rs333 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 a ja odradzam, tak jak każdy motocykl który łatwo z gazu postawić na koło (czytaj: początkujący motocyklista ma znaczące szanse, przy niewprawnym obsługiwaniu gazu, się nim nakryć) jako zwolennik marki, powiedziałym weź f650 (wszystko jedno, gs czy cs). tym bardziej, że żadnych "wyższych kosztów utrzymania" tu nie ma. ale jako niedoszły właściciel, powiem żebyś celował w trampka. jest wprawdzie cięższy od singli, ale za to jeśli nie zamierzasz w zasadzie opuszczać asfaltu, to sprawdzi się lepiej, zwłaszcza na ciut dłuższych trasach. singiel to jednak jest wibrator, a w trasie mało elastyczny ze swoim krótkim zakresem użytecznych obrotów. taniej będzie wprawdzie kupić kle500, ale potem trudniej sprzedać; a trampki trzymają absurdalne ceny jsz Nigdy nie zdarzyła mi się sytuacja, żeby postawiło mnie na koło. Jeśli ktoś operuje manetką gazu w taki sposób, że podrywa mu przód do góry to chyba z większością moto będzie miał ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwaz Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ;) wymieniłem tylko dla przykładu, żeby zwrócić uwagę na inne nadwozia na tym samym silniku - zaprojektowane z innymi założeniami; gs to enduro, cs jest motocyklem miejskim, pasek zastosowany jest jako rozwiązanie alternatywne dla łańcucha, z tym że bezobsługowe BTW nie wiem, co za "opinie nie za ciekawe", ale o bmw zazwyczaj złe opinie mają - podobnie jak o ducati - ludzie, którzy widzieli je tylko na zdjęciach jsz Gdzieś na necie czytałem, chyba na ścigaczu, albo motocykle-online, że w porównaniu z GS to CS źle się prowadzi, jest jakaś taka dziwna i w ogóle. Wiadomo opinie bywają bardzo zróżnicowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwaz Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) No i kupiłem już motor. Wybór padł trochę dziwnie, bo na gs 500, ale w bardzo dobrym stanie 2002 rok już w nowej budzie. Jakoś nie chciało mi się nigdzie daleko jeździć i szukać to wziąłem to co było. Co prawda dzisiaj go dopiero odbieram, ale chyba wyboru nie żałuje. Temat chyba może się już zakończyć. Pozdro dokładnie ten egzemplarz http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1977823 Edytowane 8 Czerwca 2010 przez qwaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Czy XJ600 nadaje sie na pierwsze moto ? Mam 183cm wzrostu, i przymierzam sie do jakiegos moto. O GS500e juz sporo wiem, bo czytalem, a teraz zaczalem sie troche interesowac XJ600 albo FZR600. I mam pytanie. Czy XJ600 jako pierwsze moto jest do ogarniecia, tak samo FZR 600. Ile one maja KM dokladnie, bo na allegro co patrze to kazda aukcja to inaczej. Raz 70, a raz 98... I jeszcze jedno, czy w FZR600 i XJ600 sa takie same silniki (moc itd.) ? Jak cos to chodzi mi o te roczniki 90 do 2000 max Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 7 lat na forum, 1000 postów.....skąd te pytania :icon_question: :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) Czy XJ600 nadaje sie na pierwsze moto ? Mam 183cm wzrostu, i przymierzam sie do jakiegos moto. O GS500e juz sporo wiem, bo czytalem, a teraz zaczalem sie troche interesowac XJ600 albo FZR600. I mam pytanie. Czy XJ600 jako pierwsze moto jest do ogarniecia, tak samo FZR 600. Ile one maja KM dokladnie, bo na allegro co patrze to kazda aukcja to inaczej. Raz 70, a raz 98... I jeszcze jedno, czy w FZR600 i XJ600 sa takie same silniki (moc itd.) ? Jak cos to chodzi mi o te roczniki 90 do 2000 max XJ-ota ma 60Km a FZR coś koło 90(inna konstrukcja silnika).Zamiast FZR,ja osobiście wziął bym pod uwagę Fazera(jednak troszkę nowsza konstrukcja i nie jest to sport lat 90tych). Wszystko zależy,ile będziesz miał kasy na dany egzemplarz(FZRki są już często dość wysłużone ;) ). XJ Diversion,można spokojnie brać pod uwagę jako pierwsze moto.Spokojnie ogarniesz,wiele osób nie tylko z forum zaczynało od tej maszyny.Względnie tani motocykl w zakupie(cena-->rocznik) :) Fazer,dzieli silnik z