andrej.p Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 witam wszyskich forrest obecie mam opony dunlop 2007 rok prod. motocykl 2008rok przejechane 8 tys.km stan opon bardzo dobry ale czuje podczas chamowania czasem lekki uslizg i to mi sklania do wymiany a moze to wina kierowcy lub wiek gumy,juz sam niewiem na jaka opcje zdecydowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Marsinus chce zobaczyć ile jest tam miejsca i czy wejdzie mi tam ten włacznik świateł z mojego pierwszego pytania :) no i zastanawiam się czy właśnie tam nie znajdę jakiegoś miejsca do podpięcia gniazdka które chcę zamontować na kierownicy, wiem że pod siedzeniem jest fabryczne wejście ale chciałem pominąć zdejmowanie baku i ciągnięcia kabla z kiery pod siedzenie.No właśnie nikt nie odpowiedział na pierwsze moje pytanie więc zakładam że nikt tego nie montował, jak w takim razie sprawuja się Wam akumulatory bo mnie naprawdę martwi odpalanie na wszystkich światłach załączonych (żarówka główna i lightbary 2x50W) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Marsinus chce zobaczyć ile jest tam miejsca i czy wejdzie mi tam ten włacznik świateł z mojego pierwszego pytania :) no i zastanawiam się czy właśnie tam nie znajdę jakiegoś miejsca do podpięcia gniazdka które chcę zamontować na kierownicy, wiem że pod siedzeniem jest fabryczne wejście ale chciałem pominąć zdejmowanie baku i ciągnięcia kabla z kiery pod siedzenie.No właśnie nikt nie odpowiedział na pierwsze moje pytanie więc zakładam że nikt tego nie montował, jak w takim razie sprawuja się Wam akumulatory bo mnie naprawdę martwi odpalanie na wszystkich światłach załączonych (żarówka główna i lightbary 2x50W) Lightbary? Domyślam się, że palą się na stałe? Dziwny montaż? Mam wyłącznik tam gdzie większość kolegów. Koło zapalniczki. No, ale skoro jej brak ?Może i tego też nie być? Skoro światła włączają się z zapłonem i jest to montowane seryjnie to tylko wina słabej baterii. Moje lightbary palą się na stałe, ale zamieniłem żarówki na led H1. Teraz jest dobrze, bo jeżdżąc długi czas to nie doładowywało mi baterii. I nie był problem po stronie lampy głównej, tylko tych dwóch lamp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Harbuz mozliwe że w Ventkach jest zapalniczka i wyłącznik lightbarów ale w Tour deluxach chyba nie a przynajmniej w moim nie ma :sad: więc trzeba zrobić,wyłącznik do lightbarów bedę dopiero robił bo świecą się na stałe razem z lampą główną, akumulator też na razie jest dobry ale nie wiem jak długo a nie chciałbym się kiedyś zdziwić :) , żarówki też chyba wymienię na ledy ale H3, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Harbuz mozliwe że w Ventkach jest zapalniczka i wyłącznik lightbarów ale w Tour deluxach chyba nie a przynajmniej w moim nie ma :sad: więc trzeba zrobić,wyłącznik do lightbarów bedę dopiero robił bo świecą się na stałe razem z lampą główną, akumulator też na razie jest dobry ale nie wiem jak długo a nie chciałbym się kiedyś zdziwić :) , żarówki też chyba wymienię na ledy ale H3, Przepraszam, nie doczytałem.Tak sobie teraz myślę, że w Harusach to się palą zawsze.Lightbary, plus lampka na rynnie.Co do żarówki to mam h4. Pomyłka :blush: .Powiem, tylko tyle, że też myślałem o czymś takim, bo koleżka ma vtx i lampy działają tak samo i zawiodła go kilka razy. Szczególnie jak się wyjeżdża przy 3 stopniach na plus. Po paru dniach postoju. Zrobisz jak uważasz, ale ta kwota to nie przemawia za tym, że jest to jakiś dobry produkt? Taka moja opinia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Panowie czy ktoś zrobi mi szybki kurs zdejmowania baku?Czy to jest tak jak w Dragu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marsinus Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Dariow jestem na wakacjach do soboty więc najprędzej w niedzielę, ale jak masz serwisówkę to wszystko tam jest pokazane. Czy jest tak jak w dragu to nie wiem bo w dragu nie zdejmowałem generalnie filozofii wielkiej nie ma. Z tego co pamiętam to najpierw siodło i jedna śruba, potem te śruby z przodu co na ten plastik z Twojego zdjęcia przychodzą ale czy coś jeszcze to nie pamiętam. No oczywiście zamknięcie kranika i zdjęcie wężyka ale to jak pisałem oczywiście. Co do włącznika lightbarów to ja mam taki pstryczek bezpośrednio na lampie lightbarów, ale nie podłączony, mam to jednak zamiar zrobić tej zimu i nic więcej nie bedę kombinował. Z miejscem na zapalniczkę rzeczywiście ciężko w tour deluxie, jak ktoś ma takie rozwiązanie już zamontowane to proszę o zdjęcia. Przypominam w TOUR DELUXIE. Z innej beczki wymiana sprzęgła - czy ci którzy się już w to bawili doradzą czy wymieniali również sprężynę główna talerzową ? Jeśli tak to jaki jest koszt ? Jeśłi spory to może kupić takie coś ? http://www.ebay.com/itm/Barnett-Clutch-Spring-Conversion-Kit-511-90-10002-/370663562691?