adam24 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Mam wsteczny w motorze czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Zbyt wczesny zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 podepne sie pod temat z taka ciekawostka, mialem kiedys rs 125, paliła normalnie, na obroty wkrecala sie pieknie, szla prawie 170kmh a przy ruszaniu jak ją sie zdusilo i ruszalo powiedzmy tak kolo 1000obrotow to nagle silnik zaczynal sie krecic do tylu i uruchamial sie wsteczny, nawet bez zadnego zajakniecia, tak jedwabiscie przechodzil do tych wstecznych obrotow ze nie bylo nawet slychac tego momentu , tylko sie troche gorzej na obroty wkrecala :D raz kumpel sie mocno zdziwil jak dałem mu sie przejechac :D jak moto sie zgasilo i zapalilo sie jeszcze raz to chodzila normalnie, czym to moglo byc spowodowane? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Okulary załóż! Zbyt wczesny zapłon, ewentualnie ekstremalne zubożenie mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 (edytowane) podepne sie pod temat z taka ciekawostka, mialem kiedys rs 125, paliła normalnie, na obroty wkrecala sie pieknie, szla prawie 170kmh a przy ruszaniu jak ją sie zdusilo i ruszalo powiedzmy tak kolo 1000obrotow to nagle silnik zaczynal sie krecic do tylu i uruchamial sie wsteczny, nawet bez zadnego zajakniecia, tak jedwabiscie przechodzil do tych wstecznych obrotow ze nie bylo nawet slychac tego momentu , tylko sie troche gorzej na obroty wkrecala :D raz kumpel sie mocno zdziwil jak dałem mu sie przejechac :D jak moto sie zgasilo i zapalilo sie jeszcze raz to chodzila normalnie, czym to moglo byc spowodowane? :P Łee coś naciągana ta Twoja historia, :icon_mrgreen: przecież raz, że by zgasł przy duszeniu, drugie to jak by naprawdę zaczął kręcić do tyłu, to musiałby się zatrzymać i zacząć cofać... zresztą w RS sięchyba nie reguluje zapłonu :D to jak to jest :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: oczywiście wiem żę takie akcje się zdzarzają, bo się odpala ogara do tyłu i chula :P Edytowane 25 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Jak się silnik składa młotkiem to się takie akcje zdarzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Długo bawiłem się z zapłonem ale ustawiłem... Dzięki za pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Motor w pełni nie wkreca mi sie na obroty podczas jazdy. Trzeba go przegazować aby dostał odowiedniej mocy. Czemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Bo to dwusuw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Motor w pełni nie wkreca mi sie na obroty podczas jazdy. Trzeba go przegazować aby dostał odowiedniej mocy. Czemu?? Sprawdź czy masz dobre dysze. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 przecież dwusów dostaje przy iluś tam obrotach tej swojej korby i ciśnie, a jeżeli nie wkręca sie dobrze to zawór wydechu moze być. U mnie w cr 250 jak mu odrazu dam buta od 1 to ładnie sie wkręca bo zawór otwarty ale jak go zamule na jakimś biegu i dam gazu to już dopiero na późniejszym łapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 A moj 1, 2 ma kopa na reszcie muła. trzeba bo dobrze pompować gazem lub delikatnie złapać sprzeglo. Właśnie z ta 1, 2 też nie zawsze tak jest czasami właśnie trzeba strzelić ze sprzegła Jakie dysze? paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Identycznie miałem w MTX 125, przyczyna był moduł od MTX 80. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Właśnie też zastanawiam sie nad elektryka. Bo słabo mi pali a jak wsadzam palec w fajke i kopie to mam wrazenie jak bym beterie polizał :) . Nie powinno być wieksze napiecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b182 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 (edytowane) Właśnie też zastanawiam sie nad elektryka. Bo słabo mi pali a jak wsadzam palec w fajke i kopie to mam wrazenie jak bym beterie polizał :) . Nie powinno być wieksze napiecie? Wsadź tam język, jak cie mocno naprostuje to znaczy że iskra dobra. Buahhahaha Edytowane 19 Marca 2010 przez b182 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.