mati27d Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Witam motocykl to kawasaki z750 z 2007 roku przebieg 4000km, gdy odpalam go rano obroty wskakują na 2000rpm po czym po 4 sekundach spadają do jakiś 900rpm pochodzi tak z 6-7s i następnie rosną do normalnego poziomu ssania 2000rpm i po nagrzaniu silnika utrzymują się jakieś 1100rpm, ssanie jest sterowane automatycznie, widziałem już kilka innych takich zetów i nie zauważyłem żeby obroty tak chwilowo spadały na ssaniu. We własnym zakresie sprawdziłem synchronizację przepustnic wtrysku, regulacji samego ssania za bardzo nie ma jedynie kąt otwarcia jednych z przepustnic ( nie wiem czy to fachowo nazwałem) , generalnie poprawy nie ma dalej jest tak samo motocykl oprócz tego objawu jeździ normalnie wszystko chodzi jak trzeba , denerwuje mnie tylko te ssanie z opóźnionym zapłonem a tym bardziej że inne chodzą dobrze. W serwisówce nic więcej nie znalazłem co by można zrobić z tym ssaniem, jedynie na myśl przychodzi mi aby sprawdzać poklei system wtryskowy (pompa , ciśnienie paliwa tps itd) ale do tego trzeba mieć też odpowiedni sprzęt, wiec proszę o poradę tych co wiedza znacznie więcej ode mnie od czego zacząć i gdzie szukać ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Jak chcesz wydac duzo pieniedzy to wstaw do warsztatu i niech szukaja, jak troche czasu to miernik w reke i sprawdzaj poszczegolne czujniki w systemie - ja bym nic nie robil bo niczemu tak dzialajace ssanie nie przeszkadza a niedlugo zrobi sie cieplo i w ogole problem ssania zaniknie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Najwyżej sprawdzę co będę mógł, do serwisu wstawiać jakoś mi się nie widzi z motocyklem nic złego się poza tym nie dzieje myślałem że jest to kwestia regulacji może po prostu tak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zawsze można podpiąć pod komputer i odczytać błędy jakie były oraz czy pozostałe parametry są w normie. z tym że nie każde ASO kawasaki może mieć komputer diagnostyczny, koszt diagnostyki nie powinien przekroczyć 150PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Ja się nic większego nie dzieje to ja bym tego nie ruszał. Jedynie możesz podpytać mechaników z Kawy, czy się z tym spotkali i czy są czegoś pewni. Reszta generuje zbędne koszty. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 z tego co się orientuje w moim województwie serwis kawy nie ma komputera diagnostycznego, tak myślę jeżeli były by jakieś błędy to by mi na wyświetlaczu pokazało lub lampka fi się zapaliła. Ostatnio jak było cieplej tak z 15 stopni przy porannym odpalaniu normalnie ssanie zaskoczyło a na drugi dzień poniżej 10 stopni znowu chwilowo obroty spadły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.