maćq Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Witam po zimowej przerwie. Motocykl czekał na mnie w garażu przez prawie pół roku. Przez ten czas nie był odpalany. Teraz gdy chciałem rozpocząć sezon pojawił sie problem z biegami. Mianowicie mam problemy z wrzuceniem biegów powyżej dwójki. Naciskam sprzęgło, wajcha w górę i nic (tz. nie chce isc w górę). Po paru sekundach trzymania sprzęgła dopiero zaskakuje. Z przegazówki też nie wchodzą. Czy możecie mnie jakoś naprowadzić? Myślałem że może się sprzęgło skleiło, albo że olej przez zimę jakoś zdębiał. Ale po kilkudziesięciu minutach jazdy powinno być lepiej a nie jest. Liczę na was :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 (edytowane) Witam po zimowej przerwie. Motocykl czekał na mnie w garażu przez prawie pół roku. Przez ten czas nie był odpalany. Teraz gdy chciałem rozpocząć sezon pojawił sie problem z biegami. Mianowicie mam problemy z wrzuceniem biegów powyżej dwójki. Naciskam sprzęgło, wajcha w górę i nic (tz. nie chce isc w górę). Po paru sekundach trzymania sprzęgła dopiero zaskakuje. Z przegazówki też nie wchodzą. Czy możecie mnie jakoś naprowadzić? Myślałem że może się sprzęgło skleiło, albo że olej przez zimę jakoś zdębiał. Ale po kilkudziesięciu minutach jazdy powinno być lepiej a nie jest. Liczę na was :) Sprzęgło na hydraulice czy linka? Jak hydraulika to odpowietrzanie układu a jak linka mała regulacja.Moja propozycja. Edytowane 31 Marca 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 kij wie? zmieniałes olej (po zimie powinienes)? moze cos sie zgieło, nie upadł przez ten czas?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 A co ma sprzęgło do zmiany biegów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondodajny Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 ja się tylko dołączę na chwile do tematu. Z tymi biegami to tak jak _monter_ mówi. p.s. ja mam pytanko. Jeżeli olej był zmieniany w sierpniu 2009 roku a przejechałem na nim z 500 km to muszę go zmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Według mnie nie musisz. Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu, a oleje coraz lepsze i niestarzejące się tak szybko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondodajny Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Dzięki Paweł. Ale uzupełnić muszę, bo trochę przy mało jest, ostatnio trochę mi uciekło oleju bo źle założyłem uszczelkę między głowicą a pokrywą zaworków. Ale już wszystko dobrze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Skoro przy probie zmiany biegu bez sprzegla dalej jest problem, to znaczy, ze nie jest winne sprzeglo - to na pewno. Ja bym przyjrzal sie dokladnie drazkowi zmiany biegow i okolicom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.