AvBlack Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Witam. Mój problem polega na tym że Rollgaz wolno wraca do pierwotnej pozycji, odkreca sie dość lekko (mysle ze normalnie) natomiast zdecydowanie za wolno wraca. Generalnie nie rozbieralem jeszcze rozlagu i nie wiem jak to zrobic, jak odpiąc linke itp. Czy wogole trzeba rozbierac cały, czy trzeba go sciagac i wogole jak uporac sie z tym problemem. Pozdrawiam i z góry dziekuje ze pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Rzeczywiście, poważny problem. :biggrin: Pewnie linka już czerstwa. Rolgaz w wielu moto rozbiera się tak że wykręcasz 2 śrubki obudowy przełączników która wtedy się rozejdzie. Linka może być mocowana do obudowy blaszką i śrubką lub tylko dużą śrubą na lince. Rozchylasz przełączniki i wyczepiasz linkę gazu. Musisz jeszcze zdjąć końcówkę kierownicy i wtedy możesz zsunąć rolgaz z kierownicy. Wyczyść wszystko, przesmaruj linki, przesmaruj smarem rolgaz od wewnątrz i zewnątrz i poskładaj w całość. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Inna sprawa, że przy gaźnikach mogą być skręcone linki albo za bardzo napięte. Efekt ten sam. Bez poluzowania przy gaźnikach, przy gazie nie wyjmiesz linek Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel20 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 mialem podobny problem w swojej kawie..... wez zobacz czy czasami manetka nie ociera ci o ta koncówke przykecana do konca kierownicy (jezeli taka posiadasz ) pzdr:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AvBlack Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Rzeczywiście, poważny problem. :biggrin: Pewnie linka już czerstwa. Rolgaz w wielu moto rozbiera się tak że wykręcasz 2 śrubki obudowy przełączników która wtedy się rozejdzie. Linka może być mocowana do obudowy blaszką i śrubką lub tylko dużą śrubą na lince. Rozchylasz przełączniki i wyczepiasz linkę gazu. Musisz jeszcze zdjąć końcówkę kierownicy i wtedy możesz zsunąć rolgaz z kierownicy. Wyczyść wszystko, przesmaruj linki, przesmaruj smarem rolgaz od wewnątrz i zewnątrz i poskładaj w całość. Co innego jezeli linki nie wchodzą w obudowe przelączników. :) Najłatwiej z kogos jest kpic a samemu nie wiedziec co i jak. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Przecież nikt tu nie kpi. Zabawne się wydało bo ciężko kręcący rolgaz nie jest wielkim problemem, ale jest męczący. Wcześniej napisałem "...Rolgaz w wielu moto rozbiera się tak że..." a to nie znaczy że we wszystkich moto. Obejrzyj co tam masz i jak to się rozkłada. Czarnej magii tam nie ma. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel20 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 kolega dobrze Ci pisze w tym nie ma filozofi, do odważnych świat nalezy:P jak długo ten problem wystepuje ?moze wystarczy linke powrotu podregulowac.....pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1988 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Moto dopiero kupione czy użytkujesz od jakiegoś czasu i się pogorszyło? W cebrze z tamtych lat jest tak jak mówi qurim, myślę że Yamaha ma podobnie. U mnie wystarczyło przesmarować linki przy manetce (zwłaszcza tą powrotną) teraz wraca błyskawicznie. Z drugiej strony u kumpla było co innego. Ułamany był kawałek plastikowego rolgazu pod samą manetką i guma tej manetki ocierała się o metalową część kierownicy (tą na której pracuje rolgaz) i powodował taki efekt jak zatarte linki. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.