czachus Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) Cześć, jestem na etapie zakupu silnika do "imbryka" z 1995. Czy silnik od Bandita z 1998 będzie pasował? Człowiek sprzedający twierdzi, że tak. Szukam w necie, też to się potwierdza. Silnik oczywiście bez osprzętu-gaźniki, dekle i rozrusznik przełożę z GSXF. Czy gaźniki, dekle i rozrusznik z silnika od GSXF będą pasowały do tego "nowego" silnika z Bandita? Co ewentualnie będę musiał pokombinować, żeby silnik z Bandita 600 "zagadał" w GSX 600 F i z osprzętem z GSX 600 F? Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez czachus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Ważne żeby wtyczki i kable się zgadzały. reszta powinna pasować bo to te same silniki prawie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czachus Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 (edytowane) No właśnie są bliźniacze. Ale jest małe ale... W "imbryku" są gaźniki Mikuni 32 mm o oznaczeniu BST32 - dane w linku: http://www.suzukicycles.org/GSX-series/GSX600F-numbers.shtml (choć Haynes podaje, że jest to BST33S-czyli 33mm), a w Bandicie są Keihin CVK32. Z tego co czytam, to średnica zewnętrzna i montaż jest ten sam, ale nie wiem, czy to będzie grać ze sobą (w sensie silnik z Bandyty i gaźniki z GSXF). Teoretycznie powinno. Może ktoś przerabiał już ten temat i da mi wskazówko-odpowiedź :icon_question: :notworthy: Edytowane 4 Kwietnia 2010 przez czachus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 może z gaźników wynika mniejsza moc bandita '98 =78KM, a gsxfa= 86KM, bo cvk32 ja mam w zxr400. Ale nie wiem może silniki są konstrukcyjnie inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 silniki te same, najwyżej krućce będziesz musiał przerzucić. Kostki będą na 99,999% pasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.