Skocz do zawartości

Yamaha Royal Venture, wątek użytkowników


maciejka 750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląda mi to na filtr odmy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden układ olej 20W40 oryginalnie yamalube ale możesz innej marki bo ten tylko w ASO do mojej vętki zalewam Bel-ray

 

Panowie jakie ciśnienie macie w oponkach bo lektóra podaje 2,5 bar przód i 2,5-2,8bar tył

ale osobiście coś mi nie leży ten przpód i tak się zastanawiam czy 2,0 by nie wystarczylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem wczoraj odpalam moto i nie pali na jeden cylinder . Po oględzinach stwierdziłem że cylinder prawy z tyłu nie pracuje jak należy . po odkręceniu świecy okazało się że iskra jest jakaś bardzo słaba i to nie zawsze bo czasami wogule zanika , wyeliminowałem juz świecę i fajkę i pytanie co to może być cewka czy przewód , zresztą to chyba występuje w całości . jak zmierzyć opornośc cewki bo jest tam chyba uzwojenie pierwotne i wtórne z tego co słyszałem , mierzyłem na koncówkach tych co podłącza sie przewody ale na tej i na sprawnej opr był taki sam , więc może przewód , ale to i tak chyba tylko w całości występuje Prośba do tych którzy to juz przerabiali albo coś na ten temat wiedzą niech napiszą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej zamienić cewki i wtedy zobaczyć co będzie się działo. Ale ja bym zaczął od gaźnika. Prawdopodobnie zapiekł ci się tłoczek od ssania. Nie załącza go przez co cylinder ma za ubogą mieszankę do pracy na zimnym silniku i przez to nierówno pracuje.

Ten typ niestety tak ma jak postoi.

A jeszcze jedno pytanie czyściłeś kiedyś gaźniki ? Może być też zamulony gaźnik.Czasami wystarczy ,że motocykl postoi dwa trzy miesiące nie odpalany z zalanymi gaźnikami.Naszej cudownej jakości paliwo wyparowuje i zostawia w komorze pływakowej piękny szlam który po ponownym otwarciu kranika zostaje gwałtownie wypłukany i skutecznie zatyka dysze. Zawsze na zimę staram się spuszczać paliwo z gaźników. tyle że w BMW jest to banalnie proste bo gaźniki nie dość ,że są na wierzchu to dodatkowo komory pływakowe są mocowane zapinką z drutu. W ventce trochę gorzej ale da się to zrobić.

Edytowane przez slaczek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden układ olej 20W40 oryginalnie yamalube ale możesz innej marki bo ten tylko w ASO do mojej vętki zalewam Bel-ray

 

Panowie jakie ciśnienie macie w oponkach bo lektóra podaje 2,5 bar przód i 2,5-2,8bar tył

ale osobiście coś mi nie leży ten przpód i tak się zastanawiam czy 2,0 by nie wystarczylo

Dziękuję koledze za odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprościej zamienić cewki i wtedy zobaczyć co będzie się działo. Ale ja bym zaczął od gaźnika. Prawdopodobnie zapiekł ci się tłoczek od ssania. Nie załącza go przez co cylinder ma za ubogą mieszankę do pracy na zimnym silniku i przez to nierówno pracuje.

 

OK iskra już się znalazła teraz jeszcze wyciągnąłem gaźniki i z nimi zrobię porządek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...