gregor vn Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 wiam sprawa jest taka...jeżdże kawasaki vulcan 800 clasic i nierówno pracuje mi jeden cylinder . przedni stuka elegancko równiutko a tylny momenami jak by przerywa .i na posoju zauważylem wykapujące paliwo z węzyka odpowietrzenia filtra powietrza pod motorem co może byc przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Moze zalewac tylny cylinder przez nietrzymajacy zaworek iglicowy. To nie odpowietrzenie filtra powietrza, bo takiego nie ma tylko przelew gaznika. Nie pali Ci jak smok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Privat Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Moze zalewac tylny cylinder przez nietrzymajacy zaworek iglicowy. To nie odpowietrzenie filtra powietrza, bo takiego nie ma tylko przelew gaznika. Nie pali Ci jak smok? dokładnie gaźniki do przeglądu no chyba że świeca po zimowych przepalaniach padła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 dokładnie gaźniki do przeglądu no chyba że świeca po zimowych przepalaniach padła Tak. Ale wtedy by paliwo z przelewu nie lecialo. Jesli dopiero co wyciagnales motocykl zeby odpalic to stuknij czyms w komory plywakowe gaznikow. tzn w ten tylni. Moze poprostu sie zaworek przywiesil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor vn Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Moze zalewac tylny cylinder przez nietrzymajacy zaworek iglicowy. To nie odpowietrzenie filtra powietrza, bo takiego nie ma tylko przelew gaznika. Nie pali Ci jak smok? przyznam sie że nie zwróciłem uwagi na spalanie choć może i pali troche więcej ... rozumiem że ten zaworek iglicowy znajduje sie w gaźniku...? czy może więc wina leżeć po stronie gaźnika jeżeli u mnie jest jeden gaźnik na oba cylindry a jak mówilem jeden gar stuka pięknie a tylko jeden ma momentami nierówną prace? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek67 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Być może coś z elektryką. Też mam vulcana i miałem podobny objaw. Pierwszy z cylindrów żle pracował, strzelało z rury wydechowej od tego cylindra. Odkręciłem świecę i była czarna tak jakby nie było systematycznej iskry. Przeczyściłem świecę i na razie jest Ok. To zaczęło mi się dziać po solidnym myciu moto wodą (być może coś zachlapałem) , dodam, że świeca była nowa nowa (wymiana kilka dni wcześniej). Jeżeli ja mogę spytać to - czy to ustroistwo z którego wychodzi kabel wysokiego napięcia do świecy z pierwszego cylindra to cewka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkudlar Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 przyznam sie że nie zwróciłem uwagi na spalanie choć może i pali troche więcej ... rozumiem że ten zaworek iglicowy znajduje sie w gaźniku...? czy może więc wina leżeć po stronie gaźnika jeżeli u mnie jest jeden gaźnik na oba cylindry a jak mówilem jeden gar stuka pięknie a tylko jeden ma momentami nierówną prace? no jak jeden gaznik to odpada jego wina najprawdopodobniej,zamien swiece i zobacz wtedy.ja po zimie mialem podobnie.i problem lezal w swiecach, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor vn Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Być może coś z elektryką. Też mam vulcana i miałem podobny objaw. Pierwszy z cylindrów żle pracował, strzelało z rury wydechowej od tego cylindra. Odkręciłem świecę i była czarna tak jakby nie było systematycznej iskry. Przeczyściłem świecę i na razie jest Ok. To zaczęło mi się dziać po solidnym myciu moto wodą (być może coś zachlapałem) , dodam, że świeca była nowa nowa (wymiana kilka dni wcześniej). Jeżeli ja mogę spytać to - czy to ustroistwo z którego wychodzi kabel wysokiego napięcia do świecy z pierwszego cylindra to cewka? tak to cewka dla pierwszego cylindra jest pod bakiem a dla tylnego cewka jest pod trójkątną plastikowa pokrywką pod siedzeniem z lewej strony motoru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek67 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 tak to cewka dla pierwszego cylindra jest pod bakiem a dla tylnego cewka jest pod trójkątną plastikowa pokrywką pod siedzeniem z lewej strony motoru dzięki. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.