weesee Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 witajcie! nabyłem przed zimą moto. o ile regulacje ETZ nie sprawiały mi problemu to za nic nie mogę znaleźć gdzie mam się w xs do tego dobrać. pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Nie podałeś kodu silnika , czyżby to był 12E czy 12F? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) postaraj sie o instrukcje obslugi i poczytaj. w tym motocyklu zaplonu sie nie reguluje. w zasadzie. edit. byly dohc z regulowanym zaplonem? Edytowane 23 Marca 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 postaraj sie o instrukcje obslugi i poczytaj. w tym motocyklu zaplonu sie nie reguluje. w zasadzie. edit. byly dohc z regulowanym zaplonem? Pierwsza seria modelu 4G5 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weesee Opublikowano 23 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 12E, rok 83, z niemiec, czyli zdławiona niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 12E, rok 83, z niemiec, czyli zdławiona niestety Zapłon bezstykowy CDI i nie ma żadnej możliwości regulacji. Powinieneś się cieszyć tym zdławieniem bo tylko one robią duże przebiegi. Po zimie czeka Cię czyszczenie gaźników i regulacja oraz wymiana świec. Sprawdź także filtr powietrza. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weesee Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Po zimie czeka Cię czyszczenie gaźników i regulacja oraz wymiana świec. Sprawdź także filtr powietrza. filtry, olej, świece i inne to wiem, zamierzam pozaglądać we wszystkie dziurki i powymieniać wszystko co wpływa na bezpieczeństwo i bezawaryjność Powinieneś się cieszyć tym zdławieniem bo tylko one robią duże przebiegi. w sumie racja, mam na liczniku 36 tysiów, ciekawe ile jeszcze pociągnie. z drugiej strony kręci mnie virago, i możliwe że po sezonie zrobię przesiadkę, 400 do turystyki może być trochę za mało. propo zdławienia: wałki rozrządu czy zwężka kanału ssącego też występuje w tym modelu? gdybając co do drugiego przypadku, jeśli usunę przewężki a nie wymienię wałków to sobie pogorszę czy polepszę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ale czy 4G5 jest DOHC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ale czy 4G5 jest DOHC? Masz rację XS400SE-4G5 ma silnik OHC i mechaniczne przerywacze zapłonu Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weesee Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 ale czy 4G5 jest DOHC? XS400DOHC, napisałem w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 wiemy, wiemy. odpowiedz brzmi: nie regulowac, nie dotykac, jezdzic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weesee Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 odpowiedz brzmi: nie regulowac, nie dotykac, jezdzic... ja bym nie regulował, ale czegoś jej brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 rozwin mysl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weesee Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 rozwin mysl mocy brakuje, a raczej momentu. o ile przy niższych obrotach jest jeszcze w miarę żwawa, to wyżej już wyraźny spadek. objaw jak przy opóźnionym zapłonie. filtr powietrza na dniach będę miał nowy, starego póki co solidnie przedmuchałem. niestety u nas motocykliści to rzadkość i jedyne porównanie mogę mieć z ETZ, ale jeździłem takową kilka lat temu, niemniej od 90km/h lepiej sobie radziła z przyspieszeniami. zestrojona była wzorcowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 piszesz, ze to wersja zblokowana - co ma w briefie napisane - jaka moc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.