Skocz do zawartości

Yamaha Royal Venture, wątek użytkowników


maciejka 750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak Marsinus, masz rację. 60W lub 5A, ale to dotyczy gniazda zapalniczki i przy poborze prądu tylko z akumulatora (tak mi się wydaje).

Trzy żarówki po 60W plus pozostałe oświetlenie to ok. 220W, co daje w przybliżeniu wielkim 20A. Alternator prawdopodobnie daje

większe natężenie, tylko czy dłuższa jazda z trzema światłami długimi nie będzie zbyt dużym obciążeniem dla alternatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kolory kabli będą tylko w serwisówce[instrukcji napraw] a nie w instrukcji obsługi.Serwisówki będą tylko w języku angielskim,choć ja miałem do XV 1600 także po niemiecku.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety kolory kabli będą tylko w serwisówce[instrukcji napraw] a nie w instrukcji obsługi.Serwisówki będą tylko w języku angielskim,choć ja miałem do XV 1600 także po niemiecku.

 

Jak będzie po angielsku to sobie poradzę. Problem jest żeby w ogóle były oznaczone. Kupiłem alarm i jest taka wiązka kabli, że nie wiem od czego zacząć? Chciałbym to zrobić sam. Mieszkam na zadupiu i jest deficyt na takie warsztaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś serwisówkę do Ventury,i była instalacja elektryczna rozrysowana.Niestety plik gdzieś zaginął .Ale wiem,że nie było problemu ze znalezieniem jej w necie.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz z innej beczki.

Chodzi mi o kierunki z przodu. Wiadomo jak u większości palą się cały czas. Wiadomo-amerykanko musi być.

Jak zaczyna mrugać to według mnie jest to mało widoczne? Żarówka nie gaśnie,tylko zapala się trochę mocniejszym światłem. Patrząc z przodu to raczej nie jest to bezpieczne? Kolega ma vtx-a, ale tam jest jak napisałem wyżej, czego nie ma u mnie. Żarówka miga tak jak w autach( europejsko). Światło raz jest raz nie ma, ale nic nie pali się w tle. Jest to bezpieczne i widoczne.

Może i tak ma być,ale wolałbym trochę lepiej? Dlatego jak wyprzedzam, to nie widać mojego kierunku i puchy się wciskają??.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można odłączyć podświetlenie przednich kierunków.Wystarczy w lampie odpiąć dwa kabelki.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

harbuz w kierunkach są żarówki dwuwłóknowe, wystarczy odpiąć zasilanie jednego włókkna i

masz po europejsku. Serwisówkę do Ventki mam i wyślę Ci jak tylko znajdę.

 

Poszło...

Edytowane przez toyo40
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harbuzik, napisałeś post w którym zadałeś sobie pytanie i na nie odpowiedziałeś, jesteś za przestrzeganiem przepisów prawa Polskiego, ale wolisz Amerykę…

O co Ci tak naprawdę chodzi w tym poście, bo nie kumam!?

Puszki zawsze się wciskają, a szczególnie przed motor, bo Ich nie zaboli, ja jeżdżę Jeepusiem, i mi Nikt się nie wciska prze przód, oczywiście nie mówię o większych, np. autobusy, czy samochody ciężarowe.

Sam mam wersję USA i jestem szczęśliwy ;)

Co do wyprzedzania, to pomyśl ile razy byłeś w trakcie wykonywania manewru wyprzedzania, a jakiś ***j Ci się wcisnął?

Motor ginie w martwym polu, które jest większe dla 2oo niż dla 4oo, doświadczyłem tego na własnej skórze – leżałem 46 dni w szpitalu, a na zwolnieniu byłem od 13 lipca 20120 roku do 17 grudnia 2010 roku i do dziś odczuwam pewne kwestie ;)

Jeżdżąc motorem musisz myśleć za siebie i wszystkich, którzy Cię otaczają i tyle, a kierunkowskazy nie mają z tym nic wspólnego. Oczywiście, jak będziesz miał zdarzenie drogowe (czego nikomu nie życzę) i druga strona będzie miała sprytnego prawnika, to Twoje kierunkowskazy będą działały na Twoją niekorzyść i tyle… Z drugiej strony, Ty też masz Kogo ścigać, ponieważ Ktoś dopuścił Twój motor do ruchu na drogach RP i robi to co roku, a powołując Biegłego Sądowego, który zapewne orzeknie, że instalacja elektryczna w Twoim motorze jest fabryczna (zakładam) czyli podczas badań technicznych było tak samo jak dziś ;)

Pozdrawiam!

Dyzio

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harbuzik, napisałeś post w którym zadałeś sobie pytanie i na nie odpowiedziałeś, jesteś za przestrzeganiem przepisów prawa Polskiego, ale wolisz Amerykę…

O co Ci tak naprawdę chodzi w tym poście, bo nie kumam!?

