michlasz Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 u mnie były inne objawy jak sie napinacz skończył,podczas jazdy jak schodzi z obrotów słychać było klepotanie lub cykanie ale to działo sie na niskich obrotach około 2tyś a z wymianą napinacza sam sobie poradzisz...dosłownie 15 min tak jak już było napisane przekładasz tylko metalowy kapturek ze starego na nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 A co powiecie o takich sprężynach czy jest sens się w to bawić http://www.larsson.pl/?c=news&id=231 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 może i jest sens bo to właśnie te sprężynki np. pękają,wymiana nie jest trudna musisz tylko wiedzieć ile mniej więcej naciągnąć tą sprężynkę... i druga sprawa,ja na przykład wymieniłem cały napinacz ponieważ mój stary był już rozklekotany czyli bolec wypychający ruszał sie na boki w takiej sytuacji wymiana sprężynki nie ma sensu jesli ci sie rusza :biggrin: i jeszcze pomyśl czy jak wymienisz tylko spręzyne będziesz pewny sprzętu???? moim zdaniem to jest głupia oszczędność,kup jak coś cały napinacz bo to jest praktycznie jedyna rzecz co siada głównie w tych silnikach więc nie warto oszczędzać bo naprawa jest droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 niedawno wróciłem z oględzin VTR motor wydaje się na zadbany wszystko sprawne oglądałem go dokładnie z 5 razy łańcuch jest klocki są amorki nie ciekną główka ramy cała nic nie kombinowane. Jedynie co mine zdziwiło to to że tylni amortyzator jest SHOWA czy takie były montowane seryjnie?? Silnik chodzi równo bez żadnych stuków. Honda prowadzi się dobrze ładnie ciągnie od dołu. jedynie co mi się nie podoba to to że lewy wydech jest lekko przytarty tak jak cięgło sprzęgła i manetka obdrapana z lakieru widocznie miał przygodę. Sprzedawca mówi że to poprzedni właściciel. Sam ma motor jeden sezon i z jakąś dziwną ochotą chce się zamienić nie oglądając mojego HORNETA... może jestem przewrażliwiony. Aco wy o tym sądzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 A silnik jak chodził? Jak sie chce zamienić, to mu go daj ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Koleś podszedł do zimnego motoru (sprawdzałem) dał trochę ssania zapalił z pierwszego strzała. Pracował równo i bez żadnych stuków czy klekotania ładnie wkręcał się na obroty. tylko sprzęgło trochę słychać ale to chyba w każdej hondzie tak jest w moim hornecie też słychać sprzęgło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Koleś podszedł do zimnego motoru (sprawdzałem) dał trochę ssania zapalił z pierwszego strzała. Pracował równo i bez żadnych stuków czy klekotania ładnie wkręcał się na obroty. tylko sprzęgło trochę słychać ale to chyba w każdej hondzie tak jest w moim hornecie też słychać sprzęgło Ja mam przebieg 3000km i troszkę sprzęgło słychać również. Klient chce się zamienić Hornet 900 -> Hornet 600? A w Hornecie 600 jest również zawieszenie Showa. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 To była 600-tka, już się stało w garażu stoi czerwona Honda VTR :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Noo to gratulacje ! :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Dzięki Arni, mam nadzieje że nie będę żałował podjętej decyzji... :crossy: Fotki są na pierwszej stronie w ogłoszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 jakie obroty na biegu jałowym mają wasze VTR?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) Powinno byc 1200 +/- 100 rpm, ja mam bodajze ok. 1400. Daj maila, to Ci wysle serwisowke. Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez bart322 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 (edytowane) [email protected] Dzisiaj trochę śmigałem i jak już się dobrze rozgrzała to właśnie było tak 1100. a jak swoją odpalasz na ssaniu i później chowasz ssanie to od razu ma te 1400? Edytowane 3 Kwietnia 2010 przez Adriano166 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Nie wiem, czy na wp dojdzie, bo to >100mb. Tak, jak sie rozgrzeje, to po schowaniu ssania jest tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Ok Doleciało dzięks :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.