Skocz do zawartości

Czasem zapala a czasem nie! POMOCY!!!


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem jest następujący;

Jednego dnia moto pali od dotknięcia rozrusznika czy kopajki, a innego dnia i 20 minut go kręcę lub kopię i nic, czasem nawet w czasie jazdy zgaśnie i już za cholerę go nie mogę odpalić. A następnego dnia rano wszystko ok!

 

przykłady

1. Idę po moto do garażu. Pali na dotyk. Jeżdżę kilka godzin (czasem jak zgaśnie, to odpala bez problemu)po czym odstawiam do garażu. Gaszę kluczykiem. Wszystko wydaję się ok. Jednak następnego dnia gdy idę znowu pojeździć, dolewam 50tkę oleju, próbuję zapalić 30 minut i nic. Umarł.

2. Mija dzień czy dwa, idę go kopnąć tak na wszelki wypadek, zapala za pierwszym kopnięciem!!

Jeżdżę sobie tak z godzinę po czym nagle sobie gaśnie. I już za cholerę nie chce odpalić!!

 

moje moto Sherco 450i 2005

silnik taki sam jak w KTM exc lecz na wtrysku, a nie gaźniku

 

nie znam się zbytnio ale to może być elektryka, może gdzieś czasem robi się jakieś zwarcie czy coś?

a może paliwo jakoś nie dochodzi.?

 

co o tym myślicie? POMOCY

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iskrę sprawdzałem na zimnym silniku!

ISKRA WIELKA JAK BAWOLE JAJA! aż sam byłem zdziwiony!

 

na ciepłym nie sprawdzałem bo nie miałem kluczy w polu:)

 

a jest możliwe że iskra zanika i czasem jest a czasem jej nie ma?

czyli jeśli to wina świecy wymienić ją na nową?

bo jak sprawdzałem i była duża iskra to zostawiłem ją w spokoju....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swieca nowa? moze byc to wina swiecy. jest tania warto kupic i to wykluczyc. mozliwe ze to jej wina . mialem taki sam przypadek ze swieca czasem miala iskry a czasem nie miala . Jak to wykluczysz pojdziesz dalej.. wrazie co swieca sie przyda zawsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok więc jutro jadę po nową świecę...

Miałem w ogóle już wcześniej, na samym początku ją wymienić, ale jak ją wykręciłem i zobaczyłem że iskra jest bardzo duża, to zostawiłem to w spokoju...i szukałem innej przyczyny.

Czyli jeśli świeca jest uszkodzona to raz daje iskrę a raz nie daje? Bo tak właśnie wynika z mojego problemu...

 

ps

świeca widać że stara, ale jak była iskra, i wcześniej normalnie jeździł to jej nie wymieniłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to wina swiecy to napewno problem z glowy. moze sie okazac ze swieca jest ok.

 

ja mialem takze taka sytuacje poszedlem do motoryzacyjnego kupilem swiece za 5 zl i strawa sie wyjasnila. wina byla w swiecy. jak masz kolege co ma taki sam silnik to mozesz jego swieca sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, jutro kupię świecę i dam znać czy udało się.

niestety wszystkie świece moich znajomych które sprawdzaliśmy były innego rozmiaru,,,

 

ale tak by to właśnie wyglądało jakby gubił iskrę;

czy ta usterka zdarza się to często u was bo ja pierwszy raz słyszę,..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

W swiece nie za bardzo wierze. Swieca albo dziala albo nie. Niby baba, ale takich humorow to nie powinna miec :P.

 

Obstawialbym bardziej jakies problemy ze stykami (np. kabel sterujacy wtryskiwaczem), gubienie masy, zwarcie etc.

Ale swiece wymieniaj, moze jednak za malo w zyciu jeszcze widzialem :].

 

Pozdro

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie wie co jest grane to się zmienia świecę. :biggrin: :banghead: Naprawa metodą "na świecę", dawne czasy już minęły, gdy świece często padały w Komarach czy WSK.

 

 

Najpierw musisz się dowiedzieć czy iskra jest po tym jak zgaśnie na gorąco. To pomoże ocenić czy zapłon jest trefny czy zasilanie paliwem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik oczywiście 4T

 

Podstawowe infromacje

Model: Sherco 4.5i Enduro

Rok: 2005

Kategoria: Enduro / offroad

Silnik oraz przeniesienie napędu

Pojemność: 448.6 ccm

Typ silnika: Single cylinder

Suwy: 4

Wymiary cylindra: 94.5 x 64.0 mm (3.7 x 2.5 inches

Zawory na cylinder: 4

Zasilanie: Injection

Ukł. chłodząc: Liquid

Skrzynia biegów: 6

Przeniesienie napędu: Chain

Waga: 109.0 kg (240.3 pounds) kg

Wysokość siedzenia: 920 mm (36.2 inches) If adjustable, lowest setting. mm

Prześwit: 350 mm (13.8 inches) mm

Rostaw osi: 1,485 mm (58.5 inches) mm

Zawieszenie przód: 46 Paioli/Kayaba telescopic fork

Skok przedniego zawieszenia: 295 mm (11.6 inches) mm

Zawieszenie tył: Progressive system with single P

Skok zawieszenia tył: 310 mm (12.2 inches) mm

 

 

co do tych gniazd zaworowych - mówisz że one wypadają po ostrym katowaniu, ale nie raz nie chce odpalić ot tak po prostu, bez żadnego katowania....

jeśli to się okaże - czy to jest coś bardzo poważnego?

 

dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...