Meydey Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Chłopak chyba nie ma zamiaru jeździć tym po torze motocrossowym, czy startować w rajdach enduro. Odpowiednio przygotowana rama+zawieszenie+koła i opony z silnikiem od WSKi czy MZki do poszalenia w terenie w zupełności wystarczy - biorąc pod uwagę to co wyżej napisałem. Nie mam oczywiście tu na myśli przerabiania 100%-owego oryginału na wersję w teren. Kiedyś się brało to co było pod ręką - jakąś starą ramę ze stodoły od sąsiada, silnik od WSKi za pare groszy i katowało się po lesia aż się coś nie urwie. Co masz na myśli pisząc, że WSKa i MZka nie nadają się na krosa? W latach 50ych i 60ych jak myślisz na czym startowano w rajdach krosowych? Wiadomo, że te motocykle były przygotowywane pod dany rajd, z zawodów na zawody, ale tak jest do dziś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Wiesz ile zmian był wprowadzonych w motocyklach rajdowych ;> Same zawieszenia już w tamtych latach były majstersztykiem. Na ramie od wsk czy Mz nie da się poszaleć w terenie bo nie ma do tego geometrii za grosz. Chyba że ktoś nie chce szaleć tylko wytłuc dupę na polnej drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 czyli silnik mz jest dobry w teren tylko do innej ramy go dać i będzie git ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Silnik od MZ ma raptem 21KM jego konstrukcja jest dobra na szosę a nie do jazdy po polach(po prostu jest za delikatny). Nie wsadzisz go tak łatwo do innej ramy bo jest duży ciężki i potrzebuje elastycznego mocowania. WIĘC DAJ SOBIE SIANA DO DUPY I KUP KROSÓWKE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) Na ramie od wsk czy Mz nie da się poszaleć w terenie bo nie ma do tego geometrii za grosz. Chyba że ktoś nie chce szaleć tylko wytłuc dupę na polnej drodze. Wydaje mi się, że w tym przypadku chodzi chyba o to drugie. Pojeździ tym sezon dwa i zobaczy jak to jest - dłubanie przy tym napewno przez ten czas go nie ominie. Jak się spodoba to z czasem dozbiera na jakąś crossówkę czy enduro. Wystarczy na allegro wpisać "wsk cross" i ku naszym oczom ukażą się sprzęty co z WSKą nie mają za wiele wpólnego i do rajdowania w terenie też zbytnio sie nie nadają, ale do wytłuczenia dupska jak najbardziej sie nadają. Osobiście nie popieram takich wiejskich przeróbek, zależy jeszcze jak motocykl wyglądał przed nią. Bo jeśli ktoś wziął coś podobne zupełnie do niczego, tam poskręcał, tu paspawał - poprostu zrobił coś z niczego to niech tłucze na tym swoje trzy litery. http://w398.wrzuta.pl/obraz/8152nJsShzG/si...mie_od_cz_cross ciekawy jestem jak to się sprawuje w terenie Edytowane 18 Maja 2010 przez Meydey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Ten motocykl należy do gostka z Olsztyna miał przerobiony piec MZ 250 z tego co pamiętam jakiejś rewelacji na tym nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 a co mocniejsze w góre dirt bike 125 czy mz 250 aha a co myślicie bo jest do sprzedania silnik mz 250 w ramie od ktm doś to tak wygląda gościu 2 silnik dorzuca i chce za to 400 zł tylko trzeba by ją pomalować bo pordzewiała bo na polu lerzy aha i jak zrobić aby mz z gazu wyrywała na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Człowieku Ty się trochę zastanów zaczym coś napiszesz. W ogóle to co Ty masz za kryteria?! Ty chyba sam nie wiesz czego chcesz. W poprzednim temacie porównywałeś MZ z CZ CROSS teraz znowu z dirt bike. Jestem ciekaw o co jeszcze zapytasz. Ty też trochę pomyśl, a nie że wszyscy mają myśleć za Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 dawidmoto ten ostatni post genialny :D a tak na serio to Meydey dobrze gada, temu koledze etka czy jakas cz cross by wystarczyla na bank zeby sie potluc bo jakims polu. Na bank ci odradzam jakieś Ktmy z silnikiem z ety, wogole to co to za sprzet :D jak próbuje sobie go wyobrazić to sam sie śmiechem zabijam. Bierz tego chinola jak ci starczy, znam jeden przypadek z wielu co dostaje nawet ostro w dupe, regularne strzały ze sprzęgła na asie dropy z przykop i ten jako jedyny daje rade i działa więc może trafisz szczęśliwie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 hyba kupie mz bo dość takk chodzi tylko to że silnik kręci za mało obrotów a takto silnik się nadaje a i jeszcze jedno co to morze być ze skrzynią bo jak zmieniam z 1 na 2 to wcześniej muszę na luz dać bo 2 niechce wskoczyć co to morze być aha i czemu jak wcisnę sprzęgło to moto dalej jedzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Silnik etki to niewysilona jednostka, do lasu ten silnik sie nie nadaje ma delikatną skrzynie, jest duży, ciężki. Pewnie kupisz jakiś styrany silnik który będzie sie sypał co miesiąc przy takiej jeździe, po kompletnym remoncie skrzyni może sezon wytrzyma. Rama MZ nie jest przystosowana do jazdy po lesie, CZ cross dużo bardziej sie do tego nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 a co morze być tym biegom co 2 niechce wskakiwać ? prosze o odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 W najlepszym przypadku sprzęgło ciągnie. Wyreguluj prawidłowy luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 na czym tel luz sie ruguluje ? ale luz jako bieg czy luz na lince sprzegła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 na czym tel luz sie ruguluje ? ale luz jako bieg czy luz na lince sprzegła :banghead: :biggrin: ty jeszcze nie dorosłeś do mz-ki... Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.