zielorz Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Jako że to dział mechanika, a nie porady prawne sugeruje, że te metalowe opiłki mogły byś środkiem uszczelniającym do chłodnic ;) Czyli coś gdzieś musi być pęknięte. Albo oddaje sprzęt albo silnik na stół. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Niestety następny niepodważalny dowód że motocykla lepiej w Polsce nie kupować bo sprzedającym może być członek stada jełopów... Przykro mi że nie wniosłem nic do tematu ale dodam że kupujący też nieźle dał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 (edytowane) zielorz to prawda, cały układ był zawalony, póki co wymontowałem pompę wodno-olejową i chyba znalazłem przyczynę... pęknięta warga simmeringu od strony pompy wody, w ogóle syf w tej pompie, a kanał zabezpieczający mieszaniu się oleju z wodą zapchany właśnie tym uszczelniaczem chłodnic... mam nadzieję, że wymienię wszystkie uszczelniacze pompy i bedzie git Hipolit, ok możesz w polsce kupic moto, ale na umowie wpisujesz wtedy formułkę, że w razie zonka w przeciągu 300km sprzedający przyjmuje motocykl lub naprawia go na własny koszt... Edytowane 9 Marca 2010 przez Wojtas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Jak już masz to rozebrane to sprawdź jak panewki wyglądają. Glikol średnio wspomaga smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Niby tak ale jak kupujesz motocykl za granicą to wiesz że naprawiał go ktoś kto się zna, potrafi zrobić to profesjonalnie i nie oszczędza na częściach albo robi to profesjonalny serwis(przynajmniej w tych 80%przypadków). A rama jest całą w okolicy chłodnicy, nie widać na niej uszkodzeń, spawów itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 robi to profesjonalny serwis(przynajmniej w tych 80%przypadków). a pozostale 20% idzie do Polski ;) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Rama jest cała 'na oko', ale motocykl miał w swojej karierze szlif zarówno na prawą jak i na lewą stronę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.