Digidy Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 czy taka zmiana tłumika może wpłynąć na uszkodzenie silnika?, teraz mam przyspawa końcówkę nieoryginalną, ale chciałbym uzyskać lepszy dźwięk, dyfuzor jest oryginalny ( nieszczelny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Chcesz lepszy dźwięk to kup moto z silnikiem 4T. Z g***na bata nie ukręcisz. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Na uszkodzenie nie wpłynie, ale co to ma dawać to nie rozumiem? Taki lans? :bigrazz: Jak dyfuzor jest nieszczelny to nie siedź na forum tylko go pospawaj.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 nie ale jeśli liczysz na uzyskanie basowego wycia niczym cbr to sie grubo mylisz :D druga sprawa jak zastąpisz cały wydech wydechem z cbr (dyfuzor zamienisz na kolanko ) to co uzyskasz -zwiększone spalanie -z wydechu będzie leciał olej -spadek mocy (drastyczny) -dźwięk będzie jaki był -szybsze nagrzewanie silnika silnika nie uszkodzisz chociaż wróżąc z fusów to niespalony olej zalegający w kolanku może uszkodzić zawór wydechowy albo zapiec pierścienie na tłoku napraw ten dyfuzor a jak nie pasuje ci zgrzyt kosiarki to musisz zmienić moto bo jak żyje nie słyszałem dwusuwa z basowym dźwiękiem :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 (edytowane) heh, ogólnie to byłem świadomy że nic się nie zrobi z tym, ale te moto ma 40 KM i nie słychać tego. Ale mi się to podoba ten odgłos, tylko czasami jak schodzi z obrotów ma takie coś co charakteryzuje 2t pospawać to chętnie bym to zrobił tylko że dyfuzor jest z kwasiaka i tylko znalazłem jedno miejsce ale zaśpiewali sobie dużo za uszczelnienie wiec z tym jeżdżę. Edytowane 1 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Kompletna ignorancja techniczna :icon_razz: Jak można jeździć z dziurawym dyfuzorem w wysilonym 2t? Jeśli tam rzeczywiście było 40KM to teraz ani 20 tam nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 tylko czasami jak schodzi z obrotów ma takie coś co charakteryzuje 2t Takie charakterystyczne "pim....pirim...pim...pim...". :biggrin: :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gierap Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 A ja nie rozumiem dlaczego chcesz kombinować z pięknym dźwiękiem 2T ? Kup odpowiedni wydech do 2T i ciesz się dźwiękiem na wysokich obrotach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 dyfuzor jest oryginalny ( nieszczelny) Lepiej coś z tym zrób bo tracisz przez to moc i możesz uszkodzić silnik jeśli zassa ci tamtędy piachu lub innego syfu do cylindra. TAK, zassa, bo podczas gdy tłok idzie do góry zasysa powietrze nie tylko przez króciec ssący, ale również jakąś część przez wydech: Jeśli już tak na siłę chcesz mieć basowy pomruk w 2T, to zakup końcówkę wydech FMF'a, one mają chyba najbardziej basowy dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 bez sensu. chcesz ladniejszy dzwiek kup 4t :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 (edytowane) no właśnie dyfuzor od dołu jest wgnieciony i tam ma nieszczelność na łączeniu, nie wiem czy nie kupić drugiego całego układu bo spawanie kwasiaka jest drogie, jak jadę w kasku to dla mnie to cicho chodzi i bardzo ładnie słychać silnik np na 1 biegu przy max obrotach, ale ludzie mi mówią że głośno to podobno chodzi, tylko że ja lubie jeździć na jedynce ponad 40 km/h ;) :icon_twisted: :icon_twisted: :icon_twisted: chodzi jak 4 cylindrowe 400-tki. jeszcze trochę i będą mówić na mnie antychryst ;) tylko właśnie coś czuje ze powinien mocniej przyspieszać powyżej 120km/h a coś ciężko się rozpędza później, i to może być wina tej przeróbki wydechu przez poprzedniego właściciela Edytowane 2 Maja 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Jeśli tam rzeczywiście było 40KM to teraz ani 20 tam nie będzie. bez przesady kwestia jak duża, ja w mtx miałem nieszczelność między dyfuzorem a cylindrem na zasadzie że odkręcały mi sie śruby trzymające dyfuzor i w sumie nie słabła od tego jakoś odczuwalnie jedyne po czym odczuwałem że dyfuzor sie poluzował to zwiększony hałas, i wolne obroty były wyższe o jakieś 500obr/min :D wiadomo jak jest dziura 4x4cm to będzie dużo dużo słabsza ale jak dziurka rzędu 0.5cm to troche słabsza będzie ale nie 50% spadku mocy jak jadę w kasku to dla mnie to cicho chodzi i bardzo ładnie słychać silnik np na 1 biegu przy max obrotach, ale ludzie mi mówią że głośno to podobno chodzi, tylko że ja lubie jeździć na jedynce ponad 40 km/h mrugacz.gif icon_twisted.gif icon_twisted.gif icon_twisted.gif chodzi jak 4 cylindrowe 400-tki. hehehehe w końcu t.Rychter pisał w ABC silnika dwusuwowego że : silnik dwusuwowy ma najlepsze warunki pracy przy maksymalnie otwartej przepustnicy :flesje: tak z ciekawości jakie masz obroty przy tej prędkości na 1 ?? z 12-13 tys obr ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaJMX Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Jaaak mnie niektórzy wkurzają ;/ :icon_twisted: :icon_twisted: ! po co sie w ogóle udzielacie w tym temacie jak i tak nic z tego nie bd pożytku ! tylko dołujecie chłopaka :bigrazz: ! On tylko chce zmienić wydech a nie motor zmieniać na inny z silniekiem 4T ! Moim zdaniem z silnikiem sie nic nie stanie . Wymień dyfuzor i załóż tylko końcówkę większą. dźwięk sie troche zmieni ! :) ale i tak nie uzyskasz takiego rezultatu jak w czterosuwach ;p Tylko sprawdź czy Ci sie to opłaca. Ja na Twoim miejscu bym kupił sobie sportowy wydech oryginalny bez żadnych kompinacji dziwięk Ci sie napewno ze sportowym zmieni i przy okazji osiągi będą lepsze :) ! pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 heh, motor jak bede zmieniał to tego sobie zostawiam, bo to niespotykany model jest, już takich fajnych nie robią teraz, :clap: ogólnie to jak jadę powoli na jedynce to praktycznie nie słychać silnika tylko takie cichutkie: ' ss ss ss ' a ten dyfuzor ma 3 maleńkie dziurki ale przez nie nic nie zassie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 (edytowane) Sory, powiedz jaki to model bo tak go zachwlasz że nie wiem czy to nie jakiś prom kosmiczny :] "chodzi jak 4 cylindrowe 400-tki." Równie mocne jak caly temat. Edytowane 2 Maja 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.