Alexxx Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam, Wymieniałem dziś, wszystko ładnie pięknie, najpierw trochę rozgrzałem silnik, potem postawienie w pozycji pionowej, odkręcam kurek, olej spływa, zakręcam, najpierw delikatnie ręką potem dokręcam kluczem i...TRACH! Pękło wzdłuż ujście miski olejowej. Czy opłaca się to spawać czy od razu dać sobie spokój i poszukać nowego spodu miski olejowej? A może istnieje jakaś inna metoda? Słyszałem o jakichś "klajstrach" dwuskładnikowych ale jakoś nie darze tego pomysłu zbytnim zaufaniem... Czy można jakoś zdjąć miskę olejową bez odkręcania wydechu i chłodnicy? Pozdrawiam Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez Alexxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Wystarczy zdjac kolektory. Zobacz ile kosztuje uzywana miska. To czy oplaca sie pospawac musi ocenic ktos kto ja widzi. Chcesz to wrzuc zdjecie. Ps. obawiam sie ze skoro tutaj przekreciles spust oleju to przy zmianie miski zrobisz masakre :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Jak nie masz klucza dynamometrycznego to zaznaczaj śruby mazakiem żeby nie przekręcić. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alexxx Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Dziękuje za odpowiedzi:) Czy któryś z forumowiczów orientuje się czy pasowałby dekiel od CB600 ale z 1999r.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.