puma505 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam.Zwracam się z następującą prośbą o pomoc(rade) w kwestii: kawasaki el250 B2 rocznik '94 : przez całe lato z odpalaniem motocykla nie było żadnych problemów, przez zime odpalalam go kilka razy ,ale juz przy pomocy prostownika,obecnie nie odpala w ogole. Akumulator musi być ok,bo kręci dobrze i stąd wniosek ,że całe zło może siedzieć w świecy zapłonowej.No i chciałabym wymienić.Problem polega na tym,że nie wiem jak się do niej dostać i jakiego klucza użyć. Ewentualnych posiadaczy owego sprzętu mających za sobą podobne doświadczenia oraz wszechstronnie utalentowanych proszę o rade. Pozdrawiam Puma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 (edytowane) masz racje przez zime i bezsensowne odpalanie zabiłaś świece ;] nie grzebałem w el250 dlatego nie wiem :D serisówka w dłoń klucz 18 długi i jedziesz ;] Edytowane 27 Marca 2010 przez qpa Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puma505 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 masz racje przez zime i bezsensowne odpalanie zabiłaś świece ;] [/quot Jestem skłonna przyznać się do błędu. Niemniej rada w kwestii :jakiego klucza użyć, podbudowałaby nieco moją wiare we własne umiejętności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Witam.Zwracam się z następującą prośbą o pomoc(rade) w kwestii: kawasaki el250 B2 rocznik '94 : przez całe lato z odpalaniem motocykla nie było żadnych problemów, przez zime odpalalam go kilka razy ,ale juz przy pomocy prostownika,obecnie nie odpala w ogole. Akumulator musi być ok,bo kręci dobrze i stąd wniosek ,że całe zło może siedzieć w świecy zapłonowej.No i chciałabym wymienić.Problem polega na tym,że nie wiem jak się do niej dostać i jakiego klucza użyć. Ewentualnych posiadaczy owego sprzętu mających za sobą podobne doświadczenia oraz wszechstronnie utalentowanych proszę o rade. Pozdrawiam Puma Sluze pomoca :bigrazz: Wyjmujesz fajki z swiec, wsadzasz klucz do swiec - 18ka lub 16tka wykrecasz swiece, wyjmujesz. Nowe wkladasz w klucz i wsadzasz w otwor na swiece. Wkrecasz delikatnie zeby prosto wkrecic i gwintu nie zjechac. Pod koniec dokrecasz momentem 10NM - czyli jak na Twą damską dłoń jedną ręką umiarkowanie scisło :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 (edytowane) a nie przydalby sie tak gruntowniejszy serwis motocyklowi? olej i filtry zmienione przed sezonem? do zaworow ktos kiedys zagladal? to bardzo wysilona jednostka wymagajaca nieco 'troski'. manual: http://rapidshare.com/files/182182633/Kawa..._Manual_GER.rar i jeszcze jedno - potrafisz wlasciwie dokrecic swiece? latwo je 'przeciagnac' a to spory problem. Edytowane 27 Marca 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Nie robmy z kobiety jakies nie wiadomo co. Jak bedzie dokrecac jedna reka to nie przekreci. Puma - jak cos to PW i sluze pomoca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) mówisz... nie znasz sily dziewczat z popapracia - dorastamy tu w ciezkich warunkach... http://email-junk.com/pictures/things-not-...trong-woman.jpg Edytowane 28 Marca 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.