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&fits=Make%3AYamaha%7CModel%3ARoyal+Star&hash=item564d451dc3&vxp=mtr Będę wdzięczny za odpowiedź. Edytowane 4 Stycznia 2013 przez Marsinus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUMANOID Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 WITAJ , A WIĘC W CELU ŚCIĄGNIĘCIA ZBIORNIKA PALIWA ODKRĘCAMY SIEDZENIE KIEROWCY(DWIE IMBUSOWE NAKRĘTKI OD SPODU SIEDZISKA LEWA I PRAWA STR.),NASTĘPNIE ZAMYKAMY KRANIK PALIWA ,ŚCIĄGAMY WĘŻYK.ODKRĘCAMY PLASTIKOWĄ NAKŁADKĘ NA ZBIORNIKU-KORKU PALIWA,ODŁĄCZMY WTYCZKĘ ELEKTRYCZNĄ UMIESZCZONĄ POD NIĄ.ODKĘCAMY ŚRUBĘ MOCOWANIA ZBIORNIKA PRZY SIEDZENIU,NASTĘPNIE PRZY GŁÓWCE RAMY Z LEWEJ I PRAWEJ ZDEJMUJEMY GUMOWE OSŁONY I WYKRĘCAMY DWIE ŚRUBY CHYBA M6 .ZBIORNIK UNOSIMY Z WYCZUCIEM DO GÓRY I MAMY SUKCES!!!! :biggrin: ROZUMIEM ŻE BĘDZIESZ ZAKŁADAŁSKÓRZANĄ OSŁONĘ BAKU:)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 Z miłą chęcią Numanoid ale do jutra raczej nie przyjdzie :biggrin: to zrobie później, narazie gniazdo i ten włącznik świateł chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek1z Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 witam panowie dzisiaj zabrałem się za wymianę główki ramy i mam drobny problem nie potrfię dostać sie do dwóch śrub czy może ktoś z was podczas wymiany robił jakąś dokumentację fotograficzną (pytanie głównie do forrest2000)ja mam raczej problemy ze śrubami elektryka poszła mi spokoa jeszcze pytanko do forrest2000 czy trzeba rozłaczyć linki gazu oraz sprzęgło myślałem sobie że wystarczy czaszę ściągnąć kierownice położyć na ramie i bedzie ok a tu okazuje sie że nie tak łatwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Panowie, z racji tego, że przyszedł mi interkom, to nie byłbym sobą, żeby go wczoraj nie założyć. Zrobiłem jedną szt. bo mam lekkie obawy co do odsłuchu.Mam Airocha i te słuchawki wbrew pozorom niemałe założyłem no może najbliżej ucha? Piszę najbliżej, bo wychodzi tam nad nimi pasek. Dodam, że kaski szczękowe. Nie zakładałem tego w styropianie, bo wychodzi, że musiałaby sygnał przejść przez jedną szmatę, później drugą(osłonę polików) i ten nieszczęsny pasek.Moje pytanko jest takie, czy ktoś ma taki układ i czy to daję rade? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariow Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Panowie bak udało mi się zdjąć bez większych problemów i powiem więcej jest to prostsze niż w Dragu, przy okazji zdjąłem te czarne boczki aby zobaczyć ile tam jest miejsca no i jak pod prawym jeszcze coś można schować tak pod lewym jest ciasno jak cholera większa część okablowania idzie właśnie z lewej strony, ze wzgledów czasowych założyliśmy dzisiaj tylko alarm, gniazdo zrobie już sam przy okazji a nad włącznikiem pomyśle jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marsinus Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Ponawiam pytanie o wymianie sprzęgła - czy ci którzy się już w to bawili doradzą czy wymieniali również sprężynę główna talerzową ? Jeśli tak to jaki jest koszt ? Jeśli spory to może kupić takie coś ? http://www.ebay.com/...d451dc3&vxp=mtr Będę wdzięczny za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYS69 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Ponawiam pytanie o wymianie sprzęgła - czy ci którzy się już w to bawili doradzą czy wymieniali również sprężynę główna talerzową ? Jeśli tak to jaki jest koszt ? Jeśli spory to może kupić takie coś ? http://www.ebay.com/...d451dc3&vxp=mtr Będę wdzięczny za odpowiedź. WitamWymieniałem w sprzęgle tarcze i tylko tarcze. To jest rozsądne (najtańsze ok 200PLN) rozwiązanie, gdyby po wymianie nadal występował poślizg wtedy wymienić również sprężynę. Cała operacja trwa kilkanaście minut. Ja wymieniałem tarcze 3 razy w tym 2 razy w silnikach royala i nie było potrzeby wymiany sprężyny. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marsinus Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 BORYS69 dzięki za odpowiedź, zatem sprężyna zostaje. A tarcze jakie kupić te droższe czy te tańsze? Na allegro są dwa rodzaje i nie wiem co wybrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.