Skocz do zawartości

Posiadacze Mean Streak'ów - i my się połączmy


telemis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzieki chlopaki, poniżej jeszcze kilka, nie chce zaśmiecać forum , a rano się spieszylem.

 

0001.jpg

0017.jpg

0047.jpg

 

Plany przygotowawcze na nowy sezon :

  1. Swiece + klucz (zamowione DPR6EA-9)
  2. Akumulator (cos polecacie, moze jakis mocniejszy ?)
  3. Regulacje itd. (co wogole sie tutaj reguluje, wogole cos trzeba ? (wiem pytanie godne laika))
  4. Czyszczenie zaciskow hamulcowych (tylni nieco piszczal, trzeba rozebrac i przeczyscic tloczki)
  5. Filtr powietrza (kupilem jakis standard, ale moze lepiej KN ?)
  6. Filtr oleju (HIFLO)
  7. Olej (Bel-ray 20w50 V-Twin, podobno wycisza silniczek, ktos testowal ?)
  8. Lancuch rozrzadu (tak dla św. spokoju, czy wymienia sie napinacze ?)
  9. Uszczelki pokrywy zaworów (przy okazji zmiany lancuszka)

 

Wizualne zmiany jeszcze sie klaryfikuja w mojej glowie, za wszelkie pomocne informacje dot. przygotowania moto do sezonu z góry serdecznie dziekuję.

Edytowane przez gientek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj; postaram Ci przekazać moje stanowisko.

ad2 aku bierz jak najmocniejsze aby tylko da się włożyć,

ad3. regulacje sobie odpulaj jak wszystko gra, bo możesz maszynie zaszkodzić

a d4.zaciski nie piszczą, pociśnij parę razy przy ostrej przygazówce tarcze z klockami się przetrą i przestanie piszczeć (CHYBA ŻE KLOCKI SĄ ...)

ad5. K&N to pierwsza liga i więcej powietrza przy gołych rurach to pozytywny aspekt, ale jak masz kupiony normalny to wsadzaj i do przodu...:)

ad6. OK,

ad7. nie używałem ale znam pozytywne opinie, choć zależy czybędziesz jeździł jak ścigiem czy jak chopperem większe wymagania ma ten pierwszy styl,

ad8. "...dla świętego spokoju " to daj sobie spokój z tym łań cuszkiem ile ty masz najechane?,

ad9. mam radę może Ty kup sobie drugi motocykl i grzeb w nim do woli a ten zostaw do jazdy

 

Poczytaj fora i zrozumiesz, że to moto prawie bezobsługowe:) prawie, jak masz blisko salon Kawy to podjedź pogadaj z mechanikiem-jeżeki dobry i zrozumiesz co piszę

Jak widać ten motocykl już ktoś dopieścił, więc wypoleruj i czekaj na sprzyjającą aurę a potem leeeećććć bracie lęęęćććć:):):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zacząłem czytać i od wstępu bzdury...

- akumulator: o dedykowanych parametrach. za mocny będzie permanentnie niedoładowany, co będzie skutkowało gorszymi warunkami pracy i żywotnością

- regulacje należy robić wtedy, kiedy podaje instrukcja; wtedy masz szansę dokonać małej, a niezbędnej korekty, zanim coś usłyszysz - i będzie za późno

 

generalnie zamiast stosować się do takich mądrości - sprawdź, gdzie w okolicy jest dobry mechanik; będzie zdrowiej dla motocykla, niż słuchanie tego typu internetowych znawców

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszua

-aku mam takie i wcale nie mam z nim problemu a prąd ładowania daje sobie radę- no chyba,że sie odpala moto tylko na niedzielę i przed dom :)

