wiocha82 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Witam. kupiłem synowi ktm sx 50 2007 i cały czas mi coś nie gra jak jest zimny (zaraz po lekkim zagrzaniu jak to w 2t) motor rwie jak wsciekły jak sie zagrzeje porządnie to go muli stosuję olej ATF 220 Dextron 2 a powinien być oryginalnie motorex dextron 2 lub shell donax ta zprzegło regulowałem x razy i wydaje mi sie ze tak jest najlepiej przypuszczamjeszcze cos z układem paliwowym bo jak go przepoce tak 200m na pełnym i zawracam to go muli ale ewidentnie to cos z paliwem bojakmu dam ssanie toznowu idzie (taksie dzieje jak jest prawie zimny ) mialem 2t rm250 i wiem ze jest coś nietak tylko co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 zacznij od filtra powietrza i gaźnika Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) Witam. kupiłem synowi ktm sx 50 2007 i cały czas mi coś nie gra jak jest zimny (zaraz po lekkim zagrzaniu jak to w 2t) motor rwie jak wsciekły jak sie zagrzeje porządnie to go muli stosuję olej ATF 220 Dextron 2 a powinien być oryginalnie motorex dextron 2 lub shell donax ta zprzegło regulowałem x razy i wydaje mi sie ze tak jest najlepiej przypuszczamjeszcze cos z układem paliwowym bo jak go przepoce tak 200m na pełnym i zawracam to go muli ale ewidentnie to cos z paliwem bojakmu dam ssanie toznowu idzie (taksie dzieje jak jest prawie zimny ) mialem 2t rm250 i wiem ze jest coś nietak tylko co? Wygląda jak by paliwo nie nadąrzało napływać do gaźnika. Masz filterek benz na przewodzie ? PS: Identyczne objawy miałem gas gasie. wyje*ałem filterek z przewodu dopływowego i problem zniknął. Edytowane 12 Marca 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 13 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 W tym KTMiku gaźnik nie ma skomplikowanej budowy więc dal pewności rozbierz go i wyczyść dysze + wymiana świecy dla pewności. ??? ta zprzegło regulowałem x razy i wydaje mi sie ze tak jest najlepiej ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiocha82 Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2010 W tym KTMiku gaźnik nie ma skomplikowanej budowy więc dal pewności rozbierz go i wyczyść dysze + wymiana świecy dla pewności. ??? ??? gaźnik już czyściłem membrama 1 ma prześwit więc zamówiłem już + nowe uszczelki+świeca i filter jak części dojdą to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.