Aaron Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Już sam nie wiem na którą ma się zdecydować....Pozdrawiam i dziękuje za waszą pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 W sumie to 750 i 1100 sa prawie takie same jesli chodzi o gabaryty. Mysle, ze obojetnie czy kupisz 1100 czy 750 to i tak bedziesz bardzo zadowolony, po prostu wybierz bardziej zadbany i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywy Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 własnie nie ma zadnej róznicy tylko skok tłoka i nic wiecej tak masa praktycznie ta sama gabaryty tez wyglad tez tak wiec co ucelujesz lepszego to wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrmm Opublikowano 11 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2004 pomykalem taka pare lat temu i jezdzilo to calkiem niezle.Silnik lubi sie dobrze krecic i podnozkami krzesze sie niezle iskry na winkielkach. Z wad: rozrusznik glosny jak cholera, lubiace cieknac kraniki paliwa, tylne zawieszenie dobija na wybojach.Poza tym mozna wytrzymac. 1100 ma wiekszy moment. Prowadza sie b.podobnie. Jak dobry egzemplarz to specjalnie bez roznicy.Pozdrawiam i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aaron Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Dziękuję za wasze opinie! Niestety nie mogę trafić nic ciekawego...już podchodziłem do kilku ( importowanych rok prod 1996 ) i kompletna klapa! Ludzie chyba traktują te piękne urządzenia jak pługi orne!!! Dramat!!! Juz nie mam siły na szukanie....Chyba pozostaja Niemcy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2004 Silnik lubi sie dobrze krecicVirago 750 lubi sie dobrze krecic ? hmm.. zalezy co znaczy niezle : )) bo ogolnie rzecz biorac jest motocyklem niskoobrotowym (jak na choppera przystalo). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Terror Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Silnik lubi sie dobrze krecicVirago 750 lubi sie dobrze krecic ? hmm.. zalezy co znaczy niezle : )) bo ogolnie rzecz biorac jest motocyklem niskoobrotowym (jak na choppera przystalo).No tak chyba nie do końca, nie jest to szlifierka, kręci ładnie od samego dołu, ale na trasie jednak ciut wyższe obroty preferuje. Jeździłem taką cały zeszły sezon.Moje uwagi nie będą ogyginalne: za miękkie tył, za mały zbiornik, jak dla wysokiego gościa ciut mała, oczywista rozrusznik. Za to bardzo wdzięczna w mieście, no chyba że sobie gmole założysz jak ja, ale to niewielkie utrudnienie w sumie :twisted: Ja w każdym razie polecam dla ludzi, którzy zamierzają jeździć bez plecaczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazyrider Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2004 Witka!Sie nie zastanawiaj, tylko bierz! Teraz jest taka roku, że fajny motocykl nie czeka na kupca dłużej niż trzy dni!A co do Virago to program standard - rozrusznik, gaźniki, kraniki. Reszta jest pancerna i nie do zdarcia. Ważny jest zatem ogólny stan, mały przebieg i regularne serwisowanie. Jeżeli możesz zajrzeć w dokumentację serwisową sprzęta (przeglądy, naprawy), to weź to pod uwagę. PzdrLazyrider :clap: :) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Silnik lubi sie dobrze krecicVirago 750 lubi sie dobrze krecic ? hmm.. zalezy co znaczy niezle : )) bo ogolnie rzecz biorac jest motocyklem niskoobrotowym (jak na choppera przystalo). no nie zgodzę się do końca...bardziej wolnoobrotowe silniki ma choćby Shadow 600 czy Intruder 800...i tak jak Terror napisał lubi się pokręcić w górnym zakresie obrotów...ja brykam solo więc nawet naladowana nie dobija mi na zawieszeniu i prowadzi się wzorowo (jak na chopperka)....w mieście bardzo zwinna...a co do rozrusznika to głównie dotyczy modeli przed latami 90 a wszczegolnosci wersji SE z lat 80...ja nigdy problemu z rozrusznikiem nie mialem...fakt nawet sprawny przy zazębianiu wytdaje glosny stuk ale taka urode tego mechanizmu...w nowszych modelach ze slyszenia i czytania na zachodnich stronkach jesli jakis problem sie pojawia z rozrusznikiem to glownie w modelu 1100 w ktorym wszystko jest to samo tylko gary wieksze...ale ze znanych mi użytkowników 1100 tez nikt nie mial problemow aby niedzialal czy cosik w podobie...generalnie wg mnie to mit z lat wczesnych ktory ciagnie sie jak smrod za gaciami ;-)...po prostu trzeba dbać a odwdzięczy się bezproblemową eksploatacją...i dotyczy to nie tylko viagry ale wszystkich moto :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 ...a co do rozrusznika to głównie dotyczy modeli przed latami 90 a wszczegolnosci wersji SE z lat 80...do 86 roku Virowka miala awaryjny rozrusznik, w 86 zmieniono go. p.s. jesli chodzi o Virago to osobiscie nie podobaja mi sie modele z przed 84 roku (w tym roku zmieniono bude na nowsza) produkowane na rynek USA. Kwadratowa lampa, kwadratowy elektroniczny kokpit wyjatkowo nie pasuja do tego motocykla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 p.s. jesli chodzi o Virago to osobiscie nie podobaja mi sie modele z przed 84 roku (w tym roku zmieniono bude na nowsza) produkowane na rynek USA. Kwadratowa lampa, kwadratowy elektroniczny kokpit wyjatkowo nie pasuja do tego motocykla... zgodzę się z Tobą ...nie mówie że są brzydkie ale bardziej mi się podoba "nowsza" wersja...starsze są zajebistym materiałem do customaizingu...no takie cuda z nich robią że ojezu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasiliy Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 mi się podoba "nowsza" wersjaja w sumie mowie tylko o tych na rynek USA, bo te zwyczajne wersje przed 84 rokiem podobaja mi sie bardzo. co do customaizingu to masz racje - widzialem fotki kilku niezlych, swietnie zrobionych virowek :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocyklista 45 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Witaj,krece Virago 750 juz trzeci sezon, bez uwag(mialem nascie motorkow o roznej mocy)dbasz i masz stare powiedzenie jest na miejscu.Nakrecilem krotkie i dluzsze trasy zagraniczne bez uwag.Nie poddaj sie i szukaj moze na Forum Jamaha Vigaro?? Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Już z się chyba postarał :icon_mrgreen: temat z przed pięciu lat ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Przemek jakie pięciu ,temat jest z przed SIEDMIU lat.Prawie prehistoria. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.