Hipolit Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 1500 rph to jednak za dużo jak na obroty jałowe i to też może nie być zdrowe dla silnika, najlepiej jak byś podjechał do jakiegoś serwisu żeby podłączyli ci urządzenie do synchronizacji pod kabel WN i ustawisz obrotu z dokładnością +-50rph. Dr 600 oryginalnie nie ma obrotomierza czy został zdemontowany w twoim sprzęcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Nie mam obrotomierza oryginalnie lecz za wysokie na pewno nie są, nie potrafie dokładnie określić na słuch ale wszystkie 600 jakie słyszałem też tak chodziły czyli powinny być dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Też miałem ten problem ale bardzo szybko się z nim uporałem jak zobaczyłem w serwisówce że obroty jałowe mają być 1250-1300 rph, przy zbyt niskich obrotach po prostu potrafił się przydławić przy gwałtownym dodaniu gazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Wysyłałem Ci linki do serwisówki, wiem wiem, że po niemiecku, ale da się rozkminić o co kaman. Obroty biegu jałowego masz mieć 1300+-100 obr./min. Ustaw wyjściowo śrubę mieszanki na 2 obroty, rozgrzej dobrze silnik, podnieś pokrętłem obroty o ok. 200 (jakoś na ucho musi Ci się udać). Wykręcaj śrubę mieszanki po pół obrotu aż do uzyskania największych możliwych obrotów. Obniż pokrętłem do wyjściowych 1300+-100. I tyle w temacie regulacji wolnych obrotów. A że reguluje się śrubką mieszanki, to ma też wpływ na reakcję na gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Śrube od regulacji mieszanki mam wykręconą z 4-5 obrotów tak jest najlepiej, jak wkręce jest gorzej. Tak chodzi; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Wedlug mnie chodzi ok i nie ruszalbym obrotow. A tobie gratuluje sluchu jak umiesz rozpoznac 1500 obr/min, nie 1300 czy 1400 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 @Damiano: Czekaj, bo nie doczytałem ;) Tzn już z reakcją na gaz masz porządek? :ok: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Nie reakcja jest taka jak była tzn. jak odkręce gaz na maxa to zgaśnie, lecz nawet na filmie widać ze jak tylko dam troche mniej to wkręca sie bez oporów, jak sie poprawi pogoda to nakręce krótki film jak reaguje na gaz. Póki co zostawiam jak jest :cool: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.