Gość Marsinus Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 IIArturII to może być tzw. korozja kontaktowa, która pojawia się, czasem na styku 2 różnych metali. Spróbuj zastosować plastikową podkładkę, żeby je od siebie oddzielić. Przerabialiśmy to już parę razy u nas w firmie w galwanizerni i separacja plastikiem pomagała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 "Bagażnik" pysznie to nie wygląda, a raczej wstrętnie tzw. przegięcie rury :biggrin: (dobre słowo), co do rdzy to Marsinus ma po 1000 razy racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harbuz Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Co do śrub, to psikałem sprayem bezbarwnym. Pomagało.Co do ogłoszenia z allegro to za niewielkie pieniądze. Szkoda tylko, że z kufrów też wyłażą jakieś bolce. Co o tych rurek to jest system relingów na ściennych.Montuję się to między meblami w kuchni. Kicz, że hej, a jeszcze ta kita.Wiem coś o tym, bo zakładam to ludziom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (edytowane) A co właściwie te śruby trzymają? Tak mi się wydaje że to śruba rdzewieje i rozłazi się po tym deklu. Spróbuję dobrać jakieś podkładki, ewentualnie kupić nowe śruby już chromowane takie podobne do tych http://allegro.pl/sr...2233371618.html Tylko nie wiem jaki mam rozmiar tych śrub. Co do tego bagażnika to może obecny właściciel już tak kupił A widzieliście ten filmik jak ściga się goldas z venturą? Ventka daje radę :blink: Edytowane 30 Marca 2012 przez II Artur II Cytuj --pozdrawiamArtur Wojtkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Śruby te trzymają tarcze hamulcowe.Nie bardzo można je zamienić na inne bo bardzo mało jest miejsca między nimi a zaciskami.Próbowałem kiedyś koledze zamienić je na zwykłe imbusowe i nie dało się .Można je oddać do chromowania.Do odkręcania należy używać tylko porządnego klucza.Słaby zniszczy gniazdo. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (edytowane) Niestety mam ten problem bo nie mogę odkręcić większości śrub. Edytowane 30 Marca 2012 przez Korsarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORYS69 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 WitamJa miałem problem z odkręceniem tych śrub w Royalu a poradziłem sobie przy pomocy spawarki TIG. Do śrub które nie miały chęci się odkręcić został przyspawany stary klucz imbusowy i wszystkie uległy perswazji. Następnie wszystkie zostały wymienione na takie same tylko z wypolerowanej kwasówki i wkręcone na klej do gwintów.pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Pomysł do zapamiętania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marsinus Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Śmiejcie się (ja też się śmiałem) ale lisie kity w dziwny sposób chronią przed strzałem z tyłu z fotoradaru. Mieliśmy przypadek ze strażą miejską w Kęsowie gdzie ostrzelali nas radarem i jakoś nikt z lisią kitą (4 osoby) mandatu nie dostał (61km/h w terenie zabudowanym), a cała reszta (7 osób) po stówce i dwa punkty :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 To jest argument, a radarów odwróconych coraz więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUMANOID Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Na Allegro pojawiła się Venturka z bagażnikiem wyglądającym jak karnisze w moim domu :huh: :laugh: Widział ktoś coś takiego ? To jakieś dorabiane ustrojstwo czy oryginał? http://allegro.pl/ya...2242034509.htmlPanowie, mam pewien problem nad którym nie mogę zapanować. Chodzi o śruby dekla w przednim kole. Strasznie to rdzewieje, właściwie to pewnie śruby rdzewieją a ta rdza wyłazi we wgłębieniu/gnieździe gdzie są te śruby i wygląda to ohydnie. Do tej pory wykręcałem śruba po śrubie, czyściłem je oraz te gniazdo i ponownie wkręcałem. Ale jest to pracochłonne, śruby coraz ciężej się odkręcają (ciężko dopasować imbus, tak jakby była inna numeracja) i pomaga to tylko na dwa tygodnie. Macie jakiś patent na to?Nie mam zdjęcia bezpośredniego tych śrub ale na fotce poniżej w tle widać te śruby o które mi chodzi. WITAM, TEN BAGAŻNIK TO RELINGI DO MEBLI KUCHENNYCH,PODEJRZEWAM ŻE W TYLNYM KUFRZE ZNAJDUJE SIĘ KUCHENKA MIKROFALOWA HI HI HI :biggrin: JEŻELI CHODZI O ŚRUBY ,TO POLECAM DO GWINTÓW PASTĘ MIEDZIANA MARKI WURTH,I PLASTIK W SPRAYU MARKI WIKPOL,SUPER SPRAWA ŻADNEJ RDZY ITD... STOSUJĘ TO KILKA LAT I JEST OK.TO ŚRODEK BEZBARWNY DLA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ.POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
II Artur II Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Śruby te trzymają tarcze hamulcowe.Nie bardzo można je zamienić na inne bo bardzo mało jest miejsca między nimi a zaciskami.Próbowałem kiedyś koledze zamienić je na zwykłe imbusowe i nie dało się .Można je oddać do chromowania.Do odkręcania należy używać tylko porządnego klucza.Słaby zniszczy gniazdo. Piter1600, ja nie chcę zamieniać na śruby imbusowe te zwykłe tylko na takie jak są: Cytuj --pozdrawiamArtur Wojtkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Takie będą pasowały.Powinno się je wkręcać na kleju do śrub .Polecam nie za mocny .No i oczywiście dobry klucz. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forrest2000 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Tylko warto pamiętać że wg. instrukcji nie zalecają pompowanie amorów do górnych granic.Tego nie wiedziałam. Jeżeli górna granica wpłynie na szybsze zużycie uszczelnień to nabiję przód na 0,25 bara a tył na 2,5 bara i zobaczymy czy będę czuł różnicę. Trzeba potestować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endrju71 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Aku w moim moto jest padniete,Yuasa YTX20L-BS :wacko: Na alledrogo taki kosztuje 371,wymieniał ktoś na coś innego ,tańszego i czy sie sprawdza :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.