Robert12543 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Witam! Chciałbym zapytać co myślicie o Romet 900 i 900 Racing? Co wybrać? A może łoś byłby lepszy? Proszę o szybką pomoc! Cytuj Ogar 900R -> Senda DRD 125 SM -> SV 650S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Wszystko to samo. Czyli chińszczyzna. Jakbyś przeczytał opis to różnica między 900 a 900 sport jest w wyglądzie i układzie hamulcowym co przemawia na korzyść 900 sport. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Za te cenę kupisz japońca w świetnym stanie :D przynajmniej nie będą Ci się śrubki odkręcały :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert12543 Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ale w tej cenie (ok.3500zł) nie znajdę dobrego, nie katowanego japońca. Więc chyba lepiej nowego i na gwarancji Ogara R niż nadającego się do remontu np. rg80 czy TZR Cytuj Ogar 900R -> Senda DRD 125 SM -> SV 650S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagroski Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 (edytowane) Ale w tej cenie (ok.3500zł) nie znajdę dobrego, nie katowanego japońca. Więc chyba lepiej nowego i na gwarancji Ogara R niż nadającego się do remontu np. rg80 czy TZR Kup Kymco Activ, cena ciut wyższa, a jakość o niebo lepsza :buttrock: Edytowane 17 Marca 2010 przez jagroski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 (edytowane) Łoś jest mały i mułowaty. Różne części szybko odpadają od niego i szybko gnije. Romet byłby lepszy. Niedawno miałem na sklepiej coś `la Romet 900 czyli Kingway Quba. Miły sprzęt. Teraz czekam na dostawę tegorocznych nowości czyli coś co wygląda już jak motocykl na normalnych kołach. Romet 900 jest łatwy w rasowaniu, za 100PLN możesz sprawić że będzie leciał 70km/h. :biggrin: Czekam na ten sprzęt: http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/aktu..._50_cc.jpg.html Niestety pierwsza seria rozeszła się zanim zdążyłem cokolwiek zamówić więc muszę czekać na nową pulę która, mam nadzieję, dotrze do mnie przed końcem marca. Jestem ciekawe tego pojazdu. Wygląda spoko. Ceny ostatecznej nie znam jeszcze, na pewno będzie niższa niż w każdym innym sklepie w okolicy. :biggrin: Oraz: http://photos02.allegroimg.pl/photos/orygi...42/05/882420599 Edytowane 17 Marca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 (edytowane) Jako że lubię zajść do sklepów ze skuterami i podobną armaturą to coś dla porównania propozycji Qurima http://moto.allegro.pl/item955614548_motoc...o_raciborz.html http://moto.allegro.pl/item950728847_skute..._lubliniec.html wprawdzie ZETKA na zdjęciu ma silnik 125 ale pewnie są i 50 ccm wszystkie produkty są robione w tej samej chińskiej metropolii. Jedynie naklejki i malowanie są inne. Edytowane 17 Marca 2010 przez żunio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert12543 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 (edytowane) Hmm...Zetka i inne podobne też są bardzo fajne, bo bak paliwa jest bardziej wyprofilowany i wyglądają trochę jak prawdziwe moto, chociaż ogar mi się też podoba:P Nie wiem czy Zetka nie będzie dla mnie za duża (bo jestem mały) ;) A łosia teraz już wykluczyłem- nie wchodzi w grę. Aha i jeszcze jedno dopowiem: zależy czy tata będzie na nowe moto przychylny- tzn. jeździliśmy do salonów oglądać takie ogary R, ale pewien nie jestem czy mi kasę dołoży;) Jeśli tak to albo Racing albo Zetka, a jak nie to myślę o czymś używanym jak ogar 205 albo Simson s51, sr50. Na kartę będę zdawał już niedługo ;P Edytowane 19 Marca 2010 przez Robert12543 Cytuj Ogar 900R -> Senda DRD 125 SM -> SV 650S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert12543 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Jednak się stało. W piątek zamówiliśmy z tatą Ogara 900 Racing. Przyjdzie w przyszłym tygodniu. :buttrock: Za pomoc przy dokonaniu wyboru serdecznie dziękuję! Cytuj Ogar 900R -> Senda DRD 125 SM -> SV 650S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pampex Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) Jednak się stało. W piątek zamówiliśmy z tatą Ogara 900 Racing. Przyjdzie w przyszłym tygodniu. :buttrock: Za pomoc przy dokonaniu wyboru serdecznie dziękuję! Zrobiłeś jeden z większych błędów jako motocyklista :banghead: Odradzam to gówno jakim jest Ogar 900, tak samo jak i 900 R Racing. Miałem Ogara 900 i sprzedałem go po 1 sezonie za 2000 a zapłaciłem 3000. Tak się sparzyłem na chinczykach, szczególnie że jeszcze w między czasie miałem 2 chińskie crossy 250ccm które zajechałem(od razu mówię że nie zajeżdżam motorów, jeździłem ostrożnie). Sezon temu przesiadłem się na Honde Ns1, różnica jest taka jak między niebem a ziemią. Co prawda dołożyłem drugie 2000zł na Honde ale warto było. Teraz nie mam strachu przy wyprzedzaniu, ani przy żadnych manewrach :) Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez pampex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.