MadziaLenka Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Najbardziej cenione sportowe motocykle z silnikami o pojemności 600 ccm pochodzą z Japonii. BMW wyspecjalizowało się w produkcji jednośladów z większymi jednostkami napędowymi. Niemiecka firma zamierza jednak rzucić rękawicę Japończykom. Od dłuższego czasu mówi się, że BMW S1000RR doczeka się mniejszego brata. Najbardziej prawdopodobne jest rozpoczęcie produkcji jednośladu z silnikiem o pojemności 600 ccm. Lekkie i zwinne maszyny cieszą się bowiem olbrzymią popularnością. Sprzęt z silnikiem 750-800 ccm raczej nie wchodzi w grę, ponieważ wówczas BMW rywalizowałoby o wąską grupę klientów, w dużej części wiernych produktom Suzuki. Inżynierowie BMW stoją przed wielkim wyzwaniem. Testy na hamowni wykazały, że silnik BMW S1000RR rozwija ponad 200 KM, co oznacza, że maszyna jest przynajmniej o kilka procent mocniejsza od litrowych rywali z Kraju Kwitnącej Wiśni. Potencjalni nabywcy nowego modelu BMW z pewnością liczą, że podniesie on poprzeczkę w segmencie "sześćsetek". Nie będzie to łatwe, ponieważ zdaniem wielu ekspertów z silników osiągających powyżej 13000 obr./min. wyciśnięto praktycznie wszystkie rezerwy mocy. http://moto.onet.pl/1612968,1,czy-bmw-poko...kul.html?node=2 łs / Onet.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Może pokona a może niepokona. Autor przeklepał na swoje oświadczenie wydane przez BMW więc nie ma tu co analizować:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 a co ma z tego przepisanego tekstu wynikać? na początek wypadałoby dać trochę czasu na rynku s1000rr, żeby wykazało czy faktycznie spełnia pokładane w nim nadzieje. wszak to dopiero rok. podejrzewam, że o ile zapewne firma ma już strategię na najbliższe lata, o tyle ich ujawnienie przebiegać będzie podobnie jak to miało miejsce z premierą s1000rr (i innych nowych modeli): w tajemnicy do ostatniej chwili BTW 750/ 800ccm nie wchodzi raczej w grę dlatego, że nie ma takiej klasy sportowej, z czym zmaga się suzuki, i nie ma łatwego źródła promowania potencjalnego produktu. poza tym bmw ma f800s, więc taka oferta w pewnym stopniu byłaby autoagresją jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Inżynierowie BMW stoją przed wielkim wyzwaniem. Testy na hamowni wykazały, że silnik BMW S1000RR rozwija ponad 200 KM, co oznacza, że maszyna jest przynajmniej o kilka procent mocniejsza od litrowych rywali z Kraju Kwitnącej Wiśni. Przekroją silnik na pół i będą dwie pięćsetki. Każda po 100 KM. Będzie konkurencja do GS 500 i ER-5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 jak narazie z testów które czytałem bmw 1000rr zlało wszystkim dupę a co mi się podoba ze za 71tys można miedz kontrole trakcji abs i qwik szifier ( czy jak to tam się pisze :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 (edytowane) Co ciekawe, czytalem podobny artykul odnosnie 600ccm, i rzekomo BMW oficjalnie odcina sie od spekulacji na temat 600 dlatego ze koszty produkcji podobne do 1000ccm a cena i co za tym idzie zysk ze sprzedazy duzo mniejszy niz litra. Wiec nie spodziewalbym sie tak szybko, jezeli w ogole. Edytowane 27 Maja 2010 przez Kris_big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.