MOC Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 A to co innego, nie zrozumialem twoich intencji :icon_rolleyes: ale gdybys do porzadnej szkoly uczezczal to wiedzialbys ze nalezy pisac jasno i czytelnie bez mozliwosci interpretacji postow jak polskiego prawa w dwojaki sposob ;) Taki silnik mozna i taniej wyrwac z tym ze kto da gwarancje o jego stanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Generalnie te audi to dosyc wdzieczne autka. Osobiscie wersja avant podoba mi sie bardziej niz sedan w tej budzie ale to rzecz gustu, Silniki - 1.9 wdzieczny silniczek ale ma jedna wade - zapewne poprzedni wlasciciele okrazyli juz nim kule ziemska a wtedy moga sie zaczac problemy typowe: turbina (zalezy jak kto dbal ale przy duzych przebiegach kazda wymaga po pewnym czasie regeneracji), przeplywomierz powietrza lubial padac, no i zawieszenie. Koszty normalne i masa czesci zamiennych. Z innych kosztow trzeba pamietac o rozrzadzie a tam kilka rolek jest i troche zabawy wiec i kosztuje. Z drugiej strony to i tak pikus w porownaniu z wymiana rozrzadu przy silniku 2,5 gdzie pol auta trzeba rozebrac i sa 2 paski i kupe rolek. Generalnie jak nie jezdzisz duzo to taki 2.0l benzyna bedzie w sam raz chociaz spalanie takie sobie. Koszty podstawowych zabaw przy benzynie beda o wiele nizsze niz przy dieslu. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autem nie będę robił dużego przebiegu, pojeżdżę pół roku i będę chciał sprzedać dalej a diesla chyba łatwiej i szybciej sprzedam a niżeli benzynę. Obserwuję ceny tych modeli, widzę że najtańsze są z silnikiem 2,5 TDI albo 2.0 benzyna, coś w tym musi być, te niskie ceny nie biorą się z kapelusza. Ktoś tutaj powiedział że to nie okazja dać 18.500 zł za 2.0 benzynę z niedaleką potrzebą remontu silnika. Ale czy kupując u kogoś innego, dając więcej kasy poznam że silnik jest na wykończeniu i potrzebuje remontu? Można kupić auto od kogoś kto ukryje bezczelnie fakt iż remont się zbliża, wydam 25.000 na auto, pojeżdżę kilka tygodni i się okoci. Wiadomo że wszystko jest możliwe i nie idzie przewidzieć niektórych usterek jakie wystąpią w aucie, ale czy jesteście w stanie poznać silnik benzynowy że już się kończy ? Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Nie wiem po pierwsze skad bierzesz ta opinie ze silnik zaraz sie konczy, jednostki o ktorych mowa w temacie czyli z lat konca dziewiecdziesiatych i poczatku 2000 roku to bardzo dobre i wytrzymale silniki, wczesniej skonczy sie buda, zawieszenie, etc nim padnie silnik, no chyba ze trafi na kierowce ktory naprawde nie szanuje auta i poprostu je zajezdzi. W kazdym innym przypadku silnik to jest prawdopodobnie najtrwalszy element samochodu. Dodam ponadto, ze silniki samochodow z duzym nawet przebiegiem w stosunku do lat beda wykazywac mniejsze zuzycie niz ten sam rocznikowo silnik z mniejszym przebiegiem. Sprawa jest banalnie prosta, taki silnik pracujacy przez dlugi okres czasu w ustalonych warunkach i stalych temperaturach duzo mniej sie zuzywa jak silniki aut miejskich uzywanych na wyjazdy do pracy, gdzie praktycznie caly czas jest niedogrzany i wiecznie odpalany i zatrzymywany. A silnik ktory jest na wykonczeniu zdjagnozuje kazdy lekko wprawny mechanik badz kierowca, wystraczy odpalic, posluchac i popatrzec na wydech i wszystko bedzie wiadomo :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Colahondax11 - rodzice maja Cordobe z silnikiem 1,6 benzynowym. Czyli podobny mul jak ten 2,0 tyle ze z mniejsza pojemnoscia i slabszy. Ten samochod nie posul sie ani razu od nowosci czyli 97 roku i ma cos kolo 200k km na liczniku dlatego nie bardzo rozumiem czemu ktos chce generalke robic przy tym audi o ktorym piszesz. No chyba, ze byl katowany, nie wymieniany olej i dojechal na ksiezyc i z powrotem. Tak jak napisal Moc te silniki sa idiotoodporne i wytrzymale przy minimalnej dbalosci o nie. Ostatnie z tych dobrych gdzie nie konstruowalo sie pojemnoscu 1,0, trzech sprezarek i 250KM bo tak wymislili ekolog wraz z ksiegowym na haju. