BaLuBaLu Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Witam, znajomy kupił w zeszłym roku vulcana 1500 93/94r. W tym roku zaczęły się problemy ze sprzęgłem. Ciężko było wrzucić bieg, oraz ciągło sprzęgło. Okazało się że było zapowietrzone. Po odpowietrzeniu przez jakieś 100km chodziło dobrze a później zaczęło ślizgać przy odkręceniu manetki i brało przy samym końcu. Stwierdziliśmy że tarcze są padnięte, wszystko na to wskazywało. Rozebrałem sprzęgło, założyłem nowe tarcze. Znajomy kupił nowe i mechanik z warsztatu powiedział żeby zakładać po kolei jak są w pudełku bo jak pomieszam to będą jaja. Tak zrobiłem chociaż wydała mi się to wielka bzdura ale tak zrobiłem. Stan przekładek blaszanych jest ok. Po odpaleniu na nowym sprzęgle okazuje się że sprzęgło dalej bierze przy samym końcu i trochę ślizga. Ja już zgłupiałem bo nie wiem w czym szukać winy? Może nie odbija sprzęgło do końca ale jak jest hydrauliczne to nie ma na nim regulacji. A i takie pytanie czy faktycznie ma znaczenie kolejność zakładania tarcz? W sensie że w kolejności z pudełka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Kolejność z pudełka może mieć sens. Ważne jest przy rozbiórce i montażu tego samego sprzęgła aby tarcz nie pomylić w kolejności a przed demontażem oznaczyć ich położenie względem kosza, tak aby wróciły do kosza dokładnie w tej samej pozycji w jakiej były wyjęte. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaLuBaLu Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Kolejność z pudełka może mieć sens. Ważne jest przy rozbiórce i montażu tego samego sprzęgła aby tarcz nie pomylić w kolejności a przed demontażem oznaczyć ich położenie względem kosza, tak aby wróciły do kosza dokładnie w tej samej pozycji w jakiej były wyjęte. Tarcze są nowe założone i sprzęgło nadal bierze przy końcu i trochę ślizga. Czy takie sprzęgło musi się dotrzeć czy coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Że tak trochę od innej strony spytam. Jaki olej lejecie? Przypadkiem nie samochodowy? Bo on ma właściwości które mogą powodować poślizgi sprzęgieł motocyklowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Był ostatnio w rodzinie podobny przypadek ze sprzęgłem. Okazało się, że Motul był trefny. Kupiony z pewnego źródła od razu rozwiązał całą grupę problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaLuBaLu Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Olej jest pewny ze sklepu do motocykli. 10W40 wg katalogu. Na starym oleju też ślizgało. A może wysprzeglik nie odbija do końca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 a co ze sprężyną dociskającą? wymieniona? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaLuBaLu Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Znaczy się tam jest taka wygięta blacha która sprężynuje ale została stara.... I może w tym tkwić problem. Pojeździ chwilę i się zobaczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 wymień ją póki nie jest za poźno, bo będziesz musiał kupić drugie tarcze i wymiana tej sprężyny Cię nie ominie! Od razu mówię, dostępna tylko w ASO. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.