Mizgard Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Witam. Mam następujący problem w VTR1000F 00'. Kiedy włączam kierunkowskaz prawy lub lewy bardzo powoli wręcz nienaturalnie wolno to normalnie się uruchamia czasem z 1-2s opóźnieniem. Jednak jeśli przesuwam włącznik normalnie jak się to robi podczas jazdy to kierunki nie zaskakują.. może 1/10 prób załapie. Przy czym zazwyczaj słychać pojedyncze "cykniecie" przerywacza. Co jeszcze zauważyłem to ,że lewy potrzebuje wolniejszego przesuwania i prawie nigdy nie załapuje podczas szybszego włączenia, prawy nieco lepiej. Powiedzcie koledzy czy to wina przełącznika/przerywacza/czy jeszcze czegoś innego? Spotkaliście się z czym takim kiedyś? Jak to naprawić. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Proponuje rozkrecic i zajrzec... W koncu to tylko dwie srubki. Ewentualnie od razu wymienic. Ps. mocne moto jak na 13to latka :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majus Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 jimii dobrze radzi :icon_biggrin: , rozkręć i przeczyść , szybkość włączanie nie ma nic wspólnego z tym czy się włączy migacz czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Kup sobie na allegro elektroniczny przerywacz i wymień go. Ewentualnie sprawdź czy już zimne luty nie zaatakowały nóżek przerywacza. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizgard Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Dzięki za rady jutro na spokojnie to przejrzę i dam znać co jest nie tak. A co do wieku to coś pokręciłem w profilu muszę to zmienić:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Moim zdaniem padnięty jest przełącznik, przy wolnym ruchu zaskakuje w miejsce na tyle czyste, że jakoś tam się łączy, przy szybkim nie ma szans, bo to czyste miejsce jest pomiędzy punktem zerowym a skrajnym. Odkręć, poczyść i będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mizgard Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witam. Piotrek byłeś bardzo blisko. Jak się okazało to nie przerywacz ani instalacja tylko przełącznik. Nie wiem czy wszyscy wiedzą jak przełącznik jest skonstruowany w każdym razie jest tam mały plastikowy bloczek ,na którym jest miedziana płytka łącząca styki dając albo prawy albo lewy kierunek, płytka ta chodzi na sprężynce. Jako ruchome elementy fabryka wysmarowała wszystko smarem.. a smar ten połapał brud,zasyfił i spowolnił sprężynę. Rozebranie w mak plus trochę rozpuszczalnika pomogło całkowicie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi