Dzidownik Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 A moduł zapłonowy masz orginał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 A moduł zapłonowy masz orginał ? raczej tak bo wcześniej nie było tego problemu. jeśli chodzi o gaźnik to jak mam go wyregulować? bo do tej pory regulowałem go na "oko" tak żeby moto wkrecał sie na obroty i nie gasł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 no i tak go musisz regulować dac igilice na środek bo tak teoretycznie powinno byc najlepiej i reguluj.Może porpostu juz masz tłok do wymiany???simmering na wale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Zmień olej ten widocznie nie służy twojej maszynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 tłok raczej ok. na jaki zmienić? co polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Motul 800 do mieszanki dosyc drogi ale podobno najlepszy :) Ale watpie żeby to cos pomogło :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Motul 800 do mieszanki dosyc drogi ale podobno najlepszy :) Ale watpie żeby to cos pomogło :/ motorex drozszy, ale sprobuje, nowytzrdt- odpisz na wiadomosc co zostawilem na pw.chyba zrobie tak ze podjade do jakiegos speca z tym:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Cieknie przy połączeniu wydechu z cylindrem? Miałem to samo, tyle że w międzyczasie rozwaliłem dyfuzor i musiałem kupić inny. Teraz mam Pro circuit, kupiłem też nowe o-ringi uszczelniające i nic nie cieknie, w dodatku ostatnio znowu przywaliłem dyfuzorem i minimalnie odstaje, jednak nadal nie cieknie. Dodam, że mam źle wyregulowany gaźnik i od dłuższego czasu nie moge z nim dojsc do ładu ( przymula go gdy jest na niskich obrotach i odkręcam na maxa manetke ), za dużo paliwa bo świeca jest czarna ale jakoś opornie mi idzie ustawianie. Radzę zdjąć dyfuzor i obejrzeć aluminiowy dekielek do którego przylega dyfuzor, możliwe że wyrobiły się rowki w miejscu styku z uszczelniaczami i dlatego nie trzymają. Proponuję zacząć od zmiany uszczelniaczy, oryginalne kosztują grosze a są naprawdę dobre. Gaźnika nie ruszaj bo tylko charakterystykę popsujesz, pzdr. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Moim zdaniem masz źle ustawiony gaźnik. Rozbierz. Sprawdź ustawienie pływaka i moment zamykania paliwa do gaźnika. Następna rzecz to zmiana ustawienia iglicy. Obniż ja na prawie najniższe położenie i pojeździj trochę piecem, nie licz ze od razu przestanie kapać. W wydechu masz pewnie dość dużo oleju i zanim go wypali wypluje itp trochę minie. Oczywiście ustaw sobie wolne obroty i skład mieszanki. Wszystko to jest naprawdę proste i do zrobienia w 20min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.