku gdy go odpalę i dam ssanie to na obrotach około 3tys lekko faluje ale to nic bo jak już się trochę silnik rozgrzeje to ssaniem zmniejszam obroty do 2 tys i wtedy co jakiś czas jest strzał w gaźniki i obroty spadają do 1 tys i później wracają do 2 tys i tak w kółko, i jeszcze jak odpuszczę gaz to cicho strzela sobie ale to na niskich biegach, a i nieraz jak redukuję z międzygazem z 2 na 3 albo 2 na 1 to też lubi sobie strzelić ale już głośniej. Co muszę poprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 przyczyn moze byc duzo.sprawdz filter powietrza,swiece,moze gazniki zawalone (regulacja).. w gorszej opcji zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Zawory i gazniki do regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Zawory wyregulowane, świece nowe ale zarówno na starych jak i nowych tak jest, filtr jest nowy czyli muszę oddać GSa na regulacje gaźników, ile może kosztować czyszczenie, regulacja i synchronizacja gaźników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Zalezy od warsztatu. Jesli zawory wyregulowane to wypadaloby wyregulowac sklad mieszanki podstawowej, a najlepiej caly serwis gaznikow. Ewentualnie zobacz w jakim stanie sa krocce ssace - czy sa spekane, szczelne etc, bo tez by byl taki objaw. Z obrotow dobrze schodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matix19 Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Z obrotów super schodzi, jest tak że już zdąży silnik z obrotów zejść a wskazówka obrotomierza jeszcze spada przez krótką chwilę do tych 1200 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 A może za długo trzymasz go na ssaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.