Marek enduro Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam, jakiś czas temu dotarła do mnie informacja że wymontowanie dławika odczuwalnie poprawia osiągi. Od tamtej pory szukam miejsca w którym jest ten dławik zamontowany, posiadam xt 600 3tb z 90 roku ja sam średnio znan się na mechanice. Gdyby któryś z kolegów mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. Jeszcze jedno, próbuję dopasować większą zębatkę tylną, coś większego niż 50 zębów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Ktoś pisząc dławik miał zapewne na mysli kryzę ktora blokuje przepływ mieszanki. Kryzy z reguły montuje sie w króćcach dolotowych ale z góry zaznaczam, że w XT nigdy sie z tym jeszcze nie spotkałem wiec moze być zdławiony na inny sposób lub w innym mijescu. Obecnośc kryzy poznasz po zawęzonym świetle króćca jak do niego zajrzysz. A zebatke jaką kupisz taka załozysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek enduro Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Dzięki za info, jeśli zlikwiduję tą kryzę (o ile taka jest w xt) to pewnie wiąże się to ze zmianą ustawień w gaźniku lub zaworach i czy warte jest to tak dużego zachodu, jakie minusy a jakie plusy będą z takiej przeróbki. Jeśli chodzi o zębatkę z zalecanych do tego motocykla największa jest 48 zębów ja szukam zębatki większej np. od innego motocykla z zachowaniem roztawu i wymiarów otworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 zebatke zrób na zamówienie np w http://www.smfighters.com/ Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 XT prawdopodobnie był dławiony tak jak moja TTR czyli na króćcu od strony gaźnika podciśnieniowego między króćcem a głowicą była aluminiowa podkładka ograniczająca przepływ, średnica otworu miała jakiś 15mm. Z innym sposobem dławienia XT się nie spotkałem. Druga sprawa czytając twój post pierwsze, co mnie naszło to to, że osoba, która mówiła ci o tym dławiku może miała na myśli wydech, ściśle mówiąc końcówkę wydechu taka mała śmieszna rureczka ograniczała trochę XT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek enduro Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 dzięki poszukam tej "blaszki" do tej rurki w wydechu już się przymieżałem, ale ta rurka sięga mnie więcej polowy tłumika i zupełnie nie wiem jak jej się pozbyć a nie chcę czegoś popsuć. Jeżdżę w towarzystwie typowych crosówek i często brakuje mi mocy, z zawieszeniem i ciężarem jakoś sobie radzę. Wiem pewnie powiecie najprościej zamienić xt na np. wr lecz wiążę plany z xt jako motocyklem wycieczkowy a do szaleństw w następnym sezonie kupię crossa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinas69 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 w mojej XT z tłumika tą śmieszną rurkę wydłubałem i teraz dźwięk jest taki jak powinien być.Była przykręcona jedną śrubą na imbus.Żadnego problemu z jej powtórnym montażem nie ma-a przegląd blisko i będzie trzeba założyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.