Skocz do zawartości

Śruba od silnika


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nigdy się palnikiem nie bawiłem :D

 

To tym bardziej uważaj. :icon_twisted: Dokładnie przeczytaj instrukcję obsługi tego urządzenia. W płyn niczego nie zamienisz tym palnikiem. Jak już to siebie zamienisz w strzępy jeśli coś nie tak pójdzie. Przy grzaniu uważaj na elektrykę, gumowe i plastikowe elementy. No i uważaj żeby moto Ci się nie zapaliło, brud i smary z grzanej okolicy mogą się zapalić. Zdejmij zbiornik paliwa i schowaj głęboko. Z gaźnika spuść paliwo.

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjechałem na warsztat samochodowy, po wielu namowach stwierdził że się podejmie. Przylazłem, najpierw próbował wykręcić jakimś wihajstrem na kompresor, potem wypukać i inne. Po godzinie stwierdził że tego nie wyjmie przy okazji nie rozwalając karteru. Śrub od kolektora też nie mógł wyjąć. Stwierdził że jak zdejmę bak to wyjmę głowicę i cylinder, ewentualnie muszę opuścić silnik o 90 stopni i wtedy, powiedział że palnikiem nie ma co bo tu aluminium i tylko pogorszę. Całe szczęście nic nie wziął. Tylko coś mi się wydaje że nawet jak zdejmę bak, to jest tam rama, przez którą głowica nie przejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie "wydawaj sobie" tylko po prostu zdejmij bak i zobacz co i jak tam wygląda. Miałem GN250 ale nie pamiętam już co i jak tam było. Pamiętam tylko że złamał mi się klucz 8mm przy regulacji zaworów i końcówka wpadła do głowicy. :biggrin: :banghead:

 

Głowica może zejdzie a może nie. Zależy jakie są tam śruby, czy zwykłe szpilki z nakrętkami czy długi szpilki z łbem które wykręca się z bloku. Bo jesli masz zwykłe to może być lipa, odkręcić się da ale nie zawsze jest możliwość ściągnięcia głowicy bo szpilki sporo wystają a trzeba ją zsunąć ponad szpilki i wyjąć dopiero. A jeśli są szpilki z łbem to spoko, wykręcisz je, uniesiesz głowicę trochę i zsuniesz ją na bok. A cylinder teąż trzeba zdjąć ze szpilek od góry więc upewnij się że między szpilkami a belką ramy jest wystarczająco miejsca na to czyli więcej niż wysokość samego cylindra.

 

EDIT: Właśnie zajrzałem do katalogu części GN125, widzę że niestety są tam zwykłe szpilki.

 

Zdejmij bak i cyknij jakieś ładne, wyraźne fotki i pokaż. Może coś wymyślimy. :biggrin:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie "wydawaj sobie" tylko po prostu zdejmij bak i zobacz co i jak tam wygląda. Miałem GN250 ale nie pamiętam już co i jak tam było. Pamiętam tylko że złamał mi się klucz 8mm przy regulacji zaworów i końcówka wpadła do głowicy. :biggrin: :banghead:

 

Głowica może zejdzie a może nie. Zależy jakie są tam śruby, czy zwykłe szpilki z nakrętkami czy długi szpilki z łbem które wykręca się z bloku. Bo jesli masz zwykłe to może być lipa, odkręcić się da ale nie zawsze jest możliwość ściągnięcia głowicy bo szpilki sporo wystają a trzeba ją zsunąć ponad szpilki i wyjąć dopiero. A jeśli są szpilki z łbem to spoko, wykręcisz je, uniesiesz głowicę trochę i zsuniesz ją na bok.

 

Yyyy, jak są te trzpienie od trzymania cylindra to na nie nakręcone są takie śruby z taką kulką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yyyy, jak są te trzpienie od trzymania cylindra to na nie nakręcone są takie śruby z taką kulką.

 

Nakrętki typu "żołądź". :biggrin: "Acorn nut" po angielskiemu.

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa.Da się wyjąć....same nakrętki. :biggrin: Przeca pisałem wyżej że w katalogu podejrzałem iż szpilki są "zwykłe" czyli takie "zostające w bloku" po zdjęciu nakrętek. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa.Da się wyjąć....same nakrętki. :biggrin: Przeca pisałem wyżej że w katalogu podejrzałem iż szpilki są "zwykłe" czyli takie "zostające w bloku" po zdjęciu nakrętek. :biggrin:

 

Czyli nie wyjdą? To nie wiem co teraz zrobić ;s

Edytowane przez Wiesuaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś musisz zrobić. :biggrin: Zależy po co chcesz zdjąć ten cylinder? Silnik już umiera?Puszcza olej gdzieś z uszczelek? Trzeba kombinować. Głupio tak zostawić robotę w połowie i się cofnąć. Jak zacząłeś to trzeba skończyć. Taki urok mechaniki, nie zawsze jest różowo. Jest jeszcze opcja cięcia i dorabiania lub kupna takiej osi z używek.

 

Zapytaj tutaj:

http://allegro.pl/item1044721432_suzuki_gn...ona_silnik.html

 

http://allegro.pl/item1035371728_suzuki_gn...i_os_dr_gs.html

 

http://allegro.pl/item1034655568_suzuki_gn..._oska_kola.html

 

http://allegro.pl/item1037800407_suzuki_gn...esci_tanio.html

 

http://allegro.pl/item1019360694_suzuki_gn_125_czesci.html

 

Na Alle znajdziesz jeszcze więcej tego. Szukaj pod hasłem "Suzuki GN125 części" Całe motocykle na części będą. Wyślij zapytania do sprzedawców czy mają dany element.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak tylko profilaktycznie wspomnę, żebyś nie próbował przypadkiem zakładać dorabianych pierścieni. Ćwiczyłem ten temat z braku alternatywy w CB50J. Kompresja jest bycza przez pierwszy 1000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...