Skocz do zawartości

yamaha XS400DOHC - regulacja zapłonu


weesee
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

piszesz, ze to wersja zblokowana - co ma w briefie napisane - jaka moc?

musiałbym odnaleźć brief. o ile pamiętam 27KM.

no dobra, ETZ miała 22KM, ważyła jakieś 25-30kg mniej, ja może wtedy też z 10 mniej. wiem że XS ma Vmax jakieś 130, ale potrzeba dluuugiej prostej aby powyżej 100 rozpędzić.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdjac elementy odpowiedzialne za zblokowanie - nie wiem co konkretnie w tym modelu i gruntowny serwis ukladu zasilania plus pomiar kompresji i regulacja zaworow. dopiero wtedy mozna cos konkretnego powiedziec.

 

manual:

 

http://www.files.pioneerx.co.uk/view.php?f...vice_manual.zip

 

Edytowane przez szynszyll
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam model z tym że 86... też miałem brac się do regulacji zapłonu ale nie bardzo wiedziałem gdzie to sie i jak robi ... czyli tam sie nic nie robi ?? ja w brif-e mam wersje chyba też zdławioną ale wraz zakupem dostałem drugi silnik oryginalny lezy z boku :) .... do 100 ok 6 sek tak że nie powiem żeby był jakiś bardzo mułowaty ... może przez to zdławienie ci się nie chce rozpędzić ... moto jednak waży 180kg a 27 kucy to jednak nie za wiele.... u mnie tez poszły filtry płyy świece do wymiany.... pozdrawiam !! chętnie bym się kontaktował z Tobą ze względu na to samo moto ... ps w moim zmieniłem tłumiki ... stare były w beznadziejnym stanie ... :/

 

p.s z tego co znalazłem xs była dławiona na gaźnikach

Edytowane przez emem18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , też posiadam XS 400 DOHC, u mnie silnik po wymianie oleju zaczął pracować jakoś głośniej, jakby coś klekotało... wiecie co to może być ??

 

A czego tam nalałeś?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg. plakietki z ostatniej wymiany był tam nalany mobil pół syntetyk, więc nalałem mu mobil super 2000...

 

Tutaj masz odpowiedź:

Zastosowania

Produkty Mobil Super 2000 zostały opracowane z myślą o kierowcach, którzy stosują je w silnikach swoich

pojazdów aby uzyskać ochronę i sprawność silnika lepszą niż przy stosowaniu olejów konwencjonalnych.

Mobil Super 2000 jest zalecany szczególnie do silników samochodów okresowo używanych do jazdy w

wymagających warunkach. Zastosowanie obejmuje:

• Prawie wszystkie technologie silników

• Silniki benzynowe i silniki Diesla

• Silniki w samochodach osobowych, samochodach sportowo-użytkowych, lekkich ciężarówkach i

furgonetkach

• Jazdę po drogach szybkiego ruchu i w ruchu miejskim

• Jazdę w warunkach normalnych i okresową jazdę w trudnych warunkach drogowych

• Silniki wyczynowe

Należy zawsze sprawdzić instrukcję obsługi użytkownika

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...