Skocz do zawartości

problem z biegami suzuki drz


SIPEK1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

 

zaczne od tego ze jestem od kilku miesiecy posiadaczem drz wczesniej dr650 , przy 3 wyjezdzie w tym roku spotkala mnie niemila niespodzianka tzn. otoz po odpaleniu okazalo sie ze nie ma biegow tzn byla tylko 2, kiedy poruszalem oska na ktorej jest zamotowana dzwignia zmiany biegow biegi sie pojawily, wiem ze nie powinno byc takiego luzu czy przyczyna moze leżec tylko wew skrzyni czy tylko jest to sprawa zabezpieczenia zewnetrznego, jesli problem tkwi wewnątrz czego mogę sie spodziewać???

 

 

bede wdzieczny za uwagi

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przechodziłem przez to

 

zapewne wypadł pierścień segera z rowka , od zewnątrz zaraz za wajchą biegów

musisz rozebrać prawą stronę silnika, umieścić wałek na miejscu i dać nowy seger

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info

 

musze koniecznie rozbierac druga stronke silnika nie wystarczy ajk dokaldnie zmierze w innej sztuce (brat ma ten sam model) i na tej podstawie zaloze zabezpieczenie???

 

 

jeszcze jedno pytanko tak ajk wspominalem brat ma ten sam model ten sam rok jednak jego moto jest duzo bardziej elastyczne tzn znacznie latwiej i energiczniej sie wkreca jest duzo bardziej zywsze ( na kolo na 2 idzie bez problemu natomaist ma ma opory) planuje przeczyscic gaznik czy to bedzie mialo znaczacy wplyw na poprawe zrywnosci moto ( niestety nie badalem tematu zebatek a moze powinienem od tego zaczac?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jakie braciak ma przełożenia.

I nic nie musisz mieżyć, po prostu wyciągnij wałek jak najdalej, na jego końcu znajduje się szczelina na to zabezpieczenie. Nie zapomnij między zabezpieczenie, a silnik dać podkładki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz jakie braciak ma przełożenia.

I nic nie musisz mieżyć, po prostu wyciągnij wałek jak najdalej, na jego końcu znajduje się szczelina na to zabezpieczenie. Nie zapomnij między zabezpieczenie, a silnik dać podkładki.

 

 

 

 

Wielkie dzieki za info

 

pozdrawiam

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za info

 

pozdrawiam

Ja mam taki problem w swojm gsxr 600 98r z biegami a mianowicie jak dam np. przy 50km z 2 na 1 to slychac wyrazne chropniecie, nastepna sprawa ktora mnie zastanawia to jak stoje i motor jest na luzie i chce wbic jedynke to mam problem z jej wbiciem dopiero jak motor pchne pare cm to jedynka normalnie wchodzi czy to jest normalny objaw i przypadlosc tych modeli czy mamjakis problem z biegami..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ktorego roku to moto ?

To zuzycie skrzyni, ale niczym specjalnym nie grozi - wodziki wyrobione w przesuwkach, jedynie lekka niewygoda ze znalezieniem luzu.

Zreszta luz normalnie wrzucasz jeszcze na toczacym sie moto, wowczas jest to duzo latwiejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...