BANANvanDYK Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Gówno prawda z tym modułem. To jest zwykły moduł CDI pozbawiony układu automatycznej regulacji kąta wyprzedzenia i oczywiście układu ograniczającego obroty. Poza tym silnik i tak ma zapłon o stałym kącie wyprzedzenia zapłonu. Można założyć moduł o zmiennym kącie (od GY-6), ale jedyną zaletą będzie zmniejszenie kąta wyprzedzenia na niskich obrotach co da np. łatwiejsze uruchamianie silnika (bez odbijania w nogę). Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciokrk Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Czyli najlepiej w ogóle zapomnieć o tym... i nie kupować shitu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Tak. To jest shit w Twoim przypadku. Masz 125ccm i to jest max jaki może wziąć ten silnik w granicach rozsądku. Japońcy te silniki robili na początku 70ccm później 90ccm a w ostatniej generacji (Innova 125) były 125ccm ale z ulepszeniami względem C70/C90. Te silniki w chinolach powiększa się jeśli są seryjnie 50ccm. 50-tka bardzo kiepsko chodzi, dławi się, dusi i muli. Często zakładam zestawy 80ccm do tych silników i wtedy kultura pracy silnika jest akceptowalna dopiero. Max 110ccm da się z tego zrobić tanim kosztem, a 125ccm wymaga już wymiany wału korbowego. Ty w 125ccm masz pewnie ten wał już ale zwiększanie pojemności niewiele Ci da. 125ccm to maximum dla tego silnika. 150 to za dużo, spalanie większe, mocy wcale nie dużo a trwałość spada drastycznie. Rozmiar gwintu dyszy też trudno określić bo w chinolach jest loteria z tym. Trzeba rozebrać gaźnik i sprawdzić, inaczej możesz tylko zgadywać. Mogę Ci napisać że prawdopodobnie będziesz miał tam dyszę z gwintem 5mm ale nie zdziw się jeśli będzie 6mm. :banghead: Nie zakładaj też stożkowego filtra powietrza tzw.tuningowego (z serii bÓrak tÓning) bo udusisz silnik szybko. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciokrk Opublikowano 23 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Czyli najlepiej nic nie grzebać i uzbierać kase na lepszy motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Dokładnie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Poza tym silnik i tak ma zapłon o stałym kącie wyprzedzenia zapłonu. Z tym stwierdzeniem mozna polemizowac. Ale jezeli chciales szybkim i tanim kosztem uzyskac wiecej mocy to zapomnij, jak juz koledzy napisali wczesniej, taki tjuning jest na krotka mete a koszta ida drastycznie w gore. Lepiej dozbierac i kupic cos mocniejszego w serii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Wklej do tego krosidła większy silnik nowy kosztuje niewiele, w takie zabawy to się może bawić qurim bo nówka cylek wychodzi go np. 70zł. Jedyne co można temu silnikowi wstawić więcej to lepszy wałek rozrządu koszt przerażający chyba z 30zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.