BANANvanDYK Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Damiano, nie jestem w temacie MZ ETZ więc odsyłam do katalogów części w celu weryfikacji czy w zapłonie elektronicznym stosowano inne cewki i przede wszystkim upewnić się czy moduł może pracować z cewką niskorezystancyjną. Założenie takiej cewki do modułu nie posiadajacego ogranicznika prądu może spowodować spalenie tranzystora mocy. PS. Mój Simson pracuje i to jeszcze lepiej na włosko-japońskim zapłonie produkcji chińskiej ;) Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 a co myślicie o zapłonie jawki w mz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 z całym szacunkiem ale co ty w ogóle chcesz zrobić ?? masz mz bez zapłonu czy co ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidmoto Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 no Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Zapłon z jawki 50 to jeden z najgorszych wynalazków jakie widziałem po cholerę zmieniać bardzo dobry zapłon MZ na coś co jest gorsze. Niech zgadnę chcesz zrobić krosa bez akumulatora :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.