Skocz do zawartości

gaźniki cb 400


Gość zenoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam hondę CB400 z 1983, mam problem z cieknącym gaźnikiem. oddałem moto do serwisu i okazało się, że jeden z gaźników jest porysowany w komorze i nie ma rady tylko trzeba kupic inny, bo żadne wymiany zaworka, ani wymiana pływaka nie dawały rezultatu. kupiłem okazyjnie dwa gaźniki do cb400, ale okazało się że z innego rocznika (z 1980) i nie pasowały. i mam takie pytanie : czy Honda co roku zmieniała jakoś gaźniki? mocowania linek, szerokośc wlotów i takie duperele? bo w serwisie powiedział mi kolega, że muszę miec tylko z 1983 roku bo inne nie spasują?

dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A probowales zmniejszyc poziom paliwa w komorze plywakowej? Moze porysowane gniazdo, a nie korpus i stad przelewa..

Ps. gaznik cieknie czy leje przelewem?

 

gaźnik leje przelewem. regulowalismy już poziom paliwa. w sumie po wymianie zaworka iglicowego to był nastepny krok.

ale właśnie dziś rozmawiałem w serwisie (bo zawiozłem inne gaźniki) i te tez lały... czy to wina gaxników czy może coś w baku, kraniku czy brak filtra paliwa? gdzies już tutaj coś takiego na forum znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaźnik leje przelewem. regulowalismy już poziom paliwa. w sumie po wymianie zaworka iglicowego to był nastepny krok.

ale właśnie dziś rozmawiałem w serwisie (bo zawiozłem inne gaźniki) i te tez lały... czy to wina gaxników czy może coś w baku, kraniku czy brak filtra paliwa? gdzies już tutaj coś takiego na forum znalazłem

 

"Leje przelewem" to znaczy wężykiem przelewowym od strony dostarczania paliwa (wężyk wychodzący nad gaźnikami) czy może cieknie z wężyka podłączonego od dołu do komory pływakowej...? Bo jeśli ciekłoby z dołu komór pływakowych (zaworki do spuszczania paliwa z komór pływakowych - wkręty) to winny jest jedynie o-ring na tym wkręcie spustowym. Wystarczy go wymienić na nowy (najlepiej wymienić wszystkie). Co do wymiaru to nie pamiętam jaki był, ale wystarczy wykręcić wkręt spustowy i pomierzyć otwór i wkręt, potem kupić po kilka sztuk z kilku wymiarów i na spokojnie dopasować najlepszy. Ciekawe jest to, że chociaż o-ring sprawia wrażenie uszczelniającego łeb wkręta to paliwo nie cieknie przy łbie ale po drugiej stronie, przez króciec spustowy. Ja miałem tak w CB 900 82' i identycznie naprawiłem to koledze w CB 400 81'.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Leje przelewem" to znaczy wężykiem przelewowym od strony dostarczania paliwa (wężyk wychodzący nad gaźnikami) czy może cieknie z wężyka podłączonego od dołu do komory pływakowej...? .....

 

dzięki . sprawdzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam również problem z moimi keihinami w boldorce 750. Wymieniłem zaworki iglicowe na nowe, wyżej wspomniane oringi i dalej cieknie z komory pływakowej, pomóżcie panowie, bo nie wiem już co mam z tym jednym gaźnikiem zrobić...

 

Mam również problem z moimi keihinami w boldorce 750. Wymieniłem zaworki iglicowe na nowe, wyżej wspomniane oringi i dalej cieknie z komory pływakowej, pomóżcie panowie, bo nie wiem już co mam z tym jednym gaźnikiem zrobić...

 

 

ps. Można gdzieś zregenerować w tym jednym gaźniku komore zaworku igilcowego? (myślę, że tutaj jest przyczyna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...