hondacr250r Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Siema po remoncie jak wszystko do kupy zlożyłem (juz mam przejechane z 5- 10 mth). I słychac jak coś wali niewiem czy tak powinien pracować ten silnik. Ostatnio gościu na zlocie powiedział mi ze wali mi tłok o głowice niewiem czy to możliwe i (chyba by sie rozleciał). Gadal coś na temat tłoków ze wossner robi dłuższe tłoki i coś takiegoo. Czy to jest możliwe jeżeli wszystko normalnie chodzi.??I co to może być za stukanie (stukanie słychac na wolnych obrotach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Jeśli tłok by walił w głowice to już dawno by się rozsypało. Sprawdź czy tłok nie uderza w zawór wydechowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 kolego jakie walenie masz na mysli? chodzi o takie rytmiczne glosne pukanie jakby na wolnych obrotach? to jest normalne, silniki w CR kach tak wlasnie pracuja na wolnych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Sprawdź czy dyfuzor nie trzaska o cylinder w miejscu łączenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 (edytowane) Może być luz korbowodu, może być spalanie stukowe i wiele innych czynników. Jak nie sciągniesz cylindra to się nie dowiesz Edytowane 2 Maja 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 hmm ja kupiłem tłok wossner do Crki to był aż 3 mm z wysoki.. zrobiłem uszczelke z kręgielitu 3 i gra;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 witam dziś był kupiec i mówi ze wali kosz sprzęgłowy czy jakies tam małe łozysko . Na uszczlce pod głowicą przepuszcza mi czarne spaliny takie male kropelki, czy motor jest wtedy słabszy. Gościu sie przejechał i mówi ze nie idzie jak 250 tylko jak 125 ja jechałem 125 to jak na rowerku a u mnie jest dobrze ale on mówi ze to nie to wkręca sie wszystko normalnie. Dlaczego może być słaby bo przepuszcza kompresje przez ta uszczlke ??, I patrzał tuleje to delikatnie przytarta minimalnie od nie czyszczenia filtra powietrza prosze o pomoc pszepraszam za błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 No jak piszesz , że puszcza kompresje i jest lekko przytarta to na 100% nie będzie szła jak zdrowa ćwiartka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 wiesz od remontu jak bylo git po dotarciu szła tak samo niewiem dla mnie jest gitara ale gosciu mówił ze latał na 93 rok tez cr i mocniej dzisiaj zrobiłem uszczelke i nie wypiepsza juz ale nie jechalem bo wahacz zdjełem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 od kupujących słyszałem juz takie rzeczy, że można by bajki i satyrę pisać, więc się tak tym nie przejmuj. Czarne kropelki spod uszczelki głowicy czy uszczelki wydechu? Spod głowicy to najpierw musiałyby pokonać płaszcz wodny co jest bardzo dziwne. Jednak uciekanie kompresji to wyraźnie syczenie/dmuchanie a nie pocenie. Może ci tez dmuchać do obiegu wody czego nie usłyszysz ale wtedy w chłodnicy cały czas bulgocze i wywala płyn. Chroboczące sprzęgło to normalne! Co do tych przytarć to jak on je zobaczył? Lekkie przytarcia nie spowodują straty mocy, przynajmniej nie tak odczuwalnego- to sprawdziłem u siebie. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 dyfuzor zzdjelismy opuscił tłok i latarką przyświecił dzisiaj znow byl gościu wzioł by ale to stukanie masakra jakby to korba lub coś to by sie dawno rozleciało stuka ciage tak samo jak przygazuje to tez tak samo czyli to zaden ruchomy element silnika chyba prosze o pomoc jak myslicie równomierne stukanie w okolicach głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 a kiedy korbe robiles ? o ile w ogole robiles ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 jakby to korb toi by sie rozlecialo przed i po remoncie to mialem korba nie miała zadnych luzów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 jakby to korb toi by sie rozlecialo przed i po remoncie to mialem korba nie miała zadnych luzów Chaotycznie piszesz. Może tłok ma luz na łożysku? Jeszcze możesz sprawdzic elementy zaworu wydechowego, chociaż nie wiem jak to jest w cr. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Napewno stuka zawsze tak samo ? Nie nasila się wraz ze wzrostem obrotów ? czy może przestaje być slyszalne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.