bardziej"sportowym"Thundercatem(później nowsze konstrukcje,mają koneksje z R6) Najlepiej,jak byś się sam przejechał lub chociaż przymierzył do poszczególnych motocykli :) P.S Tematów na forum pełno....co chwila są wałkowane te tematy :D Wyczuwam prowokację ;) Edytowane 13 Czerwca 2010 przez Pozytywnie Zakrecony Wariat Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 7 lat na forum, 1000 postów.....skąd te pytania :icon_question: :bigrazz: Kto pyta nie bladzi :P Fazera(jednak troszkę nowsza konstrukcja i nie jest to sport lat 90tych). Wszystko zależy,ile będziesz miał kasy na dany egzemplarz(FZRki są już często dość wysłużone ;) No tak ale co za tym idzie to cena, taka FZR juz mozna dorwac dosyc tanio za 4,5 XJ Diversion,można spokojnie brać pod uwagę jako pierwsze moto.Spokojnie ogarniesz,wiele osób nie tylko z forum zaczynało od tej maszyny.Względnie tani motocykl w zakupie(cena-->rocznik) :) A te starsze modele XJotki wychodzily tez w wersji naked ? Z okragla lampa? Bo tak patrze po allegro i nie wiem czy one sa po szlifach, ze bez lampy czy wlasnie takie fabryczne? Fazer,dzieli silnik z bardziej"sportowym"Thundercatem(później nowsze konstrukcje,mają koneksje z R6) Fazer raczej nie wchodzi w gre wlasnie ze wzgledu na $$ Najlepiej,jak byś się sam przejechał lub chociaż przymierzył do poszczególnych motocykli :) No wlasnie jest tak, ze kolega ma XJotke ta wlasnie juz diversion, mialem sie przejechac ale zszedlem do niego w klapkach... jak przyjechal :P A w okolicy handlarz ma GSa i FZR wlasnie trzeba sie bedzie przejechac i chociaz usiasc Tematów na forum pełno....co chwila są wałkowane te tematy :D Wyczuwam prowokację ;) No cos Ty :) po prostu na moje pytanie jeszcze odp. nie znalazlem to co szkodzi napisac i zapytac. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) No to jeśli chodzi o wybór XJ a FZR,to ja bym wziął jednak XJ(tą z dwiema tarczami z przodu :biggrin: ).Jeśli jednak bierzesz pod uwagę GS 500 lub CB 500(mi sie bardzo podoba dzwięk Cebulki :D ) Już w 1994 wychodziły Golasy :) http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yam...xj600n%2094.htm Edytowane 13 Czerwca 2010 przez Pozytywnie Zakrecony Wariat Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ogólnie to dzięki za pomoc. Jesli jednak chodzi o CB500 i GSa to moze i dzwiekiem lepiej (chociaz sam nie wiem, bo nie slyszalem, a po youtubie to ciezko okreslic ;) ) to podoba mi sie bardziej GS. Jakos te amortyzatory na wierzchu w CB mnie odpychaja. Tak samo ER5 zajebiste moto z wygladu tylko te amorki.. Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sandokan Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Ja mogę Tobie śmiało polecić cbf 500, osobiście jeżdżę cb 500 i jest to naprawdę fajny motocykl na początek, nic nie będzie się działo bez twojej wiedzy jak to czasem bywa przy moto klasy 600 przy braku wprawy i umiejętności. O ile nie jesteś wariatem, którego rajcuje latanie po centrum miasta na gumie przy znacznych prędkościach moto klasy 500 szybko Ci się nie znudzi. Cb 500 powyżej 7 tys. obr. naprawdę nieźle ciągnie i v-max 200 km/h chyba jest wystarczający, faktycznie odczuwalny jest brak takiej elastyczności jak w większych moto ale za to szybko opanujesz poprawną zmianę biegów :biggrin: itp. Jeżdżę z plecaczkiem oraz z dużo mocniejszymi maszynami i nigdy jeszcze się nie zdarzyło żebym zostawał, oczywiście nie są to prędkości przy których droga z otoczeniem zlewa się w jedno :biggrin: Ale wydaje mi się, że ważniejszą rzeczą jest to, iż szybciej opanujesz podstawowe nawyki i umiejętności co przy mocnym i cięższym sprzęcie znacznie się wydłuża. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psikus89 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 To jeśli bierzesz pod uwagę FZR600 to może lepiej pomyśleć już o CBR600F2 albo F3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 ale w tym przedziale cenowym chyba nie znajde, tak do 4,5 Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.