Skocz do zawartości

mz 250 obroty


dawidmoto
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chłopak chyba nie ma zamiaru jeździć tym po torze motocrossowym, czy startować w rajdach enduro. Odpowiednio przygotowana rama+zawieszenie+koła i opony z silnikiem od WSKi czy MZki do poszalenia w terenie w zupełności wystarczy - biorąc pod uwagę to co wyżej napisałem. Nie mam oczywiście tu na myśli przerabiania 100%-owego oryginału na wersję w teren. Kiedyś się brało to co było pod ręką - jakąś starą ramę ze stodoły od sąsiada, silnik od WSKi za pare groszy i katowało się po lesia aż się coś nie urwie.

Co masz na myśli pisząc, że WSKa i MZka nie nadają się na krosa? W latach 50ych i 60ych jak myślisz na czym startowano w rajdach krosowych? Wiadomo, że te motocykle były przygotowywane pod dany rajd, z zawodów na zawody, ale tak jest do dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ile zmian był wprowadzonych w motocyklach rajdowych ;> Same zawieszenia już w tamtych latach były majstersztykiem.

 

Na ramie od wsk czy Mz nie da się poszaleć w terenie bo nie ma do tego geometrii za grosz. Chyba że ktoś nie chce szaleć tylko wytłuc dupę na polnej drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik od MZ ma raptem 21KM jego konstrukcja jest dobra na szosę a nie do jazdy po polach(po prostu jest za delikatny). Nie wsadzisz go tak łatwo do innej ramy bo jest duży ciężki i potrzebuje elastycznego mocowania. WIĘC DAJ SOBIE SIANA DO DUPY I KUP KROSÓWKE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ramie od wsk czy Mz nie da się poszaleć w terenie bo nie ma do tego geometrii za grosz. Chyba że ktoś nie chce szaleć tylko wytłuc dupę na polnej drodze.

Wydaje mi się, że w tym przypadku chodzi chyba o to drugie. Pojeździ tym sezon dwa i zobaczy jak to jest - dłubanie przy tym napewno przez ten czas go nie ominie. Jak się spodoba to z czasem dozbiera na jakąś crossówkę czy enduro. Wystarczy na allegro wpisać "wsk cross" i ku naszym oczom ukażą się sprzęty co z WSKą nie mają za wiele wpólnego i do rajdowania w terenie też zbytnio sie nie nadają, ale do wytłuczenia dupska jak najbardziej sie nadają. Osobiście nie popieram takich wiejskich przeróbek, zależy jeszcze jak motocykl wyglądał przed nią. Bo jeśli ktoś wziął coś podobne zupełnie do niczego, tam poskręcał, tu paspawał - poprostu zrobił coś z niczego to niech tłucze na tym swoje trzy litery.

 

http://w398.wrzuta.pl/obraz/8152nJsShzG/si...mie_od_cz_cross

ciekawy jestem jak to się sprawuje w terenie

Edytowane przez Meydey
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co mocniejsze w góre dirt bike 125 czy mz 250

 

aha a co myślicie bo jest do sprzedania silnik mz 250 w ramie od ktm doś to tak wygląda gościu 2 silnik dorzuca i chce za to 400 zł tylko trzeba by ją pomalować bo pordzewiała bo na polu lerzy

 

aha i jak zrobić aby mz z gazu wyrywała na koło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku Ty się trochę zastanów zaczym coś napiszesz. W ogóle to co Ty masz za kryteria?! Ty chyba sam nie wiesz czego chcesz. W poprzednim temacie porównywałeś MZ z CZ CROSS teraz znowu z dirt bike. Jestem ciekaw o co jeszcze zapytasz. Ty też trochę pomyśl, a nie że wszyscy mają myśleć za Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawidmoto ten ostatni post genialny :D a tak na serio to Meydey dobrze gada, temu koledze etka czy jakas cz cross by wystarczyla na bank zeby sie potluc bo jakims polu. Na bank ci odradzam jakieś Ktmy z silnikiem z ety, wogole to co to za sprzet :D jak próbuje sobie go wyobrazić to sam sie śmiechem zabijam. Bierz tego chinola jak ci starczy, znam jeden przypadek z wielu co dostaje nawet ostro w dupe, regularne strzały ze sprzęgła na asie dropy z przykop i ten jako jedyny daje rade i działa więc może trafisz szczęśliwie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hyba kupie mz bo dość takk chodzi tylko to że silnik kręci za mało obrotów a takto silnik się nadaje a i jeszcze jedno co to morze być ze skrzynią bo jak zmieniam z 1 na 2 to wcześniej muszę na luz dać bo 2 niechce wskoczyć co to morze być aha i czemu jak wcisnę sprzęgło to moto dalej jedzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik etki to niewysilona jednostka, do lasu ten silnik sie nie nadaje ma delikatną skrzynie, jest duży, ciężki. Pewnie kupisz jakiś styrany silnik który będzie sie sypał co miesiąc przy takiej jeździe, po kompletnym remoncie skrzyni może sezon wytrzyma. Rama MZ nie jest przystosowana do jazdy po lesie, CZ cross dużo bardziej sie do tego nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...