TTomek789 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Witam,mam kingway łos.(taki choperek).Chciałbym go stuningować za kwotę do 500zł.Chciałbym zwiększyć poj. do 75-80 ccm.I oto moje pytanie i prośba do was,co muszę kupić aby mieć wszystko co powinienem? Np.zębatki,łańcuch,gaźnik,cylinder,i jakaś elektryka...Mało się na tym znam.Proszę o listę potrzebnych rzeczy oraz linki (najlepiej z allegro) z przedmiotami do kupienia.Pozdro i Dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian155 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Tak jest naklejki mocy koniecznie z płomieniami i do tego rożnokolorowe diody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Uważam ,że futerko na kierownicę da zdecydowanie lepsze efekty! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 neony :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zrób kilka dziurek wiertarką w tłumiku i już masz z 5 KM wzrostu Mocy :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja bym podjechał z magnetyzera. Dają 20% wzrostu Mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTomek789 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Zrób kilka dziurek wiertarką w tłumiku i już masz z 5 KM wzrostu Mocy :biggrin: taa...1000 KM Chodzi mi o mechanikę xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Napisz do MajkelPL,on jest znawcą tuningu wizualnego :) Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ja bym podjechał z magnetyzera. Dają 20% wzrostu Mocy. Najlepiej dookoła głowy je przyczepić, przynajmniej będą oryginalnie wyglądać. Tyle z nich pożytku. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) skorzane frendzle i uchwyt na browara na kiere :icon_mrgreen: Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez emil1005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Cylinder-tłok-głowica, uszczelki i wszystkie drobiazgi u mnie ok.270PLN. :biggrin: Do tego dysze gaźnika, moduł (40-60PLN), olej, ewentualnie zębatki i będzie śmigał jeśli zostanie dobrze zestrojony. Robię takie przeróbki nawet kilka razy w tygodniu na tych silnikach. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTomek789 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Cylinder-tłok-głowica, uszczelki i wszystkie drobiazgi u mnie ok.270PLN. :biggrin: Do tego dysze gaźnika, moduł (40-60PLN), olej, ewentualnie zębatki i będzie śmigał jeśli zostanie dobrze zestrojony. Robię takie przeróbki nawet kilka razy w tygodniu na tych silnikach. Ale czy jest to obojętnie jaka zębatka? Czy łańcuch też trzeba zmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.