EMdoWU Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Witam problem jest następujący; Jednego dnia moto pali od dotknięcia rozrusznika czy kopajki, a innego dnia i 20 minut go kręcę lub kopię i nic, czasem nawet w czasie jazdy zgaśnie i już za cholerę go nie mogę odpalić. A następnego dnia rano wszystko ok! przykłady 1. Idę po moto do garażu. Pali na dotyk. Jeżdżę kilka godzin (czasem jak zgaśnie, to odpala bez problemu)po czym odstawiam do garażu. Gaszę kluczykiem. Wszystko wydaję się ok. Jednak następnego dnia gdy idę znowu pojeździć, dolewam 50tkę oleju, próbuję zapalić 30 minut i nic. Umarł. 2. Mija dzień czy dwa, idę go kopnąć tak na wszelki wypadek, zapala za pierwszym kopnięciem!! Jeżdżę sobie tak z godzinę po czym nagle sobie gaśnie. I już za cholerę nie chce odpalić!! moje moto Sherco 450i 2005 silnik taki sam jak w KTM exc lecz na wtrysku, a nie gaźniku nie znam się zbytnio ale to może być elektryka, może gdzieś czasem robi się jakieś zwarcie czy coś? a może paliwo jakoś nie dochodzi.? co o tym myślicie? POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 sprawdz iskre zanim bedziesz odpalac... mozliwe ze te 30 min kopania jest na nic. najprawdopodobniej iskra zanika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 iskrę sprawdzałem na zimnym silniku! ISKRA WIELKA JAK BAWOLE JAJA! aż sam byłem zdziwiony! na ciepłym nie sprawdzałem bo nie miałem kluczy w polu:) a jest możliwe że iskra zanika i czasem jest a czasem jej nie ma? czyli jeśli to wina świecy wymienić ją na nową? bo jak sprawdzałem i była duża iskra to zostawiłem ją w spokoju.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 swieca nowa? moze byc to wina swiecy. jest tania warto kupic i to wykluczyc. mozliwe ze to jej wina . mialem taki sam przypadek ze swieca czasem miala iskry a czasem nie miala . Jak to wykluczysz pojdziesz dalej.. wrazie co swieca sie przyda zawsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Ok więc jutro jadę po nową świecę... Miałem w ogóle już wcześniej, na samym początku ją wymienić, ale jak ją wykręciłem i zobaczyłem że iskra jest bardzo duża, to zostawiłem to w spokoju...i szukałem innej przyczyny. Czyli jeśli świeca jest uszkodzona to raz daje iskrę a raz nie daje? Bo tak właśnie wynika z mojego problemu... ps świeca widać że stara, ale jak była iskra, i wcześniej normalnie jeździł to jej nie wymieniłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 jak to wina swiecy to napewno problem z glowy. moze sie okazac ze swieca jest ok. ja mialem takze taka sytuacje poszedlem do motoryzacyjnego kupilem swiece za 5 zl i strawa sie wyjasnila. wina byla w swiecy. jak masz kolege co ma taki sam silnik to mozesz jego swieca sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 dzięki, jutro kupię świecę i dam znać czy udało się. niestety wszystkie świece moich znajomych które sprawdzaliśmy były innego rozmiaru,,, ale tak by to właśnie wyglądało jakby gubił iskrę; czy ta usterka zdarza się to często u was bo ja pierwszy raz słyszę,.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 swieca nie bedzie wieki zyla .. rzecz eksploatacyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 ok tak czy inaczej jutro będzie wymieniona:) (mam nadzieję że okaże się to przyczyną a nie coś grubszego!!) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Yo! W swiece nie za bardzo wierze. Swieca albo dziala albo nie. Niby baba, ale takich humorow to nie powinna miec :P. Obstawialbym bardziej jakies problemy ze stykami (np. kabel sterujacy wtryskiwaczem), gubienie masy, zwarcie etc. Ale swiece wymieniaj, moze jednak za malo w zyciu jeszcze widzialem :]. Pozdro Edytowane 4 Maja 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Jak się nie wie co jest grane to się zmienia świecę. :biggrin: :banghead: Naprawa metodą "na świecę", dawne czasy już minęły, gdy świece często padały w Komarach czy WSK. Najpierw musisz się dowiedzieć czy iskra jest po tym jak zgaśnie na gorąco. To pomoże ocenić czy zapłon jest trefny czy zasilanie paliwem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Nie wiem jaki silnik ma to enduro,jeżeli 4T to wygląda mi to na to,że któreś z gniazd zaworowych jest lużne i wypada.Zdarza się to nieraz po ostrym katowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 silnik oczywiście 4T Podstawowe infromacje Model: Sherco 4.5i Enduro Rok: 2005 Kategoria: Enduro / offroad Silnik oraz przeniesienie napędu Pojemność: 448.6 ccm Typ silnika: Single cylinder Suwy: 4 Wymiary cylindra: 94.5 x 64.0 mm (3.7 x 2.5 inches Zawory na cylinder: 4 Zasilanie: Injection Ukł. chłodząc: Liquid Skrzynia biegów: 6 Przeniesienie napędu: Chain Waga: 109.0 kg (240.3 pounds) kg Wysokość siedzenia: 920 mm (36.2 inches) If adjustable, lowest setting. mm Prześwit: 350 mm (13.8 inches) mm Rostaw osi: 1,485 mm (58.5 inches) mm Zawieszenie przód: 46 Paioli/Kayaba telescopic fork Skok przedniego zawieszenia: 295 mm (11.6 inches) mm Zawieszenie tył: Progressive system with single P Skok zawieszenia tył: 310 mm (12.2 inches) mm co do tych gniazd zaworowych - mówisz że one wypadają po ostrym katowaniu, ale nie raz nie chce odpalić ot tak po prostu, bez żadnego katowania.... jeśli to się okaże - czy to jest coś bardzo poważnego? dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EMdoWU Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 OK OK okazało się że to świeca wczoraj nakręciłem nową i po sprawie.. widocznie stara świeca rzeczywiście gubiła iskrę .... dzięki za pomoc pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.