rafael Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ja często na serwisie montuję tłoki METEOR i są git, nie narzekam. Do Faggio tłoki za ok.50PLN mam na sklepie. Taa tu się zgadzam. Też naprawiałem już "kilka" skuterów i zawsze szły Meteory. Z żadnym nie było problemów i śmigają do dziś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 a ja dla odmiany przetestuje tloki firmy RMS. zobaczymy co za tloki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 wszystko ladnie pieknie siedzi w silniku. jutro alewam uklad chlodzenia i zobaczymy jak sie tlok spisuje. mam nadzieje ze bedzie ok. i bedzie docieranie.. nie lubie tych kilometrow bo mnie prawa reka swiezbi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 To załóż jakąś blokadę przy przepustnicy, lince lub membranie. Będziesz mógł kręcić do końca nie martwiąc się o silnik. :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 heh ok :biggrin: musze powiedziec ze chodzi lepiej niz przedtem;p nie wiem jak z osiagami ale silniczek pracuje rowno i cos mi kopci :bigrazz: przesadzilem z olejem chyba bo chodzil sobie godzinke na wolnych obrotach a jak przyszedlem i chcialem delikatnie zrobic rundke do okola domu to duzo bialem dymu z tlumika i mi zdachl jak zestawilem ze stopki .. potem nie chcial odpalic. chyba nadmiar oleju ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Biały dym to oznaka, że przepala płyn chłodniczy. Jak by było za dużo oleju to dym byłby niebieskawy, coś mi się widzi ze padła ci uszczelka pod głowicą ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 na swiecy bylo grubo osadzonego syfu. przeadzilem z olejem ;p chyba go spuszcze i zaleje go benzyna i troszke tylko tego spuszczonego dodam zeby wykorzystac go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Po co kombinowac, wystarczy tylko dolac czystego paliwa aby rozcienczyc mieszanke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Po co kombinowac, wystarczy tylko dolac czystego paliwa aby rozcienczyc mieszanke. nie kombinowalbym gdybym nie mial calego zbiornika zalanego mieszanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.