Skocz do zawartości

motocykl reaguje z opuznieniem na gaz, gsxr 750 srad z 1996r


sancho
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

faktycznie te dysze sa z gsxr 600 model V natomiast gsxr 750 model T i V california, US czy UK maja 125 i 127.5

 

Zalalem juz bak swiezym paliwem zamienilem dysze miejscami ( prawidlowych jeszcze nie dostalem ale pracuje nad tym) sruby od skladu mieszanki wykrecone na 2 obroty, gazniki zsynchronizowane.

Sproboje ten patent z ssaniem i dam znac jaki efekt.

 

Ps. co to jest te TPS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie te dysze sa z gsxr 600 model V natomiast gsxr 750 model T i V california, US czy UK maja 125 i 127.5

 

Zalalem juz bak swiezym paliwem zamienilem dysze miejscami ( prawidlowych jeszcze nie dostalem ale pracuje nad tym) sruby od skladu mieszanki wykrecone na 2 obroty, gazniki zsynchronizowane.

Sproboje ten patent z ssaniem i dam znac jaki efekt.

 

Ps. co to jest te TPS ?

TPS:

http://en.wikipedia.org/wiki/Throttle_position_sensor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik ustawienia przepustnicy stosowany w instalacjach wtryskowych, ty tego nie masz.

TPS - throttle position sensor.

 

throttle position sensor znajduje sie z boku mojego gaznika:) wiec nie tylko w instalacjach wtryskowych.

A jak mam sprawdzic czy to dziala? mam miernik ale elektryk ze mnie kiepski :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik ustawienia przepustnicy stosowany w instalacjach wtryskowych, ty tego nie masz.

TPS - throttle position sensor.

Adam, w wielu rozwiazaniach gaznikowych tez jest stosowany, ma tylko mniejszy wplyw na prace silnika...

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest zwyciestwo :D radosc wielka itp itd :D

 

Wlasnie wrocilem z testu. Mtocykl jezdzi jak za dawnych dobrych czasow, tak mi sie pieknie jezdzilo ze dopiero mrugajaca katrolka rezerwy zawrocila mnie do domu.

 

Nie wiem dokladnie co bylo nie tak bo od ostatniej proby zmienilem paliwo w baku ( jak pisalem wczesniej bylo tam cos syfu) wyszyscilem gazniki, zamienilem dysze glowne miejscami ( nadal sa za male ale wieksze na zewntrz a mniejsze w srodku) zmienilem ustawienie skladu mieszanki na 2 obroty a nie 2.5 jak bylo wczesniej. Do tego zalozylem stare swiece i stary filtr powietrza ( ten nowy jakos mi sie nie podobal )

 

Narazie nie bede w nim juz nic grzebal bo pogoda piekna i chce sobie wkacu pojezdzic.

Poszukam tych prawidlowych dysz jak tylko bede mial chwile i je zmienie jak sie pogoda zepsuje.

Dam znac czy bedzie jakas roznica na dobrych dyszach :)

 

jak sie bede nudzil to zmienie swiece z powrotem na nowe i puzniej filtr moze tu byl psikus ale narazie nie mam ochoty tego sprawdzac.

 

Pozdro i wielkie dzieki za wszelkie porady :)

 

 

 

PS. gdyby kogos interesowalo mam serwisowke haynes-a do gsx-r 600 97-00 i gsx-r 750 96-99

wystarczy napisac na maila [email protected] i chetnie podam jakies dane z serwisowki w razie potrzeby. Mam ksiazke wiec moge podac tylko kakretne dane lub zeskanowac jakas strone z opisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...