-też tak mi sie wydawało ale w/g speców od elektroniki w tym motorze system do zmian -oczywiście nie radykalnych- dostosowuje sie sam, wiec jeżeli nie ma jakichś objawów to nie ma co w tym silniku grzebać sam nim jeżdżę i wierz mi przegadałem tematy regulacji i "lepszych rozwiązań " i z mechanikami i z użytkownikami,

wymienić materiały eksploatacyjne i jeździć, do tego co -jak widać- jest zrobione w tym motocyklu motor i system już sie przystosował, a jeżeli koniecznie chce sie wiedzieć co w trawie piszczy to można pomiary ale...:( łańcuszek wymienia sie po określonym przebiegu lub dlatego, że go juz słychać itp. itd.

na wygląd ta maszyna była w dobrych rękach więc najpierw jeździć- oczywiście to moje zdanie a gientek zrobi tak jak uważa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witajcie w nowym roku :)

Gientek ja byłem zainteresowany tym motorem ale zrezygnowałem znalazłem bliżej :) tylko że w moim musiałem robić motor z tym ze koszt prawie w całości pokrył poprzedni właściciel po tym jak sie okazała klapa z silnikiem a w twoim chyba trzeba zrobić małe poprawki tak było widać na dodatkowych zdjęciach które przysłał mi właściciel :) ale mam nadzieje ze do sezonu będzie wyszykowany na cacy :) Pozdrawiam i do zobaczenia w trasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dziekuje , no i wzajemnie, co by wszystko na sezon się udało przygotować :). Z tymi zdjęciami poniekąd prawda, z bliska było trochę gorzej, ale czasu mam sporo, robię sobie wszystko na spokojnie, małe fotostory również szykuję, jakby ktoś miał ochotę pooglądać. Odpisałem Ci również na priv. :), sorki - chwilkę mnie tu nie było, przez przedświąteczno-zawodowy zajob.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj:) Przeczytałem priv dalem odpis :) Mój ms już śpi na zime więc wiosną dopiero go obudze i kto wie choć cała polska nas dzieli gdzieś zjedziemy sie pogadamy przy ognisku :) A na swój chce dac jeszcze aero tylko szukam kogoś kto zrobił by to naprawde pięknie :) jak miałbyś jakieś namiary byłbym wdzięczny :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W naszym temacie prawie miesiąc bez postów- zima po prostu zima :))

Kulka masz rację nic dodać nic ująć moto palce lizać.

Ja z pytankiem do zacnego grona - czy ktoś jeździł lub ma jakieś info na temat opony Bridgestone G850?

Zarzuciłem na tył dojechaną -dla sprawdzenia- w rozmiarze 190/60 TL 78H i po pierwsze weszła bez problemu (bez powietrza) :) i pojechałem ile w kiepską pogodę się dało tj. ok. 150km i bez uwag.

Dedykowana jest do Yamahy XV1900 Midnight Star więc o nośność itp. się nie martwię ale czy np. nie jest za twarda i przy lekko mokrej nawierzchni nie będzie się uslizgiwać? Piszę o tym bo miałem kiedyś Bridgestona w busie i właśnie tak się zachowywała. Wiem, że motocyklowa i teraz to inna para kaloszy ale...lepiej uspokoić sumienie. Można je kupić w dobrej cenie tj. ok. 600PLN więc kusi.

Z góry Serdecznie dziękuję za informacje i uwagi.

Pozdrawiam.

 

AAA, jeszcze dodam model Bridgestone B020 R 190/60 ZR 17 TL 78(W). Z taką sama prośbą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witajcie. Dołączam do Waszego grona wożących się MS.

Pakupił ja w Olsztynie ale jeszcze musze uzbroić się w cierpliwość bo muszę po niego pojechać. A tak dla zabawy powiem Wam, ze to w sumie koledzy za mnie kupili bo ja go tylko na zdjęciach widziałem :biggrin:

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

wszystkich, właśnie stałem sie posiadaczem Kawasaki vn 1500 Mean Streak, niestety nie mam instrukcji więc muszę zadać tutaj pytanie (może jest głupie ale..) gdzie wlewa się płyn do chłodnicy ??:) może ktoś z Was ma instrukcję obsługii do tego motocykla? byłbym wdzięczny za przesłanie...

 

Mój adres: [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...