weesee Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 piszesz, ze to wersja zblokowana - co ma w briefie napisane - jaka moc? musiałbym odnaleźć brief. o ile pamiętam 27KM. no dobra, ETZ miała 22KM, ważyła jakieś 25-30kg mniej, ja może wtedy też z 10 mniej. wiem że XS ma Vmax jakieś 130, ale potrzeba dluuugiej prostej aby powyżej 100 rozpędzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 (edytowane) zdjac elementy odpowiedzialne za zblokowanie - nie wiem co konkretnie w tym modelu i gruntowny serwis ukladu zasilania plus pomiar kompresji i regulacja zaworow. dopiero wtedy mozna cos konkretnego powiedziec. manual: http://www.files.pioneerx.co.uk/view.php?f...vice_manual.zip Edytowane 28 Marca 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emem18 Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) mam ten sam model z tym że 86... też miałem brac się do regulacji zapłonu ale nie bardzo wiedziałem gdzie to sie i jak robi ... czyli tam sie nic nie robi ?? ja w brif-e mam wersje chyba też zdławioną ale wraz zakupem dostałem drugi silnik oryginalny lezy z boku :) .... do 100 ok 6 sek tak że nie powiem żeby był jakiś bardzo mułowaty ... może przez to zdławienie ci się nie chce rozpędzić ... moto jednak waży 180kg a 27 kucy to jednak nie za wiele.... u mnie tez poszły filtry płyy świece do wymiany.... pozdrawiam !! chętnie bym się kontaktował z Tobą ze względu na to samo moto ... ps w moim zmieniłem tłumiki ... stare były w beznadziejnym stanie ... :/ p.s z tego co znalazłem xs była dławiona na gaźnikach Edytowane 28 Marca 2010 przez emem18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trebol Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam , też posiadam XS 400 DOHC, u mnie silnik po wymianie oleju zaczął pracować jakoś głośniej, jakby coś klekotało... wiecie co to może być ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Witam , też posiadam XS 400 DOHC, u mnie silnik po wymianie oleju zaczął pracować jakoś głośniej, jakby coś klekotało... wiecie co to może być ?? A czego tam nalałeś? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trebol Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 A czego tam nalałeś? wg. plakietki z ostatniej wymiany był tam nalany mobil pół syntetyk, więc nalałem mu mobil super 2000... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 wg. plakietki z ostatniej wymiany był tam nalany mobil pół syntetyk, więc nalałem mu mobil super 2000... Tutaj masz odpowiedź: Zastosowania Produkty Mobil Super 2000 zostały opracowane z myślą o kierowcach, którzy stosują je w silnikach swoich pojazdów aby uzyskać ochronę i sprawność silnika lepszą niż przy stosowaniu olejów konwencjonalnych. Mobil Super 2000 jest zalecany szczególnie do silników samochodów okresowo używanych do jazdy w wymagających warunkach. Zastosowanie obejmuje: • Prawie wszystkie technologie silników • Silniki benzynowe i silniki Diesla • Silniki w samochodach osobowych, samochodach sportowo-użytkowych, lekkich ciężarówkach i furgonetkach • Jazdę po drogach szybkiego ruchu i w ruchu miejskim • Jazdę w warunkach normalnych i okresową jazdę w trudnych warunkach drogowych • Silniki wyczynowe Należy zawsze sprawdzić instrukcję obsługi użytkownika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trebol Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Ponieważ się nie znam to mam pytanie , zostawić ten olej w silniku, czy go wymienić, ew na jaki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.