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 No dobra, ja tylko mówię jak jest, na mechanice się nie znam. Właściciel auta to polak pracujący i mieszkający w Holandii ale auto ma zarejestrowane w Polsce, z tym że fizycznie samochód jeździ po Holandii, niedługo ten chłopak zjeżdża do Polski tym właśnie autem. W ogłoszeniu nie ma ani słowa o tym że z autem jest coś nie tak, ten remont silnika to takie "wymuszone" przeze mnie na właścicielu informacje, on mówi ze jeździ autem i się za dużo przy nim nie spuszcza, po prostu używa i tyle, i prawdopodobnie za jakiś czas przydałby się remont silnika... tyle powiedział. Jest wiarygodny, bo powiedział kilka takich rzeczy o które pytałem z zaskoczenia i po sprawdzeniu i przeanalizowaniu stwierdziłem że mówi prawdę. Jeżeli zwykły mechanik zauważy zużycie silnika, to w porządku. Aha, nie mam pojęcia jak ten koleś użytkuje auto, ale przebiegu ma około 140.000 w co nie wierzę. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Jezeli ma naprawde 140Kkmow albo i 200 to silnik jest ostatnim elementem o ktory powinienes sie martwic... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 (edytowane) Jezeli ma naprawde 140Kkmow albo i 200 to silnik jest ostatnim elementem o ktory powinienes sie martwic... :icon_mrgreen: Nie wierzę w ten przebieg, jest zaniżony. Podał mi VIN, gdzie to można sprawdzić ? Edytowane 9 Kwietnia 2010 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Nie wierzę w ten przebieg, jest zaniżony. Podał mi VIN, gdzie to można sprawdzić ? W salonach audi pod warunkiem, ze byl tam serwisowany caly czas w co watpie (za droga zabawa). Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 A co myślicie o przerobionych anglikach na wersję europejską ? Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Co anglika (wprawdzie citroen xara), żona mojego pracownika miała wypadek i pomimo zapewnien człowieka/firmy dokunującej przekładki, że auto cacy zrobione nie otwożyły się żadne z 9 poduszek. To potwierdziło moją niechęć do takich zabaw w przeróbki z anglika na polaka. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Stoją takie audiczki na angielskich blachach ale już po przeróbce kiery na prawą stronę, wystarczyłoby tylko zarejestrować, ceny atrakcyjne ale chętnych chyba nie ma, bo bujają się z tymi autami kupę czasu i tylko widzę jak cenę zniżają... Osobiście nie kupię auta po przeróbce, odpuszczam. Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) Auta po przedkładkach czesto robionę sa maxymalnie po kosztach. Pocięte sciany grodziowe czy przewody fabryczne poprzedłużane na skrętke to nic nowego. Ale fakt faktem, że cena takiego kusi. Chyba, że kupić angola, dokupić polskie elementy i sie samemu przy nim bawić ;) Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?www popytaj tam. Sam mam taki w domu, ogólnie cała rodzina zadowolona, ogólnie wiele powiedziane, silnik git, czasami coś z elektryką było, czasami coś z aku mi się dzieje, ale to chyba jakaś ustereczka. Miejsca faktycznie mało, ale głownie z tyłu, nawet gdy z przodu są siedzenia ustawione na "srodku". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colahondax11 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?www popytaj tam. Sam mam taki w domu, ogólnie cała rodzina zadowolona, ogólnie wiele powiedziane, silnik git, czasami coś z elektryką było, czasami coś z aku mi się dzieje, ale to chyba jakaś ustereczka. Miejsca faktycznie mało, ale głownie z tyłu, nawet gdy z przodu są siedzenia ustawione na "srodku". Heh byłem na tamtej stronce, trzeba się logować, przedstawiać itp, nim dokopałbym się do tych informacji które oczekuję to musiałbym przebrnąć wiele postów... które mnie nie interesują. A tutaj pytam i uzyskuję odpowiedź, zresztą nie czuję się jakimś tam wielbicielem samochodów, gustuje w motocyklach a auto ma tylko wozić dupę jak pi*dzi na dworze. Powiedz jeśli możesz jaki macie silnik. Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez colahondax11 Cytuj Pasji nie zmienię, bo jak to zrobić, gdy słyszę w sercu sportowy motocykl... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.