Puszki zawsze się wciskają, a szczególnie przed motor, bo Ich nie zaboli, ja jeżdżę Jeepusiem, i mi Nikt się nie wciska prze przód, oczywiście nie mówię o większych, np. autobusy, czy samochody ciężarowe.

Sam mam wersję USA i jestem szczęśliwy ;)

Co do wyprzedzania, to pomyśl ile razy byłeś w trakcie wykonywania manewru wyprzedzania, a jakiś ***j Ci się wcisnął?

Motor ginie w martwym polu, które jest większe dla 2oo niż dla 4oo, doświadczyłem tego na własnej skórze – leżałem 46 dni w szpitalu, a na zwolnieniu byłem od 13 lipca 20120 roku do 17 grudnia 2010 roku i do dziś odczuwam pewne kwestie ;)

Jeżdżąc motorem musisz myśleć za siebie i wszystkich, którzy Cię otaczają i tyle, a kierunkowskazy nie mają z tym nic wspólnego. Oczywiście, jak będziesz miał zdarzenie drogowe (czego nikomu nie życzę) i druga strona będzie miała sprytnego prawnika, to Twoje kierunkowskazy będą działały na Twoją niekorzyść i tyle… Z drugiej strony, Ty też masz Kogo ścigać, ponieważ Ktoś dopuścił Twój motor do ruchu na drogach RP i robi to co roku, a powołując Biegłego Sądowego, który zapewne orzeknie, że instalacja elektryczna w Twoim motorze jest fabryczna (zakładam) czyli podczas badań technicznych było tak samo jak dziś ;)

Pozdrawiam!

Dyzio

 

 

Oj tam, oj tam. Chodziło mi o rodzaj mrugania tych kierunków, a nie o kulturę kierowców, bo opinie to ma każdy wyrobioną.

Co do żarówek to nie chcę odpinać włókna, bo wiemy, że są dwa..

Moje pytanie miało się do rodzaju, tego mrugania? U mnie wygląda to tak, że żarówka świeci cały czas, ale jak dam kierunek to mruga trochę jaśniej, ale dalej na tle tego światła podstawowego.Mało jest to widoczne. Ciężko jest to zobrazować pisząc. :sad:

Muszę to porównać z innym moto, bo kolega w vtx ma tak, że jak się palą dwie lampy i włączy kierunek, to tamta się pali tak jak wcześniej, a ta mrugająca to mruga jak w samochodzie. Raz jest raz nie. Ciemno, jasno, ciemno. Widać to przerywanie bardzo dobrze.

K...wa tak namotałem, że dupa z tego. :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Vtx-ie jest inaczej to zagadnienie rozwiązane.Żarówka jest jednowłóknowa i inaczej sterowana.Nie zrobisz tego w Yamasze.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harbuz, porównaj jak to jest w nowych AUDI i światła dzienne + kierunki.

Jak zaobserwujesz, to po włączeniu kierunkowskazu, światło dzienne przygasa lub się wyłącza.

To jest rozwiązanie , które się zadowoli!

Na przewód zasilający pozycję w kierunku, trzeba dać przekaźnik i w chwili włączenia kierunkowskazu przekaźnik odepnie prąc do pozycji, a będzie widoczny sam kierunkowskaz.

Rozrysować Ci schemat?

Pozdrawiam!

Miłego dnia!

Jest wypadek, auto w rowie, Lekarz udziela pomocy rannym, Policja zabezpiecza miejsce zdarzenia, Straż Pożarna neutralizuje wycieki, a po pól godziny przyjeżdżają dzielni Strażnicy ze Straży Miejskiej i wypisują mandat za parkowanie na trawie…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harbuz, porównaj jak to jest w nowych AUDI i światła dzienne + kierunki.

Jak zaobserwujesz, to po włączeniu kierunkowskazu, światło dzienne przygasa lub się wyłącza.

To jest rozwiązanie , które się zadowoli!

Na przewód zasilający pozycję w kierunku, trzeba dać przekaźnik i w chwili włączenia kierunkowskazu przekaźnik odepnie prąc do pozycji, a będzie widoczny sam kierunkowskaz.

Rozrysować Ci schemat?

Pozdrawiam!

Miłego dnia!

 

Dawaj, dawaj. Może komuś się jeszcze przyda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harbuzik ja też miałem ten dylemat bo faktycznie mało widoczny jest ten kierunkowskaz w wersjach USA ale dla świetego spokoju odpiąłem (zakleiłem jeden bolec taśmą :) ) podświetlenie kierunków i zostawiłem normalny kierunkowskaz. Może kiedyś wrzucę tak jakąś diodę albo dwie jako podświetlenie

 

Dyzio w Audi po włączeniu kierunkowskazu diody do jazdy dziennej przygasają, można dać ten przekaźnik ale to kolejna rzecz którą trzeba spakować do moto i kolejna która może się zepsuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...