magrafb Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Witam. Przez dwa lata byłem szczęśliwym posiadaczem drzki. Moto znalazło nowego właćciciela a ja rozglądam się za czymś nowym. Jeżdze głównie po lasach. Co mi sie nie podoło w drz niezawodność, tanie i dostepne części, dlugie okresy miedzy przegladami( w moim odczuczuciu) co mi przeszkadzalo - malo precyzyjne zawieszenie - w moim odczuciu duza masa, moze nie tyle co duza co zle rozlozona jezdzilem ktm exc525 ktory katalogowo wazy tyle samo ale byl duzo poreczniejszy w reku. Móglby miec pare kucy wiecej. Moje typu to exc450 ale dosc drogi wiec 525exc fenomenalny silnik, latwosc prowadzeniu, 6 biegow, moooc w czystej postaci. jednak masa nie za niska. jezdzilem i bylo fajnie honda crf450x mocna lekka, zawieszenie ponoc swietne, alu rama, chyba 5 biegow.ponoc drogie zawory i suzuki rm-z 400 sa dosc tanie w zakupie, ale malo opini i info o nich znalazlem. Domyslam sie ze to typowy torowiec. Zostaje jeszcze jamacha wr426 ale tu jakos nie wzbudza ona u mnie emocji. Reasumujac chcialbym motor bardziej ostry, ale tez nieawaryjny. Konieczie z magicznym guzikiem, najlepiej z piecioma lub szescio,a biegami. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 KTM albo Yamaha WR 450 Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) Cześć. Przecież juz wiesz czego chcesz. KTM rules :clap: 520/525 i "będzie pan zadowolony". Dokładnie jak piszesz, wg mnie także te modele mają wszystko czego do szczęscia potrzeba . PS. Temat w złym miejscu zapodany moim zdaniem. To do ogólnej dyskusji sie nadaje. Nie wiem czy dobrze Cie zrozumiałem. Raz piszesz że "mógłby mieć kucy więcej" - odnoszę to do ktm a raz , że czysta moc. To w końcu jak? Moim skromnym zdaniem mocy to ma (delikatnie ujmując) wystarczająco.... ogarnąć ją i wykorzystywać w sporym procencie w lesie to większy wg mnie problem niż ewentualny jej brak. Przynajmniej jak dla mnie. Pozdro Edytowane 22 Marca 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Suzuki RMX450Z :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magrafb Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 tak moj bład w piswni, chodzilo ze drz-tka moglaby miec troszku wiecej.KTM ma czym oddychac:-) Nie ciesza mnie odpowiedzi typy bierz r-mz bo najlepsza. Czekam na rozsadny tok rozumowania ludzi ktorzy uzywali sprzety i sa zaawansowani. Ja to taki amator jestem. Boje sie KTMa ze np. remont silnika kosztuje 6tys(wyczytane na forum), crf i wr tytanowe zawory. Jak to jest ze stanem faktycznym uzytkownikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Ja sie przesiadam z DR-Z na WR 450. Kopniak i el. starter wiadomo. Konstrukcja silnika zblizona do DR-Z. Szklankowe popychacze, sucha miska, 5 biegow. Lzejsza, wiecej koni, bardziej agresywna i wszedzie gdzie czytam badz slysze to chwali sie za niezawodnosc. Jesli mam byc szczery EXC,WR,RMX,CRF wybieraj co bardziej spasuje. Przejedz sie, poczytaj opini i kupuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdoch2 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) Jesli mam byc szczery EXC,WR,RMX,CRF wybieraj co bardziej spasuje. Przejedz sie, poczytaj opini i kupuj. Też podpisuje sie. W każdego harda trzeba wkładać. Wszystko zależy w jakim stanie kupisz i jak latasz. Ilość kosztów jest wprost propoorcjonalna do umiejętności i przebiegów. Każde moto z w/w da Ci frajdę jak bedzie zadbane i serwisowane. A koszt 6 tysi za remont ktm to czyste straszenie. Koszty pomiędzy markami są do siebie zbliżone. 2-3 stówy w te czy drugą na tym czy innym klamocie. Tytany już w wr czy crf chyba można w każdej sztuce sobie na stalówki wymienić (dla obniżenia kosztów) - prosze mnie poprawić jak sie mylę. Jak masz w miarę taniego mechaniora to remonta zrobisz coś koło połowy w/w kwoty (zależy też co będzie sie robić) Tosą fajne maszynki, moc dobierz do umiejętności, kup zadbanego i lataj. CZy to bedzie to czy inne, kwestia Twoich upodobań, kasy i to co znajdziesz fajnego. Spróbuj przejechać sie przed decyzją żeby nie kupować na ślepo a potem nie narzekać. Pzdr Edytowane 23 Marca 2010 przez murdoch2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 nie zapominaj o nowym kawasaki klx 450 , ja tez przymierzam sie do zmiany drz być może wybór padnie na ktm motocykl z jajami jakas hard enduro 450-525 a tak pozatym ile masz funduszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.