Skocz do zawartości

Suzuki GS 500 Nie pali na lewy gar


Fazi_NB
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam dość poważny problem z moją maszyną, mianowicie od kilku dni nie pali mi na lewy gar. Wszystko zaczeło się gdy motocykl upadł mi na lewą stronę(w zasadzie to można powiedzieć, że go położyłem). Myślałem, że to świeca została zalana, lecz wymieniłem ją na nową i problem nie znikł. Na początku przerywał na lewy gar do 4tyś obrotów (powyżej moc wracała i prawował silnik idealne). Po jakiś 5km. Lewy cylinder przestał całkowicie pracować. Teraz raz jest jak na początku (przerywa na niskich obrotach) a raz pracuje na 1 garze.

Wymieniłem paliwo, gdyż myślałem, że w tym jest przyczyna, lecz to nie to.

Iskra na nowej świecy był, lecz gdy tylko ją wkręciłem i odpaliłem silnik odezwał się tylko 1 cylinder a świeca była zalana.

 

W czym może być problem?

Pozdrawiam

Edytowane przez Fazi_NB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie kontaktuje przy cewce zapłonowej. W silniku którym założyliśmy do Formuły 3 dni się męczyłem z tym. U nas chodził na postoju a jak się przejechało coś się rozłączało i chodziła na jeden gar. Posprawdzaj cewki, fajki i wszystkie przewody....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do lewego gaźnika podłączone jest podciśnienie otwierające kranik, gdy membrana w kraniku przepuszcza objawy są własnie takie, zdejmij ten przwód z gaźnika i sprawdź czy nie ma w nim benzyny zwłaszcza gdy pojawia się tam podciśnienie.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas chodził na postoju a jak się przejechało coś się rozłączało i chodziła na jeden gar.

U mnie po wyczyszczeniu świecy odpalił idealnie, lecz dodałem gazu i lewy gar zdechł.

 

Sprawdzałeś pływak, zaworek iglicowy, to czy przepustnica otwiera się poprawnie?

Przepustnica otwiera się poprawnie. Pływaka i zaworka nie sprawdzałem. Celem mojego rozbierania gaźników było sprawdzenie, czy ie ma w nim syfu, bo na jednej ze stronek wyczytałem, że może to być zatkana jedna z dysz, lub jakiś "bypas"

 

 

Do lewego gaźnika podłączone jest podciśnienie otwierające kranik, gdy membrana w kraniku przepuszcza objawy są właśnie takie, zdejmij ten przewód z gaźnika i sprawdź czy nie ma w nim benzyny zwłaszcza gdy pojawia się tam podciśnienie.

 

W moich gaźnikach wszystko jest podłączone do prawego, lub pomiędzy dwoma gaźnikami. (Pisali mi na forum, że mam jakieś dziwne, rozbudowane gaźniki) A co do benzyny to jest ona wszędzie.. Nawet w filtrze powietrza... :/

Edytowane przez Fazi_NB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...