Skocz do zawartości

ogłoszenie do oceny: vtr


Rekomendowane odpowiedzi

u mnie były inne objawy jak sie napinacz skończył,podczas jazdy jak schodzi z obrotów słychać było klepotanie lub cykanie ale to działo sie na niskich obrotach około 2tyś a z wymianą napinacza sam sobie poradzisz...dosłownie 15 min tak jak już było napisane przekładasz tylko metalowy kapturek ze starego na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może i jest sens bo to właśnie te sprężynki np. pękają,wymiana nie jest trudna musisz tylko wiedzieć ile mniej więcej naciągnąć tą sprężynkę... i druga sprawa,ja na przykład wymieniłem cały napinacz ponieważ mój stary był już rozklekotany czyli bolec wypychający ruszał sie na boki w takiej sytuacji wymiana sprężynki nie ma sensu jesli ci sie rusza :biggrin: i jeszcze pomyśl czy jak wymienisz tylko spręzyne będziesz pewny sprzętu???? moim zdaniem to jest głupia oszczędność,kup jak coś cały napinacz bo to jest praktycznie jedyna rzecz co siada głównie w tych silnikach więc nie warto oszczędzać bo naprawa jest droga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedawno wróciłem z oględzin VTR motor wydaje się na zadbany wszystko sprawne oglądałem go dokładnie z 5 razy łańcuch jest klocki są amorki nie ciekną główka ramy cała nic nie kombinowane. Jedynie co mine zdziwiło to to że tylni amortyzator jest SHOWA czy takie były montowane seryjnie?? Silnik chodzi równo bez żadnych stuków. Honda prowadzi się dobrze ładnie ciągnie od dołu. jedynie co mi się nie podoba to to że lewy wydech jest lekko przytarty tak jak cięgło sprzęgła i manetka obdrapana z lakieru widocznie miał przygodę. Sprzedawca mówi że to poprzedni właściciel. Sam ma motor jeden sezon i z jakąś dziwną ochotą chce się zamienić nie oglądając mojego HORNETA... może jestem przewrażliwiony. Aco wy o tym sądzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś podszedł do zimnego motoru (sprawdzałem) dał trochę ssania zapalił z pierwszego strzała. Pracował równo i bez żadnych stuków czy klekotania ładnie wkręcał się na obroty. tylko sprzęgło trochę słychać ale to chyba w każdej hondzie tak jest w moim hornecie też słychać sprzęgło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś podszedł do zimnego motoru (sprawdzałem) dał trochę ssania zapalił z pierwszego strzała. Pracował równo i bez żadnych stuków czy klekotania ładnie wkręcał się na obroty. tylko sprzęgło trochę słychać ale to chyba w każdej hondzie tak jest w moim hornecie też słychać sprzęgło

Ja mam przebieg 3000km i troszkę sprzęgło słychać również.

Klient chce się zamienić Hornet 900 -> Hornet 600?

A w Hornecie 600 jest również zawieszenie Showa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

[email protected]

Dzisiaj trochę śmigałem i jak już się dobrze rozgrzała to właśnie było tak 1100. a jak swoją odpalasz na ssaniu i później chowasz ssanie to od razu ma te 1400?

Edytowane przez Adriano166
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...